we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap jequote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je wel weer met mij omgaan, oké?
Ben daar ook absoluut geen fan van.quote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?
Heb je die ooit wel dan?quote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap je
Zit je aan de whisky nu?quote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap je
maybequote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een livecam op je navel staan?
Heerlijk op zondagavond.quote:
single malts zijn de hoekstenen van elk fatsoenlijk ontbijtquote:Op zondag 14 april 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk op zondagavond.
Ja en op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag natuurlijk ook
quote:Op zondag 14 april 2019 17:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
single malts zijn de hoekstenen van elk fatsoenlijk ontbijt
Daar zou ik ook de schijt van krijgen jaquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangt bij mij al helemaal vol met foto's van mezelf.
Omdat je zo'n schijthoofd hebt?quote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zou ik ook de schijt van krijgen ja
xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je zo'n schijthoofd hebt?
omdat je zo knap bent?quote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |