abonnement Unibet Coolblue
pi_186264252
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:20 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

De Fabers
Dan raad ik je toch echt die van Yelle aan, die van Faber gaat vooral over de kracht van de zoektocht.

De idioterie van Panhuis, het complex waar hij zat, worden besproken in het andere boek.

Bizar daarin te lezen dat zijn oude jeugdvrienden apart van elkaar direct wezen op de plek waar ze begraven was. En de reactie van de onderzoekers, de achtergrond van zijn rehabilitatieplek..
pi_186266978
Wat mij opvalt is dat sommige types zo'n ontzettend verknipt vrouwbeeld hebben. Die Panhuis ging ook veel naar de hoeren, daarvan werd zijn vrouwbeeld er niet beter op. Misschien toch een goed idee om betaalde seks eens af te schaffen. Het idee dat je alles met vrouwen kunt doen als je er maar voor betaalt, plant het idee dat je ook alles met vrouwen kunt doen onbetaald, als niemand het ziet, in een bos, als er eentje langsfietst. Die opmerkingen continu bij zijn vrienden: 'zullen we een wijf pakken en vastbinden' etc en dat dat volstrekt normaal wordt gevonden.
Ik heb het boek niet gelezen maar ik neem aan dat het er vol mee staat.
pi_186267478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 07:25 schreef Loekie1 het volgende:
Wat mij opvalt is dat sommige types zo'n ontzettend verknipt vrouwbeeld hebben. Die Panhuis ging ook veel naar de hoeren, daarvan werd zijn vrouwbeeld er niet beter op. Misschien toch een goed idee om betaalde seks eens af te schaffen. Het idee dat je alles met vrouwen kunt doen als je er maar voor betaalt, plant het idee dat je ook alles met vrouwen kunt doen onbetaald, als niemand het ziet, in een bos, als er eentje langsfietst. Die opmerkingen continu bij zijn vrienden: 'zullen we een wijf pakken en vastbinden' etc en dat dat volstrekt normaal wordt gevonden.
Ik heb het boek niet gelezen maar ik neem aan dat het er vol mee staat.
Flinke aannames inderdaad, die vrienden vonden dat niet normaal.
Ook zijn cocaïne gebruik niet, die vriendschappen zijn toen ook gestopt. Ver voordat hij die overvallen en verkrachtingen deed.
pi_186267656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Flinke aannames inderdaad, die vrienden vonden dat niet normaal.
Ook zijn cocaïne gebruik niet, die vriendschappen zijn toen ook gestopt. Ver voordat hij die overvallen en verkrachtingen deed.
Dan is het heel vreemd dat iemand losgelaten wordt terwijl hij zulke denkbeelden heeft. Dat ziet een leek, en dat zouden deskundigen zeker moeten zien.
  woensdag 17 april 2019 @ 08:50:29 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186267672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:48 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan is het heel vreemd dat iemand losgelaten wordt terwijl hij zulke denkbeelden heeft. Dat ziet een leek, en dat zouden deskundigen zeker moeten zien.
Wellicht moet je je e-mail adres ff aan ministerie van justitie geven, daar jij al dit soort informatie altijd hebt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 april 2019 @ 09:10:08 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186267860
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:48 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan is het heel vreemd dat iemand losgelaten wordt terwijl hij zulke denkbeelden heeft. Dat ziet een leek, en dat zouden deskundigen zeker moeten zien.
Hij had geen TBS he, en gevangenisstraf is eindig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186267983
Hoe heeft men ooit kunnen twijfelen aan de tbs-maatregel!

Hier lees ik hoe het zover heeft kunnen komen dat tbs steeds minder 'populair' werd:

De onbeperkte duur van de tbs-maatregel is een kracht, maar heeft ook een keerzijde. Nog niet zo lang geleden nam de gemiddelde tbs-behandelduur namelijk toe tot ruim 10 jaar in 2010. Dit wierp bij verschillende partijen in de strafrechtketen, zoals advocaten en rechters, de vraag op of de duur van de maatregel nog wel in verhouding stond met het gepleegde delict. Rechters zochten naar alternatieven voor de tbs en verdachten weigerden mee te werken aan de vereiste onderzoeken.

Het gevolg was dat het aantal opleggingen daalde. Als het aantal tbs-opleggingen daalt, stijgt het aantal mensen met een psychiatrische ziekte of aandoening dat zonder de vereiste behandeling terugkeert naar de maatschappij. In 2013 werd de maatregel nog geen negentig keer opgelegd, tien jaar geleden was dit nog meer dan het dubbele. Het signaal wat betreft de lange behandelduur is door de tbs-klinieken ter harte genomen. De gemiddelde behandelduur is na veel inspanningen, teruggebracht tot 8,4 jaar.

De maatregel is zonder twijfel effectief, maar de tbs is niet perfect. De behandelduur moet nog verder omlaag zodat het aantal opleggingen weer stijgt. Dan bereiken we het beste resultaat. Maar ook nu, en zeker na het zien van de laatste cijfers, blijf ik overtuigd: de maatschappij is veiliger met, dan zonder tbs!
https://www.dji.nl/pers-m(...)bs-is-effectief.aspx

Wel duidelijk is dat het belang van de dader weer vooropstond, want die mocht weigeren, en dat advocaten en rechters vonden dat de tbs een te drastische maatregel was.
  woensdag 17 april 2019 @ 09:27:29 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186268059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe heeft men ooit kunnen twijfelen aan de tbs-maatregel!
Omdat zonder medewerking aan onderzoek de rechter op de stoel van de psychiater moet gaan zitten.

Nou weten we allemaal dat sommige mensen het ondanks hun gebrek aan specifieke kennis geen enkel probleem vinden iemand te veroordelen, maar gelukkig zijn juist de rechters daar wat terughoudender in, en willen zij wel graag een gedegen psychiatrisch advies voor ze TBS opleggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186268223
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat zonder medewerking aan onderzoek de rechter op de stoel van de psychiater moet gaan zitten.

Nou weten we allemaal dat sommige mensen het ondanks hun gebrek aan specifieke kennis geen enkel probleem vinden iemand te veroordelen, maar gelukkig zijn juist de rechters daar wat terughoudender in, en willen zij wel graag een gedegen psychiatrisch advies voor ze TBS opleggen.
We weten allemaal ondertussen dat de rechters bij Panhuis weinig animo hadden om wat verder te zoeken. Advies van de reclassering, dat er grote kans op recidive was, legden ze naast zich neer.
  woensdag 17 april 2019 @ 09:45:59 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186268406
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:37 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

We weten allemaal ondertussen dat de rechters bij Panhuis weinig animo hadden om wat verder te zoeken. Advies van de reclassering, dat er grote kans op recidive was, legden ze naast zich neer.
Makkelijk hè, met de kennis van nu.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186268730
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Makkelijk hè, met de kennis van nu.
Misschien is het onderzoeksrapport iets voor jou.
pi_186268736
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat zonder medewerking aan onderzoek de rechter op de stoel van de psychiater moet gaan zitten.

Nou weten we allemaal dat sommige mensen het ondanks hun gebrek aan specifieke kennis geen enkel probleem vinden iemand te veroordelen, maar gelukkig zijn juist de rechters daar wat terughoudender in, en willen zij wel graag een gedegen psychiatrisch advies voor ze TBS opleggen.
Als iemand verdacht wordt van een zeer ernstig misdrijf, niet wil meewerken aan een psychiatrisch onderzoek, geen spijt betuigt en zelfs trots is op zijn daden, recassering concludeert dat kans op recidive zeer groot is, dan hoeft de rechter niet op de stoel van de psychiater te gaan zitten.
Dan moet de rechter gewoon zijn/haar werk goed doen. TBS opleggen om de samenleving te beschermen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 17-04-2019 10:29:08 ]
pi_186269592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Makkelijk hè, met de kennis van nu.
Nee Leandra, in deze case was dat al bekend. De OvJ noemde hem al zwaar gestoord, wat werd bevestigd door de deskundigen.
  woensdag 17 april 2019 @ 12:07:51 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186270514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee Leandra, in deze case was dat al bekend. De OvJ noemde hem al zwaar gestoord, wat werd bevestigd door de deskundigen.
Deze discussie begon met de infantiele opmerking van Loekie dat hij losgelaten is ondanks zijn gedrag, dan had mevrouw zich gelijk moeten beklagen dat hij geen TBS opgelegd had gekregen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186271885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan raad ik je toch echt die van Yelle aan, die van Faber gaat vooral over de kracht van de zoektocht.

De idioterie van Panhuis, het complex waar hij zat, worden besproken in het andere boek.

Bizar daarin te lezen dat zijn oude jeugdvrienden apart van elkaar direct wezen op de plek waar ze begraven was. En de reactie van de onderzoekers, de achtergrond van zijn rehabilitatieplek..
Ok thnx
pi_186273471
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2019 10:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Als iemand verdacht wordt van een zeer ernstig misdrijf, niet wil meewerken aan een psychiatrisch onderzoek, geen spijt betuigt en zelfs trots is op zijn daden, recassering concludeert dat kans op recidive zeer groot is, dan hoeft de rechter niet op de stoel van de psychiater te gaan zitten.
Dan moet de rechter gewoon zijn/haar werk goed doen. TBS opleggen om de samenleving te beschermen.
Doet me denken aan deze column:

De Tweet bekijken van @EsthervanFenema: https://twitter.com/Esthe(...)176413985775618?s=09

(edit, even in plaatje:


De rechter wilde er vast 'open ingaan'...

[ Bericht 3% gewijzigd door Postbus100 op 17-04-2019 19:21:50 ]
Somebody that I used to know
pi_186277215
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Doet me denken aan deze column:

De Tweet bekijken van @:EsthervanFenema: https://twitter.com/Esthe(...)176413985775618?s=09

De rechter wilde er vast 'open ingaan'...
Goeie post!
pi_186277636
Godver... wat een idioten

https://www.ad.nl/utrecht(...)met-verlof~a3325468/

Ontslag op staande voet voor al het personeel aub en de tent sluiten. Cliënten tot nader order terug in het gevang.
pi_186278343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Makkelijk hè, met de kennis van nu.
Welnee joh. Vaak is het achteraf makkelijk praten maar in het geval van Panhuis geeft zelfs het vonnis m.b.t. de verkrachting al genoeg aanleiding om de gedachte te krijgen dat er iets ernstig mis was met die knul. Ik heb het niet snel maar ik heb e.e.a. gelezen over Otte en heb een behoorlijke afkeer van die kerel gekregen. Arrogante paardenlul
pi_186278376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Godver... wat een idioten

https://www.ad.nl/utrecht(...)met-verlof~a3325468/

Ontslag op staande voet voor al het personeel aub en de tent sluiten. Cliënten tot nader order terug in het gevang.
Je zal er maar werken :X (los van of je ermee te maken hebt)
Somebody that I used to know
pi_186279074
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je zal er maar werken :X (los van of je ermee te maken hebt)
Zo’n toko wil je toch niet op je CV hebben...
pi_186279451
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo’n toko wil je toch niet op je CV hebben...
Dat vind ik te kort door de bocht. Kan best dat ze op andere afdelingen wel goed draaien of dat er verschil gemaakt wordt. Je weet het niet als buitenstaander. Nu wordt alles op één hoop gegooid.

(net als met die opleiding van InHolland destijds. Ben je ook voor het leven 'getekend', ook al was er op je eigen opleiding niets aan de hand).
Somebody that I used to know
pi_186284015
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat vind ik te kort door de bocht. Kan best dat ze op andere afdelingen wel goed draaien of dat er verschil gemaakt wordt. Je weet het niet als buitenstaander. Nu wordt alles op één hoop gegooid.

(net als met die opleiding van InHolland destijds. Ben je ook voor het leven 'getekend', ook al was er op je eigen opleiding niets aan de hand).
Maar waar ligt die grens dan? Blijkbaar leren ze er niets, en dit is niet de eerst misstap daar.

Mijn opa had zo’n dikke villa daar, zeg na het lezen van het boek tegen mijn man vanavond dat we daar nooit gaan wonen. Dorp van de geestesgestoorden...

Mijn persoonlijke mening is dat die regio, ten oosten van Utrecht, ondanks de bossen en de mooie dorpen een dikke no go is. Iets teveel idioten daar en Bernard Jens....
pi_186286341
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Welnee joh. Vaak is het achteraf makkelijk praten maar in het geval van Panhuis geeft zelfs het vonnis m.b.t. de verkrachting al genoeg aanleiding om de gedachte te krijgen dat er iets ernstig mis was met die knul. Ik heb het niet snel maar ik heb e.e.a. gelezen over Otte en heb een behoorlijke afkeer van die kerel gekregen. Arrogante paardenlul
Ik ben het er in het geval van Panhuis ook wel mee eens dat er meer had kunnen gebeuren om toch eventueel TBS op te kunnen leggen (bijvoorbeeld milieuonderzoek). Daar was voldoende aanleiding voor, blijkt ook uit de tekst van de voorzitter in eerste aanleg. Ik denk echter wel dat het opleggen van TBS later in hoger beroep toch terug zou zijn gedraaid.. Dus dat had weinig uitgemaakt, helaas.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 18 april 2019 @ 08:29:06 #75
269689 crew  Viv
pi_186288503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 00:13 schreef Physsic het volgende:
Ik ben het er in het geval van Panhuis ook wel mee eens dat er meer had kunnen gebeuren om toch eventueel TBS op te kunnen leggen (bijvoorbeeld milieuonderzoek).
Daar wilde zijn familie destijds niet aan meewerken. :X Die zijn dus ook mede-schuldig aan het feit dat hij op het moment van Anne's fietstochtje kon gaan en staan waar hij wilde.
(Stond laatst in een krantenartikel, dat de familie daarom een excuusbrief had geschreven aan de nabestaanden van Anne.)
pi_186288656
Fam. Panhuis is nu met bekende achternaam ook beetje gestraft gelukkig. Hadden ze hun zoon maar normaler moeten opvoeden. En inderdaad meewerken als dat goed is voor de samenleving ipv beetje dwarsliggen omdat het hun zoontje is.
pi_186288758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:44 schreef Loekie1 het volgende:
Fam. Panhuis is nu met bekende achternaam ook beetje gestraft gelukkig. Hadden ze hun zoon maar normaler moeten opvoeden. En inderdaad meewerken als dat goed is voor de samenleving ipv beetje dwarsliggen omdat het hun zoontje is.
Het is vast niet alleen opvoeding
Somebody that I used to know
pi_186288998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Daar wilde zijn familie destijds niet aan meewerken. :X Die zijn dus ook mede-schuldig aan het feit dat hij op het moment van Anne's fietstochtje kon gaan en staan waar hij wilde.
(Stond laatst in een krantenartikel, dat de familie daarom een excuusbrief had geschreven aan de nabestaanden van Anne.)
Die daar niets van wilde weten en geweigerd hebben de brief in ontvangst te nemen.
pi_186290207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Daar wilde zijn familie destijds niet aan meewerken. :X Die zijn dus ook mede-schuldig aan het feit dat hij op het moment van Anne's fietstochtje kon gaan en staan waar hij wilde.
(Stond laatst in een krantenartikel, dat de familie daarom een excuusbrief had geschreven aan de nabestaanden van Anne.)
Het zal toch niet veel gekker kunnen worden daar toch, die kliniek laat deze zijn gang gaan en de familie zou daarvoor excuses mogen maken.
pi_186290367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het zal toch niet veel gekker kunnen worden daar toch, die kliniek laat deze zijn gang gaan en de familie zou daarvoor excuses mogen maken.
Daarvoor.. dat betwijfel ik.

Ik denk dat de excuses een breder spectrum bedienden, het ging al ver voor de kliniek mis met Michael. Het is natuurlijk ook vreemd dat ze hem tijdens de detentie gewoon de auto uitleenden.

Daarnaast waren er drie vrienden die los van elkaar Michael aanwezen als mogelijke dader, ik kan me niet voorstellen dat je als ouders of zus zelf niet met deze gedachte hebt rondgelopen tijdens de vermissing van Anne.
pi_186290404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarvoor.. dat betwijfel ik.

Ik denk dat de excuses een breder spectrum bedienden, het ging al ver voor de kliniek mis met Michael. Het is natuurlijk ook vreemd dat ze hem tijdens de detentie gewoon de auto uitleenden.

Daarnaast waren er drie vrienden die los van elkaar Michael aanwezen als mogelijke dader, ik kan me niet voorstellen dat je als ouders of zus zelf niet met deze gedachte hebt rondgelopen tijdens de vermissing van Anne.
Ik stel mij eens voor dat deze ook niet schoon terug kwam nadat, zouden er toen geen vragen aan hem gesteld zijn geworden? Mits dat die terug kwam wel te verstaan.
pi_186290623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Godver... wat een idioten

https://www.ad.nl/utrecht(...)met-verlof~a3325468/

Ontslag op staande voet voor al het personeel aub en de tent sluiten. Cliënten tot nader order terug in het gevang.
Goed plan, laten we patiënten die geen strafbaar feit hebben gepleegd gewoon in het gevang gooien... :')

Idioot.
pi_186290670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:44 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik stel mij eens voor dat deze ook niet schoon terug kwam nadat, zouden er toen geen vragen aan hem gesteld zijn geworden? Mits dat die terug kwam wel te verstaan.
Panhuis was gedurende die periode vaak aan het hovenieren. Als hij al vuil terug kwam, dan zal dat een best geloofwaardig argument zijn geweest.
pi_186290685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Goed plan, laten we patiënten die geen strafbaar feit hebben gepleegd gewoon in het gevang gooien... :')

Idioot.
Waarom dan die behoeven toch geen zware bewaking of toch wel?

En die wat het wel deden of een gevaar vormen legde ik aan een ketting die om de hals en een paar mtr zodat ze naar het toilet kunnen. Maar dan zou men mij vastzetten vermoed ik. Eten smeet ik ze dan wel op de vloer, zoals ik al schreef die welke zich als beesten gedragen?
Gelukkig heb ik het bij zoiets niet voor het zeggen.
pi_186290706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:00 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Panhuis was gedurende die periode vaak aan het hovenieren. Als hij al vuil terug kwam, dan zal dat een best geloofwaardig argument zijn geweest.
Die zou Anne toch met een mes bewerkt hebben las ik ergens, wat mag door dat mens heen zijn gegaan de laatste minuten vraag ik mij af? Dat vuil had ik het dus over mits dat het klopt wat ik dacht mee te hebben gekregen.
pi_186290718
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom dan die behoeven toch geen zware bewaking of toch wel?

En die wat het wel deden of een gevaar vormen legde ik aan een ketting die om de hals en een paar mtr zodat ze naar het toilet kunnen. Maar dan zou men mij vastzetten vermoed ik. Eten smeet ik ze dan wel op de vloer, zoals ik al schreef die welke zich als beesten gedragen?
Gelukkig heb ik het bij zoiets niet voor het zeggen.
Jij vindt het normaal om mensen die geen strafbaar feit hebben gepleegd vast te zetten in het gevang?

Inderdaad, gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
pi_186290728
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:03 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal om mensen die geen strafbaar feit hebben gepleegd vast te zetten in het gevang?

Inderdaad, gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Lezen!
Waarom dan die behoeven toch geen zware bewaking of toch wel?
  donderdag 18 april 2019 @ 11:54:22 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186291598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Goed plan, laten we patiënten die geen strafbaar feit hebben gepleegd gewoon in het gevang gooien... :')

Idioot.
En so much voor de bewering dat daar alleen maar mensen zaten die een misdrijf gepleegd hadden.
Niet dus, deze 2 patiënten waren daar allebei op basis van een RM.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186292117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het zal toch niet veel gekker kunnen worden daar toch, die kliniek laat deze zijn gang gaan en de familie zou daarvoor excuses mogen maken.
Daarvoor.. dat betwijfel ik.

Ik denk dat de excuses een breder spectrum bedienden, het ging al ver voor de kliniek mis met Michael. Het is natuurlijk ook vreemd dat ze hem tijdens de detentie gewoon de auto uitleenden.

Daarnaast waren er drie vrienden die los van elkaar Michael aanwezen als mogelijke dader, ik kan me niet voorstellen dat je als ouders of zus zelf niet met deze gedachte hebt rondgelopen tijdens de vermissing van Anne.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Goed plan, laten we patiënten die geen strafbaar feit hebben gepleegd gewoon in het gevang gooien... :')

Idioot.
wat doen die daar überhaupt?

Idioot
pi_186292139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

wat doen die daar überhaupt?

Idioot
Handje openhouden eind van de maand?
  donderdag 18 april 2019 @ 13:00:18 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186292506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

wat doen die daar überhaupt?

Idioot
Die zaten daar altijd al.
De criminelen zijn er later bijgekomen.

Die combinatie vind ik het grootste probleem, want dan heb je dus mensen die al mentaal zwakker zijn, en daarvoor in een instelling zitten, en die zitten daar dan samen met dat soort tuig.
Dan is zo'n zwangerschap niet echt een verrassing meer natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186294969
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:54 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Het is vast niet alleen opvoeding
Men hoeft maar eenmaal iets verkeerds te doen, en ervoor in het gevang komen, dan krijgt men daar wel de rest van de opleiding. Als men zich daar onderling niks leren kan denk ik toch wel he.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 09:29:40 #93
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186924040
Gevangenissen scherpen regels aan na fiasco Michael P.’

Meerdere gevangenissen in Nederland hebben het beleid aangescherpt naar aanleiding van fouten die gemaakt zijn in de zaak rond Michael P.: gedetineerden die veroordeeld zijn voor gewelds- en zedendelicten komen minder snel in aanmerking voor verlof of behouden langer een strenger regime.

https://www.telegraaf.nl/(...)-na-fiasco-michael-p

#####

Waarom nu pas waarom heb ik het gevoel dat onze overheid de burger totaal niet wil beschermen.
Net zoals met asiel beleid. Waarom moeten er steeds meerdere doden vallen en media aandacht voordat er iets gebeurt.
pi_186926384
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 09:29 schreef KingRadler het volgende:
Gevangenissen scherpen regels aan na fiasco Michael P.’

[...]

Waarom nu pas waarom heb ik het gevoel dat onze overheid de burger totaal niet wil beschermen.
Net zoals met asiel beleid. Waarom moeten er steeds meerdere doden vallen en media aandacht voordat er iets gebeurt.
Ik heb me er niet in verdiept maar het hele Nederlandse strafrechtelijke systeem is gebaseerd op een bepaald diepgeworteld gedachtegoed over misdaad, straf en detentie. Dat krijg je niet zomaar uit de koppies van de mensen die in dat systeem zitten.
pi_187116253
Morgen start het hoger beroep. Tijd voor 30 jaar én TBS.
pi_187116713
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 15:39 schreef Zipportal het volgende:
Morgen start het hoger beroep. Tijd voor 30 jaar én TBS.
Michael P. wil strafverlaging in hoger beroep. Zit dat erin?
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-dat-erin~a3deae69/
pi_187116765
Misschien kan Thijs iets voor deze betekenen, stel hij heeft ook van die tabletten gehad?
pi_187116790
Ze moeten 'm opknopen die zieke geest.. :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187116882
quote:
Toen dat uitbleef werd P. opgepakt. Té hardhandig, vindt Michael P.
Gewoon stil van verbazing...een onschuldig iemand verkrachten en daarna vermoorden en dan van mening zijn dat je te hard bent aangepakt :X :N :r }:| :{ ;( :'(
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_187116918
Tja ligt eraan in welk milieu men opgroeien doet, dan zou men dat evt geheel normaal vinden, gelukkig gaat het volgens Frans wat diverser worden in het land?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')