Dat laatste sowieso toch?quote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Ligt eraan hoe je rijdt? Ik rij altijd met 39x28 en had donderdag in Limburg op de Keutenberg en de Eyserbosweg de 28 niet nodig.
Daar kun je twee dingen uit concluderen: Of ik ben een goede klimmer of een harker.
Vind Patroon zijn verhaal een stuk beter.quote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Ligt eraan hoe je rijdt? Ik rij altijd met 39x28 en had donderdag in Limburg op de Keutenberg en de Eyserbosweg de 28 niet nodig.
Daar kun je twee dingen uit concluderen: Of ik ben een goede klimmer of een harker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
Thanks voor de info! Ik rij niet zo hard,zo 11 km p/u op Col D'Izoard bijv . En het is voor in de Vogezen,dus niet steil in ieder geval. Maar rij over het algemeen al snel licht,heb de Izoard volgens mij op lichtste verzet (met triple) opgereden. Ik ga er nog een nachtje over slapen,neig nu naar een 30 cassette kopen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niets van zeggen. Het hangt van meerdere factoren af:
1. hoe hard rij je bergop;
2. wat voor cadans rij je graag bergop en bij welk cadans heb je de neiging om lichter te schakelen;
3. naar wat voor gebergte ga je toe?
Met een 34x28 rij met een cadans van 70 10.6km/h. Als jij bergop niet langzamer gaat rijden dan 10kmh en met een cadans nog prima kunt fietsen hoef je niet lichter dan 34x28.
Als je normale klimtempo standaard al 12km/h is, wordt 34x28 wel krap. Dan heb je dus nog weinig over voor aan het einde van een lange rit of wanneer het echt wat steiler wordt. Het is dus ook belangrijk om te kijken waar je heen gaat. In Frankrijk zijn de klimmen meestal wat geleidelijker dan bijvoorbeeld Italië. En dan kan het per gebied en lengte van klimmen ook nog erg verschillen.
Dus het beste ga je voor jezelf even na, hoe hard je meestal rijdt en met welk cadans je prettig omhoog rijdt. Ik gebruik voor het berekenen van verzet: https://www.wielersportinfo.nl/trapfrequentie.htm
Ik rij meestal met een cadans van rond de 85 bergop en met een klim van ongeveer 5% een gemiddelde snelheid van 18km/h. Met een 36x28 omdat dan achter makkelijker in het midden van de cassette kan rijden en ook redelijk licht kan trappen als ik ff rustig aan doe. https://www.strava.com/activities/2294428527/segments/57971104264
Je moet dan wel even kijken of het past met je derailleur.quote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Ik rij niet zo hard,zo 11 km p/u op Col D'Izoard bijv . En het is voor in de Vogezen,dus niet steil in ieder geval. Maar rij over het algemeen al snel licht,heb de Izoard volgens mij op lichtste verzet (met triple) opgereden. Ik ga er nog een nachtje over slapen,neig nu naar een 30 cassette kopen.
Grand ballon. Is niet veel lichter dan de izoard. In de Vogezen liggen best een paar aardige pukkelsquote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Ik rij niet zo hard,zo 11 km p/u op Col D'Izoard bijv . En het is voor in de Vogezen,dus niet steil in ieder geval. Maar rij over het algemeen al snel licht,heb de Izoard volgens mij op lichtste verzet (met triple) opgereden. Ik ga er nog een nachtje over slapen,neig nu naar een 30 cassette kopen.
Ik vond dat de Vogezen nog behoorlijk steile stukken heeft. Zo was ik met de Trois Ballons blij dat ik voor een 36 had. De Ballon de Servance en de Planche Belles Filles kent nog behoorlijk steile stukken van boven de 10%quote:Op zondag 28 april 2019 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Ik rij niet zo hard,zo 11 km p/u op Col D'Izoard bijv . En het is voor in de Vogezen,dus niet steil in ieder geval. Maar rij over het algemeen al snel licht,heb de Izoard volgens mij op lichtste verzet (met triple) opgereden. Ik ga er nog een nachtje over slapen,neig nu naar een 30 cassette kopen.
Preciesquote:Op zondag 28 april 2019 21:18 schreef dop het volgende:
[..]
Vind Patroon zijn verhaal een stuk beter.
Stoemper
ik las vet varken😬quote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Ligt eraan hoe je rijdt? Ik rij altijd met 39x28 en had donderdag in Limburg op de Keutenberg en de Eyserbosweg de 28 niet nodig.
Daar kun je twee dingen uit concluderen: Of ik ben een goede klimmer of een harker.
Jammer dat het er zoveel schijnt te regenen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Precies
Vogezen zijn goed te doen hoor! Mooie gelijkmatige klimmen allemaal. Erg mooi gebied!
Ja klopt. Ik ben vorig jaar bewust aan de oostzijde gaan zitten, dan zit je in de regenschaduw, want dat water komt allemaal vanuit ‘t westen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
Jammer dat het er zoveel schijnt te regenen.
Welk item?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef ddx het volgende:
Wat een gezelligheid weer op de frontpage bij nieuwsitem over een wielrenner.
Goede tip.. Zal me er eens in verdiepen in toekomstquote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben vorig jaar bewust aan de oostzijde gaan zitten, dan zit je in de regenschaduw, want dat water komt allemaal vanuit ‘t westen.
Daar heb je niet veel meer regendagen als in de Alpen. En dat bleek ook, paar (pittige) buien gehad. Maar vooral veel zon!
De wielrennerhaathype begint De spuigaten uit te lopen. Ik reed laatst alleen en hield mij keurig aan de regels en werd in 60 km maar liefst drie maal agressief benaderd. Eenmaal zelfs fysiek. Dat is toch ook niet meer normaal. Ik probeer bovenmatig hoffelijk te fietsen aangezien ik onze reputatie ken en toch kan je het nooit goed doen. Dat was 5 jaar en zeker 10 jaar geleden toch heel anders.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef ddx het volgende:
Wat een gezelligheid weer op de frontpage bij nieuwsitem over een wielrenner.
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:28 schreef Coppi het volgende:
[..]
De wielrennerhaathype begint De spuigaten uit te lopen. Ik reed laatst alleen en hield mij keurig aan de regels en werd in 60 km maar liefst drie maal agressief benaderd. Eenmaal zelfs fysiek. Dat is toch ook niet meer normaal. Ik probeer bovenmatig hoffelijk te fietsen aangezien ik onze reputatie ken en toch kan je het nooit goed doen. Dat was 5 jaar en zeker 10 jaar geleden toch heel anders.
Zo triest die hetze tegen race fietsers.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Werkstraf en cel geëist tegen trekkerrijder
Die tractorbestuurder zat hier natuurlijk fout, hij wist namelijk dat de wielrenner kort achter hem reedquote:Dan is het ook niet verstandig om risico’s te nemen. Bijvoorbeeld door ongeveer 55 kilometer per uur te rijden, waar 25 is toegestaan.
Een racefietser zag er wel het voordeel van. Hij dacht lekker uit de wind te kunnen rijden door kort achter de aanhanger te blijven hangen
Tuurlijk mag je dit opmerken en je hebt nog gelijk ook natuurlijk. Toch vind ik het bizar dat in de reacties het vooral gaat over de fout van de wielrenner en niet over de poging tot doodslag van de trekkeraar. Die wordt zelfs geprezen door sommigen. Net alsof het normaal is dat wanneer iemand een verkeersovertreding maakt hij dan volledig vogelvrij is. Als er iemand een puber bewust van zijn fiets rijdt omdat hij zit te appen dan vinden we dat een idioot. Wanneer iemand bewust een wielrenner laat crashen die geen afstand houdt dan wordt vooral de nadruk op de actie van de wielrenner gelegd. Behoorlijk ziek vind ik dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:49 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die tractorbestuurder zat hier natuurlijk fout, hij wist namelijk dat de wielrenner kort achter hem reed
Maar mag ik opmerken dat dit van de wielrenner ook geen handige actie was ?
Maar in het echte leven zijn het mannen van een jaar op 50 die je bewust van de weg af proberen te duwen en naar je gaan schreeuwen. Waren het maar puistige pubers. Die pubers heb je alleen last van als ze met drie man naast elkaar fietsen, maar die gaan je tenminste niet met een auto van de weg af drukken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Het zijn op de FP, maar ook op Dumpert, allemaal van die zolderkamerhelden. Puistige pubers en studentjes die niets beters te doen hebben
Maar jij fietst zonder rugtas, dus dan denken ze dat daar weer zo'n luie kuttoerder zonder werk fietst, terwijl zij weer naar de baas moetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:34 schreef ddx het volgende:
Met woon werk met ik gewoon vaak hoe gehaast automobilisten zijn om maar paar minuten eerder op hun werk te komen.
Dat je dan fietsers afsnijd ofzo boeit ze erg weinig.
Of inhalen met paar cm ruimte (omdat je anders moet afremmen voor tegenligger)
Jij glipt als een aal overal tussendoor ja, knappe jongen die die kan vangen dus..quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nooit problemen maar dat komt omdat ik zelf een hele rustige jongen ben.
Met 130 kmh of harder over de Lekdijk voorbij komen knallen waar je maar 60kmh mag rijden bijvoorbeeld en er dan nog net overheen komen om niet op een tegenligger te hoeven wachten. Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:34 schreef ddx het volgende:
Met woon werk met ik gewoon vaak hoe gehaast automobilisten zijn om maar paar minuten eerder op hun werk te komen.
Dat je dan fietsers afsnijd ofzo boeit ze erg weinig.
Of inhalen met paar cm ruimte (omdat je anders moet afremmen voor tegenligger)
https://www.google.com/ma(...)-fo100!7i5376!8i2688quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:23 schreef ddx het volgende:
Ik had vorige week op dit punt een automobilist die beetje moeilijk deed :
https://goo.gl/maps/pykUnUSeRu8FhXYw5
(weg om onder a4 door te komen)
Ik kwam vanaf de Veenderveldweg en wilde naar de Achterweg.
Het is niet helemaal duidelijk of je daar nou wel of niet mag fietsen.
Ik heb geen borden gezien dat het niet mag, maar voor je gevoel hoor je daar niet te fietsen.
Naja 100 meter en dan kan je aan andere kant weer een fietspad op.
Alleen die automobilist begon meteen te schreeuwen je mag hier niet fietsen en daarna vol op de rem toen ik achter hem aanreed en liter ruitenwisservloeisof spuiten.
Even tot 10 tellen dan maar en lekker verder fietsen
Ik heb op google maps gekeken, maar geen idee hoe je zonder 10km om te rijden naar de andere kant komt via andere route.
De grap is dat als je daar van de tegenovergestelde richting komt, er wel een verbodsbord staat voor het industrieterreinquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:23 schreef ddx het volgende:
Ik had vorige week op dit punt een automobilist die beetje moeilijk deed :
https://goo.gl/maps/pykUnUSeRu8FhXYw5
(weg om onder a4 door te komen)
Ik kwam vanaf de Veenderveldweg en wilde naar de Achterweg.
Het is niet helemaal duidelijk of je daar nou wel of niet mag fietsen.
Ik heb geen borden gezien dat het niet mag, maar voor je gevoel hoor je daar niet te fietsen.
Naja 100 meter en dan kan je aan andere kant weer een fietspad op.
Alleen die automobilist begon meteen te schreeuwen je mag hier niet fietsen en daarna vol op de rem toen ik achter hem aanreed en liter ruitenwisservloeisof spuiten.
Even tot 10 tellen dan maar en lekker verder fietsen
Ik heb op google maps gekeken, maar geen idee hoe je zonder 10km om te rijden naar de andere kant komt via andere route.
Panaracer Pasela, Marten heeft ze als het goed is ook in 630quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:17 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe banden voor m'n stadsracefiets gekocht, had ik 630 moeten hebben ipv 622.
Iemand tips voor goedkope 630 banden?
Maar die vind ik net wat te duurquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Panaracer Pasela, Marten heeft ze als het goed is ook in 630
Ik zou hem niet zo langs Rotterdam laten lopen en ook niet door de Hoekse waard.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/routes/18775553
Van de zomer ga ik deze tocht fietsen. Even op de koffie bij mijn broertje op de camping.
Heeft iemand nog tips voor mooie routes in die omgeving?
Dan moet ik uiteindelijk bij vlissingen met het pont of met de bus door de tunnel. In geen van beide zin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef dop het volgende:
[..]
Ik zou hem niet zo langs Rotterdam laten lopen en ook niet door de Hoekse waard.
Waarom niet via Zeeland?
Okay als je echt geen pont wil dan snap ik hetquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet ik uiteindelijk bij vlissingen met het pont of met de bus door de tunnel. In geen van beide zin.
Je weet verder wel dat Mallorca een eiland is?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef DeLoet het volgende:
Ik zit lekker in mallorca. Huurfietsje met Ultegra di2, dat schakelt wel goed. Wel even gek om op een andere fiets te rijden ..
Wat een afstand is dat hé? Nabij Lille is er weinig aan, lijkt me mooier om daar de kust te volgen maar dan wordt het nog langer misschien?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/routes/18775553
Van de zomer ga ik deze tocht fietsen. Even op de koffie bij mijn broertje op de camping.
Heeft iemand nog tips voor mooie routes in die omgeving?
Nee ik was zondag jl. nog naar de zomoco. Ik was alleen te laat voor de start; ik was met de auto maar de snelweg bleek afgesloten dus ik moest omrijden. Ik kwam 10 min voor de start binnen ofzo. Snel omgekleed maar ze waren al gestart. De jury liet mij nog wel aansluiten en gaf me een ronde vergoeding. Hagel en regen in de koers maar 't ging toch lekker.quote:
Dat ben ik met je eens, maar ik ben al eens over de deltawerken gegaan. En nog nooit door Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef dop het volgende:
[..]
Okay als je echt geen pont wil dan snap ik het
Zondag nog over de delta werken gefietst. Zou ik die pont wel waard vinden
en dan ga je over de van brienenoordbrug?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik ben al eens over de deltawerken gegaan. En nog nooit door Rotterdam.
En ik moet nog op kraamvisite in Rotterdam
Heb daar ook wel eens 2 weken gestaan. Tommeke was daar toen ook. Super mooi fietsgebied idd. Mooie, rustige en goede wegen! Heb je de muur van Vianden ook gereden? Die gaat over de 22%quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik ben een paar dagen in Luxemburg geweest, daar 2 (kleine) ritjes gemaakt. Zaten dicht bij Vianden, Geweldig mooi fietsgebied!
Alleen lange stukken boven de 10% vind ik niet leuk
Ik hoorde het van Tommeke via Instagram al, ben nog langs de camping gefietst waar jullie toen zatenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb daar ook wel eens 2 weken gestaan. Tommeke was daar toen ook. Super mooi fietsgebied idd. Mooie, rustige en goede wegen! Heb je de muur van Vianden ook gereden? Die gaat over de 22%
Ik zou zelf niet heen en terug doen maar de trein pakken naar Bayonne of Hendaye en vanaf daar terugfietsen. Dat eerste stuk is erg mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/routes/18775553
Van de zomer ga ik deze tocht fietsen. Even op de koffie bij mijn broertje op de camping.
Heeft iemand nog tips voor mooie routes in die omgeving?
leukquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Tommeke via Instagram al, ben nog langs de camping gefietst waar jullie toen zaten
Of ik de muur van Vianden heb gefietst weet ik niet.. wel vanuit Vianden de klinkerweg omhoog richting het kasteel. Maar dat was rond de 10% geloof ik.
Wegen zijn er idd erg goed, auto's (die je ook nauwelijks tegenkomt) gaan ook ruim langs je heen.
mijn 2 rit(jes) daar:
https://www.strava.com/activities/2334378348
https://www.strava.com/activities/2338092363
Zomoco bij ahoy?quote:Op donderdag 9 mei 2019 06:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik was zondag jl. nog naar de zomoco. Ik was alleen te laat voor de start; ik was met de auto maar de snelweg bleek afgesloten dus ik moest omrijden. Ik kwam 10 min voor de start binnen ofzo. Snel omgekleed maar ze waren al gestart. De jury liet mij nog wel aansluiten en gaf me een ronde vergoeding. Hagel en regen in de koers maar 't ging toch lekker.
Ik rijd af en toe ook in die zomoco, al heb ik ook wel regelmatig knwu koers dus nog niets geplandquote:
Ga je dan met de A of met de B mee?quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik rijd af en toe ook in die zomoco, al heb ik ook wel regelmatig knwu koers dus nog niets gepland
Ik heb eerst (met dispensatie) bij de B gereden, maar heb inmiddels wel de snelheid voor de A. Denk wel dat als het lekker gaat ik nog aansluit bij de Bquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je dan met de A of met de B mee?
Weet je nog Gaymuhle ofzo?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:11 schreef Tommeke het volgende:
Ja, Luxemburg is echt leuk. Was ook gezellig om een paar dagen met Patty op pad te gaan!
Ik heb nu echt heel grof de route uitgetekend. Het heeft weinig zin om alle details in te vullen als iemand opeens met een veel beter plan komt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:27 schreef dop het volgende:
[..]
en dan ga je over de van brienenoordbrug?
Langs de rotte is wel prima dan maar stukje er voor en na loopt vreemd.
Zal eens kijken of ik dat beter kan tekenen voor je
Dat kan ook. Is dat goed te doen, per trein?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet heen en terug doen maar de trein pakken naar Bayonne of Hendaye en vanaf daar terugfietsen. Dat eerste stuk is erg mooi.
Dat zekerquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ook. Is dat goed te doen, per trein?
Ik hoorde dat je in de TGV je fiets in een tas moet doen? Wat is jouw ervaring daarmee?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker
In principe is het dan Amsterdam - Brussel, Brussel met 1x overstappen naar Lille. Daarna hangt het er even vanaf, ik heb ooit een direkte TGV met fietstransport gehad van Lille naar Hendaye. Daarna vaker de nachttrein gepakt van Parijs naar Hendaye. Is dus zeker goed te doen.
Dat is alleen bij TGV's zonder fietsmeename. Er komen steeds meer TGV's met een plek voor een fiets. Die kost je dan een klein bedrag en moet je reserveren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in de TGV je fiets in een tas moet doen? Wat is jouw ervaring daarmee?
Ik zie dit nergens op internet staan? Maar dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is alleen bij TGV's zonder fietsmeename. Er komen steeds meer TGV's met een plek voor een fiets. Die kost je dan een klein bedrag en moet je reserveren.
Als je de route bekijkt (nadat je hem hebt gemaakt en opgeslagen) zie je onderaan alle segmenten op de route staan. Weet niet hoe nauwkeurig het is verder..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Is er een manier op alle segmenten op strava in een zelf gecreëerde route te bekijken?
Toevallig afgelopen week wat lopen klikken op de sncf site, maar bijna geen tgv's vinden waar je fiets kan meenemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is alleen bij TGV's zonder fietsmeename. Er komen steeds meer TGV's met een plek voor een fiets. Die kost je dan een klein bedrag en moet je reserveren.
https://www.strava.com/activities/1876301062quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/routes/18775553
Van de zomer ga ik deze tocht fietsen. Even op de koffie bij mijn broertje op de camping.
Heeft iemand nog tips voor mooie routes in die omgeving?
Ja niet echt, want ik heb ongeveer 5 segmenten in dat rijtje staan van dezelfde klim, terwijl er meer klimmen in die route zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je de route bekijkt (nadat je hem hebt gemaakt en opgeslagen) zie je onderaan alle segmenten op de route staan. Weet niet hoe nauwkeurig het is verder..
Gpx downloaden en uploaden als prive rit ?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Is er een manier op alle segmenten op strava in een zelf gecreëerde route te bekijken?
fastferry van hoek v Holland (berghaven) naar maasvlakte (antarticaweg) is ook een goede optie https://www.ret.nl/home/r(...)fast-ferry-page.htmlquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:02 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/1876301062
Zo langs de kust naar beneden richting Frankrijk is erg mooie route.
Bij Maassluis een pont, maar is zelfde idee als Noordzeekanaal pontjes. (alleen niet gratis)
En bij Vlissingen heb je een veerboot, dan ben je iets langer onderweg maar kan je mooi combineren met even rustig zitten/eten.
Dat zou inderdaad ook een optie zijn. Thanks.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Gpx downloaden en uploaden als prive rit ?
De lijst van segmenten die bij route staan is maar heel beperkt.
Tijdens het route bouwen kan je ook aanvinken dat hij segmenten laat zien, dan kan je daar de route op baseren.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja niet echt, want ik heb ongeveer 5 segmenten in dat rijtje staan van dezelfde klim, terwijl er meer klimmen in die route zitten.
Doe het nu maar omslagtig en de segment browser naast de route houden en zo kijken welke segmenten erin zitten.
Even opgezocht en inderdaad, dat kan. Bedanktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tijdens het route bouwen kan je ook aanvinken dat hij segmenten laat zien, dan kan je daar de route op baseren.
Ja keren dat ik die wou nemen kwam het alleen niet echt uit kwa vaartijden, dus kon ik beter doorfietsen naar Maassluis.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:17 schreef dop het volgende:
[..]
fastferry van hoek v Holland (berghaven) naar maasvlakte (antarticaweg) is ook een goede optie https://www.ret.nl/home/r(...)fast-ferry-page.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |