Jeetje, mijn beeld van jou is opeens heel andersquote:Op zondag 14 april 2019 20:28 schreef HPLC het volgende: [..] Mijn notes lijken nu een beetje op die van Noel en Zosk
Nicequote:
Gewoon omdat ik independent woman benquote:Op zondag 14 april 2019 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
Chloro is volgens mij wel low maintenance
quote:Op zondag 14 april 2019 20:32 schreef Myrr het volgende:
Heb 11 uur lang geslapen van 8 tot 7 en denk dat ik zo maar weer naar bed ga.
heb het via de tv niet kunnen horenquote:Op zondag 14 april 2019 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
helemaal zen onder die racistische bejegeningen van Chelsea-fans
Zo iemand heb ik ook nodig. Ik kan slecht naar iemand anders omkijken.quote:Op zondag 14 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik independent woman ben
Jantje lacht Jantje huilt vrouwen zijn niet low maintenance.quote:Op zondag 14 april 2019 20:30 schreef JimmyDean het volgende:
Chloro is volgens mij wel low maintenance
Ben best wel zorgzaam, en het is fijn als de ander dat ook wel is. Ik vind het alleen echt mega onaantrekkelijk als iemand niet voor zichzelf kan zorgen en verwacht dat iemand anders hem/haar gelukkig gaat makenquote:Op zondag 14 april 2019 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo iemand heb ik ook nodig. Ik kan slecht naar iemand anders omkijken.
Dat is ook bijzonder niet mannelijk dus dat snap ik wel.quote:Op zondag 14 april 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben best wel zorgzaam, en het is fijn als de ander dat ook wel is. Ik vind het alleen echt mega onaantrekkelijk als iemand niet voor zichzelf kan zorgen en verwacht dat iemand anders hem/haar gelukkig gaat maken
Dat eerste wil ik nog wel doen, voor dat neuken neem je maar een minnaar ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon iemand die al mn gebakken taarten en koekjes opeet en me scheel neukt :s
Ja. Vind het bij vrouwen ook een onaantrekkelijke eigenschapquote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is ook bijzonder niet mannelijk dus dat snap ik wel.
jeetje, echt alles? maak je ook kaaskoekjes en cheesecakes?quote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon iemand die al mn gebakken taarten en koekjes opeet en me scheel neukt :s
Je gaat echt viesdik worden dan hequote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat eerste wil ik nog wel doen, voor dat neuken neem je maar een minnaar ofzo.
Cheesecakes zijn mijn specialiteitquote:Op zondag 14 april 2019 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
jeetje, echt alles? maak je ook kaaskoekjes en cheesecakes?
Boeiend, verwacht toch niet dat ik veel ouder word dan 60 ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat echt viesdik worden dan he
Samequote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Boeiend, verwacht toch niet dat ik veel ouder word dan 60 ofzo.
doe dan het tweede maarquote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cheesecakes zijn mijn specialiteit
Haha gvdquote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Chloroform het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |