druk, onzekerheid. Als het al niet lekker loopt, komt ook nog op achterstand. Dan regeert ineens angst in plaats vertrouwen zoals voor de winterstop. Verschil van dag en nacht.quote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als je de wedstrijd tegen de Graafschap nog eens bekijk zie je dat wel wel écht ongelooflijk veel scoorkansen krijgen. Er zijn zeker 3 100% kansen niet het doel in gegaan. Wat is er aan de hand in de koppies?
Inderdaad, waar hij voor de winterstop vanuit alle hoeken durfde te schieten en vrij zuiver ook over het algemeenquote:Op maandag 15 april 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral Lozano lijkt er echt helemaal niets meer van te kunnen. Als hij al durft te schieten gaat het schot 5 meter naast. Echt bijzonder.
Klopt, jammer is dat.quote:Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem met V Bommel is dat zijn manier van werken wel heel erg op die van zijn schoonvader lijkt. 1 a 2 controlerende middenvelders, weinig spektakel etc etc. Beetje anti voetbal.
Dit jaar op deze dag zijn jullie nog steeds kampioen.quote:Op maandag 15 april 2019 07:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig jaar op deze dag waren we kampioen.
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.quote:Op maandag 15 april 2019 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
druk, onzekerheid. Als het al niet lekker loopt, komt ook nog op achterstand. Dan regeert ineens angst in plaats vertrouwen zoals voor de winterstop. Verschil van dag en nacht.
Eens behalve dat verhaal over van Ginkel. Die was als controleur echt niet best hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.
Cocu deed het met 13 a 14 spelers in feite. Jeugd kreeg weinig kans. Niet omdat Cocu er wat tegen heeft, maar waarschijnlijk gewoon omdat ze tekort komen.
Van Ginkel was ook belangrijk. Die is weg. Eigenlijk niemand voor in de plaats gekomen.
Je ziet wel dezelfde lijn bij V Marwijk, F de Boer, Cocu en Van Bommel jaquote:Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
Probleem met V Bommel is dat zijn manier van werken wel heel erg op die van zijn schoonvader lijkt. 1 a 2 controlerende middenvelders, weinig spektakel etc etc. Beetje anti voetbal.
Angst denk ik. Geen vertrouwen in eigen kwaliteiten.quote:Op maandag 15 april 2019 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Maar waar komt die onzekerheid toch vandaan? Je komt de winterstop uit als gedoodverfde kampioen omdat alles lukt.
Vooral Rosario heeft hier echt last van, die goal die hij inleidt kan hij gewoon in 1 keer scherpe bal geven maar dat durft ie niet aan.quote:Op maandag 15 april 2019 17:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Angst denk ik. Geen vertrouwen in eigen kwaliteiten.
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.quote:Op maandag 15 april 2019 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Maar waar komt die onzekerheid toch vandaan? Je komt de winterstop uit als gedoodverfde kampioen omdat alles lukt.
Ihattaren had gewoon twee assists kunnen hebben maar die wisselt ie danquote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.
Ik geloof daar deels in. Maar ik denk ook conditionering qua training en arbeidsintensiteit. Sommige spelers zijn eerste seizoenshelft opgebrand en zijn nu duidelijk vermoeid.quote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Paar lelijke tikkies gehad in uitwedstrijden, redelijk wat jonge spelers, vertrouwen weg, smalle selectie, tegenstanders die nu precies weten hoe ze PSV moeten afstoppen, Van Bommel die een paar constant onderpresterende spelers weigert te banken terwijl anderen na één slechte helft gewisseld worden. Dat helpt allemaal niet echt mee.
Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Twaalf keer achter elkaar met dezelfde eerste 11 gestart, of zoiets toch? Dat lijkt me ook niet goed voor de fysieke gesteldheid van de selectie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:47 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik geloof daar deels in. Maar ik denk ook conditionering qua training en arbeidsintensiteit. Sommige spelers zijn eerste seizoenshelft opgebrand en zijn nu duidelijk vermoeid.
zit toch meer tussen de oren denk ik, bedoel 1 keer in de week een wedstrijd kan geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Twaalf keer achter elkaar met dezelfde eerste 11 gestart, of zoiets toch? Dat lijkt me ook niet goed voor de fysieke gesteldheid van de selectie.
Dat had guti eigenlijk moeten zijn. Maar die heeft kennelijk met de vrouw van van Bommel in bed gelegen, zo wordt hij genegeerd.quote:Op maandag 15 april 2019 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Smalle selectie ook wel. Helemaal als de coach bepaalde spelers met wat meer ervaring links laat liggen.
Cocu deed het met 13 a 14 spelers in feite. Jeugd kreeg weinig kans. Niet omdat Cocu er wat tegen heeft, maar waarschijnlijk gewoon omdat ze tekort komen.
Van Ginkel was ook belangrijk. Die is weg. Eigenlijk niemand voor in de plaats gekomen.
Als zij Juventus verslaan zitten ze op rozen. Die gaan dan echt geen punten meer laten liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef daniela_007 het volgende:
Laten we hopen dat Ajax vanavond doorgaat en dus nog 2 extra zware match voor de kiezen heeft. Dan laat het hopelijk steken vallen in de competitie en dan moet PSV het afmaken!
Dat gaat ze écht nog wel opbreken. Zijech heeft pijntjes, frenkie vorige wedstrijd ook al.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij Juventus verslaan zitten ze op rozen. Die gaan dan echt geen punten meer laten liggen.
Tegen Groningen zaterdag,2-1.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:45 schreef tja77 het volgende:
Ajax gaat geen punten meer verspelen, dit in tegenstelling tot PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |