abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186324525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:44 schreef Elvi het volgende:
Rennende zombies -O- jongens dat kan echt niet -O-

Bij World War Z was het dubbel genant :')
Dawn of the dead remake was top
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_186325362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bij sommige dingen flikken ze dat gewoon, sommige cartoons (laat me lekker m'n Teen Titans GO! in het Engels kijken jonge }:| ) gaan continu op Nederlands. Zit je lekker je afleveringen te kijken, gaat 'ie door naar de volgende, wéér op Nederlands. }:| Eigenwijs kreng, ik ben er nog niet echt achter of het de PS4 app is of dat er toch een stiekeme instelling niet goed staat (kan ik me niet voorstellen, maar je weet het nooit helemaal zeker. :+ )
helaas,daar is geen instelling voor, mateloos irritant.

waar ik mij een beetje aan stoor is dat ze soms ook geen engelse ondertiteling hebben en alleen nederlands (waar vervolgens alles letterlijk vertaald is)
met engelse audio geen probleem, maar met bv japans is dat echt tenenkrommend
pi_186325549
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grass Is Greener – 2019 16 1:37 uur - Netflix Original | Documentaire
Jazz en hiphop werden erdoor aangewakkerd, evenals een oorlog tegen drugs vol racisme in wetshandhaving. Experts onderzoeken Amerika's gecompliceerde relatie met wiet.

Be curious, not judgmental
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 08:46:30 #129
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186341798
@LTVDK Osmosis vind ik erg goed. Verhaallijnen hebben zich goed uitgespeeld en ik was zeer tevreden over de afronding van het seizoen.
Echte aanrader. Kijkt ook lekker weg.

Ben begonnen met Timeless. Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Kijkt lekker weg en interessante verhaallijnen. Idd typisch Amerikaans, maar dat doet er verder niets aan af. En idd beetje BNW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een echte aanrader.
A child is born with no state of mind.
pi_186342031
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 08:46 schreef SuperHartje het volgende:
@:LTVDK Osmosis vind ik erg goed. Verhaallijnen hebben zich goed uitgespeeld en ik was zeer tevreden over de afronding van het seizoen.
Echte aanrader. Kijkt ook lekker weg.

Ben begonnen met Timeless. Moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Kijkt lekker weg en interessante verhaallijnen. Idd typisch Amerikaans, maar dat doet er verder niets aan af. En idd beetje BNW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een echte aanrader.
* Isabeau noteert tips. Wat is BNW?

Ik ga er momenteel snel doorheen, de netflix series en films. Eindelijk mijn My List aan het afkijken. Vannacht de film Changeling gezien. Vooral heel bijzonder als je je bedenkt dat het op een waar gebeurd verhaal is gebaseerd. Ik zag Doug van House of Cards nog 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 09:51:08 #131
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186342490
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau noteert tips. Wat is BNW?

Ik ga er momenteel snel doorheen, de netflix series en films. Eindelijk mijn My List aan het afkijken. Vannacht de film Changeling gezien. Vooral heel bijzonder als je je bedenkt dat het op een waar gebeurd verhaal is gebaseerd. Ik zag Doug van House of Cards nog 8-)
Het BNW subforum Brave New World
Komt gerust een keer langs :*

Oh ik vind waargebeurde verhalen meestal wel interessant. Genoteerd :)
A child is born with no state of mind.
  † In Memoriam † zondag 21 april 2019 @ 10:10:02 #132
368283 ato
pi_186342681
La Treve is inderdaad een goede serie, goede cast.
Ik ben nu bezig met seizoen 2.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186342753
mijn netflix lijst wordt niet echt minder blijft elke week ongeveer op het zelfde aantal hangen komt ok door dat elke week ok nieuwe uitkomt mijn lijst schommelt tussen de 25 en 30 bijna alleen maar series
pi_186359371
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Little Singham in London – 2019 6 1:06 uur | Actie, Comedy
Little Singham is in Londen om de koningin te ontmoeten. Als de beroemde Koh-i-Noor-diamant wordt geroofd, gaat de kinderagent op een wilde boevenjacht door de hele stad.

Notebook, The – 2004 6 2:03 uur | Drama, Romantisch
Twee jonge geliefden worden in de jaren 40 uit elkaar gedreven door oorlog en klassenverschillen in deze vertolking van Nicholas Sparks' best verkopende roman.

Pinky Malinky – S02 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Pinky Malinky ziet alles van de zonnige kant, ook het feit dat hij een hotdog is. Samen met zijn beste vrienden geniet dit worstje met volle teugen van het leven.

Slender Man – 2018 16 1:33 uur | Bovennatuurlijke horror
Een groep meiden die wanhopig op zoek is naar hun vermiste vriendin roept het wezen op dat haar waarschijnlijk heeft ontvoerd: de duistere internetlegende Slender Man.

Unforgettable – 2017 16 1:40 uur | Psychologische thriller
Een intens jaloerse, gescheiden moeder bedenkt een gevaarlijk plan om de relatie van haar ex-man met zijn nieuwe partner om zeep te helpen.
Be curious, not judgmental
pi_186362541
quote:
Slender Man – 2018 16 1:33 uur | Bovennatuurlijke horror
Een groep meiden die wanhopig op zoek is naar hun vermiste vriendin roept het wezen op dat haar waarschijnlijk heeft ontvoerd: de duistere internetlegende Slender Man.
:') Wat een creativiteit weer.

Gisteren heb ik Homecoming van Beyoncé gezien. Hoewel het totaal niet mijn kopje thee is, vind ik het wel tof om te zien hoe ze zoiets heeft neergezet. Bovendien vond ik de film Drumline erg tof, en ze treedt hier op met een complete drumline/orkest met tig dancers en wat gasten.
pi_186363228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel een aanrader of juist niet?
Ja vind ik wel :)
  maandag 22 april 2019 @ 16:23:42 #137
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_186364185
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2019 14:07 schreef Meridiaan het volgende:
Bovendien vond ik de film Drumline erg tof, en ze treedt hier op met een complete drumline/orkest met tig dancers en wat gasten.
Preceis waarom ik deze docu ook wil zien O+
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  maandag 22 april 2019 @ 18:52:28 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_186366319
Ben nu ruim anderhalf aflevering van de Belgische serie: Gevoel voor tumor aan het kijken. Zwaar Belgische taal, soms moeilijk te verstaan.
Maar het intrigeert mijn wel, dus ik ga verder kijken.
Neurochirurg in opleiding en een een versierder die te horen krijgt dat hij zelf aan kwaadaardige kanker lijdt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 22 april 2019 @ 18:58:37 #139
299769 SoS87
FC Utereg
pi_186366431
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu ruim anderhalf aflevering van de Belgische serie: Gevoel voor tumor aan het kijken. Zwaar Belgische taal, soms moeilijk te verstaan.
Maar het intrigeert mijn wel, dus ik ga verder kijken.
Neurochirurg in opleiding en een een versierder die te horen krijgt dat hij zelf aan kwaadaardige kanker lijdt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Lijkt me een kankerserie.

Ik kijk vanavond The Highwaymen of Annihilation. Of een andere film. Ik zie wel.
pi_186366450
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu ruim anderhalf aflevering van de Belgische serie: Gevoel voor tumor aan het kijken. Zwaar Belgische taal, soms moeilijk te verstaan.
Maar het intrigeert mijn wel, dus ik ga verder kijken.
Neurochirurg in opleiding en een een versierder die te horen krijgt dat hij zelf aan kwaadaardige kanker lijdt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat
F&S / [Eén] Gevoel voor Tumor
pi_186366731
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:58 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Lijkt me een kankerserie.

Ik kijk vanavond The Highwaymen of Annihilation. Of een andere film. Ik zie wel.
Highwaymen onlangs gekeken. Kon me totaal niet boeien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 april 2019 @ 19:37:06 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_186367188
quote:
Thanks, had ik niet gezien. ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_186367900
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu ruim anderhalf aflevering van de Belgische serie: Gevoel voor tumor aan het kijken. Zwaar Belgische taal, soms moeilijk te verstaan.
Maar het intrigeert mijn wel, dus ik ga verder kijken.
Neurochirurg in opleiding en een een versierder die te horen krijgt dat hij zelf aan kwaadaardige kanker lijdt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Door jouw post de eerste aflevering gezien. Heftig zeg. Ga het zeker verder kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 april 2019 @ 20:08:08 #144
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_186367943
Homecoming vond ik echt heel tof!
Ik ga zo Quicksand maar eens aanslingeren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_186369427
Ik moet zeggen...Into the Night (1985) - IMDb is wel een onverwacht hele leuke film!
  dinsdag 23 april 2019 @ 12:10:03 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186378111
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu ruim anderhalf aflevering van de Belgische serie: Gevoel voor tumor aan het kijken. Zwaar Belgische taal, soms moeilijk te verstaan.
Maar het intrigeert mijn wel, dus ik ga verder kijken.
Neurochirurg in opleiding en een een versierder die te horen krijgt dat hij zelf aan kwaadaardige kanker lijdt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Eerste aflevering bekeken. Weet nog niet zeker of ik het goed vind. Wel met ondertiteling gekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186379130
The Crown S2

Kwaliteit hoor! ^O^
pi_186379253
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:21 schreef maily het volgende:
Quicksand hier ook net afgekeken .... ^O^
Quicksand vonden wij prachtig!
pi_186387293
Hannibal zojuist af
Moeten zij weten
pi_186411393
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BONDING – S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een New Yorkse studente die bijklust als dominatrix, zet haar beste homovriend van de middelbare school in als haar assistent.

I Think You Should Leave with Tim Robinson – S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze onconventionele comedyserie met veel gastrollen verloopt geen enkele interactie normaal.

Possessed – S01 2019 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een terughoudende helderziende werkt samen met een botte rechercheur met een goed hart en gebruikt haar paranormale krachten om hem te helpen misdrijven op te lossen.
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')