Kever is inderdaad ook erg leuk. Was echt dol op mijn mini, ding liep als een trein. Misschien dat zoiets weer over 5,5 jaar kan, maar nu eerst een goedkoop gebakje waarvan de onderdelen overal wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een oude kever, ook gehad, 1968, dofzwart, waxinelichtjes als verwarming op de bijrijdersstoel, geen gordels, trapchoke, witte rand op de banden, straatsteen voorin om hem in balans te krijgen, backfire bij iedere keer gas terug en telkens keer een slokje whisky voordat ik ermee durfde te rijden, lekkere statement bak was dat
Dan nog is er best veel keuzequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij simpel, ga je voor je hart of voor je verstand.
Verstand is ook wel erg belangrijk ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kever is inderdaad ook erg leuk. Was echt dol op mijn mini, ding liep als een trein. Misschien dat zoiets weer over 5,5 jaar kan, maar nu eerst een goedkoop gebakje waarvan de onderdelen overal wel te vinden zijn.
Gewoon verliefd worden op een auto, toch, als je hem/haar ziet weet je het binnen een seconde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog is er best veel keuze
Ja het moet ook betaald en uit kunnenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstand is ook wel erg belangrijk ja.
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon verliefd worden op een auto, toch, als je hem/haar ziet weet je het binnen een seconde.
Beetje homofiele neigingen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.
Ik heb er een gehad, en ik was er supermegablij mee, maar op de snelweg is het toch net allemaal wat te klein...quote:
Nu krijg ik beetje dit ideequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nu krijg ik beetje dit ideeDaar doelde ik ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zit dan een beetje met de balen hooi voor de marmotjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad, en ik was er supermegablij mee, maar op de snelweg is het toch net allemaal wat te klein...
Ik dacht dat dit over relaties gingquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij simpel, ga je voor je hart of voor je verstand.
Ze zijn er, ze hebben daar al eens een heel programma over gehad, mensen die vielen op 'vreemde' dingenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een aparte fetisj heb je dan.
Ik weet niet hoeveel balen jij sleept van hoeveel kilo, maar mijn Micra kon twee a drie balen hooi meenemenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit dan een beetje met de balen hooi voor de marmotjes
Vond dit vrij ongewoon maar het zal nog wel gekker kunnen dan dat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze zijn er, ze hebben daar al eens een heel programma over gehad, mensen die vielen op 'vreemde' dingen
Ohw meestal 3, daar kan ik 2 week mee vooruitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel balen jij sleept van hoeveel kilo, maar mijn Micra kon twee a drie balen hooi meenemen.
Mijn huidige auto 8 denk ik. Afhankelijk van hoe groot ze zijn misschien 10.
Nu welquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over relaties ging.
Is hetzelfde mechanisme.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over relaties ging.
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veelquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw meestal 3, daar kan ik 2 week mee vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |