abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7749326
Veel meisjes kunnen niet klaarkomen door vingeren, beffen, etc. Sommige wel, maar ook velen niet....

Wat kan helpen is om tijdens het neuken zelf op de jongen te zitten, zo kan je clitoris goed gestimuleerd worden en kan je zelf het ritme bepalen...dit wil wel eens helpen om een orgasme te krijgen...
Zorg ook dat je van tevoren goed opgewonden bent geraakt door inderdaad te vingeren of je te laten beffen....als je dan letr op de jongen gaat zitten wil het misschien wel beter!

maandag 6 januari 2003 @ 23:08:10 #77
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_7749723
Kennen jullie dat stuk je uit de 2e show (met een breierdek) van Hans Teeuwen?
Misschien is dat iets?
Age of fruity enlightenment!
pi_7756804
jah jullie zullen t cast niet geloven maar heel erg toevallig is t vanmimddag dan eindelijk gelukt!!!!!!!!!!!!!

dus uuuhm thnx partner xxx

en ohw jah hij heeft dus echt geen kleine lul he

pi_7757427
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Niet na 2 minuten stoppen in elk geval.

Vragen wat zij lekker vind en de dingen die ze dan zegt gebruiken in je vingerwerk...
Ik ben gek :)
pi_7793388
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
Kennen jullie dat stuk je uit de 2e show (met een breierdek) van Hans Teeuwen?
Misschien is dat iets?
Schapuh neukuuuuuuuuuh?
pi_7793883
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:15 schreef -chimaira- het volgende:
jah jullie zullen t cast niet geloven maar heel erg toevallig is t vanmimddag dan eindelijk gelukt!!!!!!!!!!!!!

dus uuuhm thnx partner xxx

en ohw jah hij heeft dus echt geen kleine lul he

Het gaat niet om de maat, maar wat je ermee doet...

en wat heeft de maat van zijn penis er mee te maken dat je niet klaarkomt door vingeren of beffen?

Doei.
  donderdag 9 januari 2003 @ 11:51:54 #82
42000 HaKeeM
"Want zo is het ook."
pi_7794446
1 tip:

ANAAL PLUGJE

iMac G5 20"
2,1 GHz PowerPC G5
pi_7813887
Pft ben van mn leven nog nooit klaargekomen ook niet als ik het zelf doe, ik heb ook geen flauw idee hoe het ooit zal lukken allerlei standjes geprobeerd met masturberen van alles geprobeert, maar als ik dan op het allerlekkerste punt zit dan ineens valt heel mn gevoel/geilheid dood en mn clit overgevoelig dus doorgaan is dan geen optie. Nou ja met neuken kan ik wel doorgaan zolang mn clit maar niet aangeraakt wordt.

Ach ja wie weet ooit, ik heb de hoop nog niet opgegeven.

;)
pi_7815274
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:19 schreef -chimaira- het volgende:
Nou ik vroeg me af aangezien ik gewoon niet klaar kan komen door neuken beffen vingeren of weet ik veel wat nog meer....

of iemand toevallig nog tips heeft ofzow?

ohw jah t lukt mezelf wel

Nou da's nie zo moeilijk he, gebruik de succesvolle formule, giet je vriendje vol met drank, dand kan zijn orgasme wel 1 tot 2 uuur op zich laten wachten, als je d an nog niet klaar kan komen. geef um dan een penis enlargement guide en een kamasutra voor zijn verjaardag
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 17:11:48 #85
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7823167
Ik wou dat mijn projecten sneller klaarkomen.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8189279
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:36 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Hoop niet dat datzelfde vriendje hier ook leest... denk persoonlijk niet dat hij het leuk vindt om te horen dat hij je nog nooit heeft klaar laten komen...

beetje late reactie, maar ik ben er weer.

Ik ga over zulke dingen echt niet liegen tegen hem hoor
Waarom zou ik het faken als ik al aangeef het niet zo belangrijk te vinden? Hou me liever bezig met dingen die ik niet alleen kan!

pi_8189388
gewoon de waarheid zeggen voorkomt ruzie..!!
If u must believe in something..why not believe in me..!!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:35:40 #88
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8206828
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:11 schreef M.ALTA het volgende:
Ik wou dat mijn projecten sneller klaarkomen.
Mag ik vragen wat je hier mee bedoeld?
pi_8206953
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:23 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:
Als het jezelf lukt moet het je vriend ook kunnen lukken.
Leg hem gewoon is uit wat hij verkeerd doet en waar hij naar toe moet gaan met zijn tong/vingers.
nou........ik vermoed dat hij ook wel weet dat haar vrouwelijkheid niet tussen haar knieholtes zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')