Volgens mij spelen Fener en Galatasaray tegen elkaarquote:Op zondag 14 april 2019 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie voetbalt er?
De toerko's gaan helemaal Los hier
Duhquote:Op zondag 14 april 2019 19:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mooiste ploeg uit Nederland natuurlijk
Dat is ook waar Haags verdrietje voor staatquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Bij ADO moet ik altijd denken aan goedkoop bier, SBS6 en merkloze bitterballen.
Liverpool have now won as many games this season as Arsenal did in their invincible season.quote:Op zondag 14 april 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook waar Haags verdrietje voor staat
Maar niet aaneen, zonde.quote:Op zondag 14 april 2019 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liverpool have now won as many games this season as Arsenal did in their invincible season.
Grote kans ja, volgens mij zitten er maar een paar niet op Discord hier hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
Jezus iedereen zit op die discord zeker.
Ik ben daar weggegaan.quote:Op zondag 14 april 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grote kans ja, volgens mij zitten er maar een paar niet op Discord hier hoor.
Ik niet.
Braddie zat er toen en het geheel sloeg gewoon nergens op.quote:Op zondag 14 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat er daar nog erger aan toe dan wanneer fem haar dagboek hier dropt
Ze hebben het daar altijd over, nog steeds volgens mij. Heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:Op zondag 14 april 2019 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Braddie zat er toen en het geheel sloeg gewoon nergens op.
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.quote:Op zondag 14 april 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben het daar altijd over, nog steeds volgens mij. Heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ben je geen echte man dan?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.
Wat gaat Chloro doen of waarheen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog een week en dan heb ik weer vakantie, lekker man
Denk dat ik dit wel een van de meest trieste dingen vind van de users hier jaquote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet als volwassen mens maar een dergelijke obsessie hebben met iemand als Braddie
Zuipen en naar de tyfus gaanquote:Op zondag 14 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat gaat Chloro doen of waarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |