quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je pakt het teveel aan als 'project' en te weinig als individuele personen die je ontmoet. Je moet het oprecht leuk kunnen hebben met iemand zonder in je achterhoofd te houden dat er wellicht seks uit voort vloeit.
Ik word ge-friendzoned. Dat weet ik. Ik maak duidelijk wat ik wil tijdens een date, maar ik ben niet goed met het reageren op dingen. Ik ben al een tijd bezig om smoother te worden, maar het lukt niet altijd. Verder ben ik blijkbaar te lief, waardoor ik soms berichten krijg "wat zou ik doen zonder jou, je bent de broer die ik nooit heb gehad". Dat is fucking kut.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:33 schreef SeLang het volgende:
Misschien dat je toch stiekem wordt gefriendzoned door de dames...
Ik heb het oprecht leuk. Mijn doel is niet gelijk seks- ik raak niet opgewonden tot ik fysiek contact heb en denk er niet eens over na tot dan. Ik wil iemand daten, leren kennen, met ze omgaan. Maar het gaat nooit naar iets van seks toe en dat is nou juist het probleem. Het probleem is niet dat ik niet naar bed ga met meiden, het is dat ik de slaapkamer niet eens binnenkom (metafoor). Mijn doel is om iemand te hebben met wie ik samen avonturen kan beleven - ik doe het goed op de uni en ik ben van plan te werken in het buitenland na de studie. Ik wil ze meenemen, en samen dingen beleven. En liefde, en vertrouwen, en genot, en ten slotte - seks. Maar dat zit allemaal in die next level. En daar kom ik maar niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je pakt het teveel aan als 'project' en te weinig als individuele personen die je ontmoet. Je moet het oprecht leuk kunnen hebben met iemand zonder in je achterhoofd te houden dat er wellicht seks uit voort vloeit.
Na een burnout + herstel van 2 jaar ben ik weer gaan daten. Tot nu toe heb ik idd schijt eraan. Maar ik heb nog geen success gehad.quote:
Dan ben je niet spannend genoeg. Niet alle dames verlangen iemand die '50 shades of grey' laat verbleken bij wijze van spreken, maar lieve complimentjes alleen is niet voldoende vaak. Of soms wel, maar dat ligt aan de persoon zelf. Vaak is het echter zo dat de dame in kwestie, zeker op jouw leeftijd, wel uitgedaagd wil worden op seksueel gebied en ook iemand wil die zich assertief opstelt op dat gebied.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:46 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Ik heb het oprecht leuk. Mijn doel is niet gelijk seks- ik raak niet opgewonden tot ik fysiek contact heb en denk er niet eens over na tot dan. Ik wil iemand daten, leren kennen, met ze omgaan. Maar het gaat nooit naar iets van seks toe en dat is nou juist het probleem. Het probleem is niet dat ik niet naar bed ga met meiden, het is dat ik de slaapkamer niet eens binnenkom (metafoor). Mijn doel is om iemand te hebben met wie ik samen avonturen kan beleven - ik doe het goed op de uni en ik ben van plan te werken in het buitenland na de studie. Ik wil ze meenemen, en samen dingen beleven. En liefde, en vertrouwen, en genot, en ten slotte - seks. Maar dat zit allemaal in die next level. En daar kom ik maar niet.
True. Maastricht is fucking saai. Geen clubs, kut kroegen. Veel pretentieuze mensen ("ik doe alleen dingen met jongens die in een dispuut zitten" - reactie: kindly fuck off). Ik ben actief in een studievereniging en ken relatief veel mensen, maar het is niet echt top. Te groot voor iedereen om in een plek te feesten, te klein om echte locaties te hebben.quote:
Ik heb niet zoveel problemen met een meid met iets minder kilometers op de teller. Ik kan aardig dames opgewonden laten worden - mits ik een aantal biertjes op heb. Omdat ik blijf drinken verneuk ik het uiteindelijk omdat ik dan afgeleid raak.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan ben je niet spannend genoeg. Niet alle dames verlangen iemand die '50 shades of grey' laat verbleken bij wijze van spreken, maar lieve complimentjes alleen is niet voldoende vaak. Of soms wel, maar dat ligt aan de persoon zelf. Vaak is het echter zo dat de dame in kwestie, zeker op jouw leeftijd, wel uitgedaagd wil worden op seksueel gebied en ook iemand wil die zich assertief opstelt op dat gebied.
Daten alleen kan leuk zijn, maar de meeste dames die in zijn voor een snelle wip verlangen wel enige seksuele spanning. Dames die dat echter niet willen kunnen soms echter graag op date 2, 3 en 4 gaan voordat er iets seksueel gebeurt. Dit zijn dan echter ook wel vaak de meiden die weinig ervaring hebben.
Je beantwoord hier dan toch al je vraag als dat werkelijk de reden is?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:58 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel problemen met een meid met iets minder kilometers op de teller. Ik kan aardig dames opgewonden laten worden - mits ik een aantal biertjes op heb. Omdat ik blijf drinken verneuk ik het uiteindelijk omdat ik dan afgeleid raak.
Het ligt wel aan mij, absoluut. Maar ik ben de checklijst af aan het gaan en vink dingen af gebaseerd op wat mij is verteld. En nu weet ik het gewoon niet meer. Excuses als het onduidelijk is, bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:55 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als het aan jou niet ligt, waar ligt het dan aan?
Dit inderdaad. Maar aangezien dit topic toch bestaat denk ik stiekem dat dat niet werkelijk de reden is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je beantwoord hier dan toch al je vraag als dat werkelijk de reden is?
I guess. Ik moet er meer voor gaan. Meer moeite doen. Niet teveel. Maar die energie gebruiken van als ik beschonken ben en dat gebruiken. Meer zelfvertrouwen. Bedankt MadJack, ik denk dat dit het is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je beantwoord hier dan toch al je vraag als dat werkelijk de reden is?
Op mij kom je over als iemand die tè doelgericht is. Die niet kan genieten van vrouwelijk gezelschap omdat je met je hoofd bezig bent hoe je het aan moet pakken. Met jou in mijn gezelschap zou ik denk ik een ontspannen TS missen. Kan dat...?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:00 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Het ligt wel aan mij, absoluut. Maar ik ben de checklijst af aan het gaan en vink dingen af gebaseerd op wat mij is verteld. En nu weet ik het gewoon niet meer. Excuses als het onduidelijk is, bedankt voor het meedenken.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:03 schreef Damn_Daniel het volgende:
Vrouwen houden ervan om gedomineerd te worden. Je moet vrouwen daarom altijd duidelijke instructies geven.
Opmerking: ik heb zelf nooit seks, dus ik weet niet of deze tip wel zo nuttig is.
Deze indruk krijg ik ook. Je bent er veel te veel mee bezig TS.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op mij kom je over als iemand die tè doelgericht is. Die niet kan genieten van vrouwelijk gezelschap omdat je met je hoofd bezig bent hoe je het aan moet pakken. Met jou in mijn gezelschap zou ik denk ik een ontspannen TS missen. Kan dat...?
Hahaha deze is leukquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:03 schreef Damn_Daniel het volgende:
Vrouwen houden ervan om gedomineerd te worden. Je moet vrouwen daarom altijd duidelijke instructies geven.
Opmerking: ik heb zelf nooit seks, dus ik weet niet of deze tip wel zo nuttig is.
Als dat werkelijk zo is, waarom dan maar 1 keer seks gehad?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:58 schreef chinesepinda het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel problemen met een meid met iets minder kilometers op de teller. Ik kan aardig dames opgewonden laten worden - mits ik een aantal biertjes op heb. Omdat ik blijf drinken verneuk ik het uiteindelijk omdat ik dan afgeleid raak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |