abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186267181
registreer om deze reclame te verbergen
OKC 2-0 achter en moeten aan de bak. Rest wel zoals verwacht.
pi_186267324
Zo die beater aan t einde van Q3 pohhh
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_186270435
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een flopper die Lillard joh
In wedstrijd 2 anders niet hoor....
pi_186270944
Nuggets hebben echt hun handen vol aan de Spurs, het had zomaar 2-0 voor SA kunnen staan nu, en met de volgende twee duels in Texas acht ik een eerste ronde upset niet uitgesloten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 17 april 2019 @ 20:19:47 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186279322
Ik heb nog nooit een team zoveel schoten zien maken in de laatste 2 seconden van de shotclock.

Anyway, OKC gaat gewoon gesweeped worden. Ik weet niet wat er is gebeurd na de ASB maar het is echt helemaal in elkaar geflikkerd. Niemand raakt meer 3-punter, en defense spelen we ook niet meer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 17 april 2019 @ 20:23:03 #81
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186279395
16% op 3-punters over de eerste 2 wedstrijden _O- Tering wat slecht.
  vrijdag 19 april 2019 @ 08:24:21 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186305428
Wat zou ik graag een coach als Pop (noem je er natuurlijk ook wel 1 op _O- ) zien bij OKC.

Ongelofelijk wat hij altijd weer uit zijn team en spelers weet te halen met een goed tactisch plan. Nu weer die Derrick White die als maar beter aan het worden is!
pi_186311312
Makkie GS!
pi_186311747
Als OKC zo blijft choken, en Denver blijft doen wat ik er van verwachtte, kan je straks zo maar eens de situatie hebben dat de Blazers in de WCF staan. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_186311795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:55 schreef Hathor het volgende:
Als OKC zo blijft choken, en Denver blijft doen wat ik er van verwachtte, kan je straks zo maar eens de situatie hebben dat de Blazers in de WCF staan. :')
Ja, Dus??

Is een hecht vrienden-team waar iedereen voor elkaar vecht. En zelfs zonder Nurkic blijven ze toch doorvechten. Het zou ze gegund moeten zijn mochten we eindelijk eens verder komen.
Rip City
pi_186311878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja, Dus??

Is een hecht vrienden-team waar iedereen voor elkaar vecht. En zelfs zonder Nurkic blijven ze toch doorvechten. Het zou ze gegund moeten zijn mochten we eindelijk eens verder komen.
Ik zeg toch ook nergens dat ik het ze niet gun? Het is alleen een situatie die niemand vooraf kon bedenken, zeker niet met die regular season sweep tegen OKC in het achterhoofd. Tegen Denver hebben ze dacht ik ook geen beste papieren, maar die zijn zichzelf weer gigantisch in de voet aan het schieten tegen SA, en juist tegen SA geef ik ze dan weer wel een redelijke kans. Normaal gesproken had Portland er in de eerste ronde kansloos uit moeten vliegen, maar dit zou wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden.
  vrijdag 19 april 2019 @ 16:04:44 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_186311900
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:55 schreef Hathor het volgende:
OKC kan ik eerlijk geen choken meer noemen en Denver heeft gewoon geen ervaring op Millsap na

Is toch leuk joh voor die Lillard dat die eindelijk een beloning krijgt na jarenlang vechten tegen de bierkaai genaamd GSW
Ohh ohh ohh . Meneer Smiss , u wordt weggelopen .
~DeMart
  vrijdag 19 april 2019 @ 17:53:13 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186313439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 16:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat ik het ze niet gun? Het is alleen een situatie die niemand vooraf kon bedenken, zeker niet met die regular season sweep tegen OKC in het achterhoofd. Tegen Denver hebben ze dacht ik ook geen beste papieren, maar die zijn zichzelf weer gigantisch in de voet aan het schieten tegen SA, en juist tegen SA geef ik ze dan weer wel een redelijke kans. Normaal gesproken had Portland er in de eerste ronde kansloos uit moeten vliegen, maar dit zou wel eens de verrassing van het seizoen kunnen worden.
Had het ook niet verwacht, maar tot nu toe hebben ze enkel gedaan wat ze moesten doen he. Twee thuiswedstrijden winnen tegen een werkelijk waar dramatisch schietend OKC, en game 1 was nog close ook. Ben het wel met Powerloungen eens overigens, wellicht om andere redenen overigens, dit is geen choken van OKC. Iedereen die de laatste 30 potjes van het seizoen enigszins heeft gevolgd zag wel aankomen dat OKC de eerste ronde zeer waarschijnlijk weer niet ging overleven.

Desondanks de best mogelijke match-up voor OKC, ben erg benieuwd hoe ze vanavond reageren. Ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd.
  vrijdag 19 april 2019 @ 20:25:55 #89
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186315820
Ben trouwens ook benieuwd of dit Gsw de Rockets kan pakken.
pi_186327252
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2019 20:25 schreef ShaoliN het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd of dit Gsw de Rockets kan pakken.
Fifty fifty lijkt me, alhoewel ik Houston iets sterker inschat, maar goed dat deed ik vorig seizoen ook.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')