quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een tatoeage van een stoere zeemeermin is het ineens een harige hamster met staart.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Deze blijf ik grappig vinden, maar moet er niet aan denken dat mijn vriend zoiets laat zetten
[ afbeelding ]
Prinsesje?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe normaal ik kom echt niet buiten met die rommel op de straat
Je hoeft ze niets te gevenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg van mijn werk vijf fruitbomen met als gedachte erachter "blijf groeien US!!!" en nu zie ik net dat ze het akelig goed naar hun zin hebben en nu twijfel ik om er chloor bij te gooien of juist koeienmest
quote:
Nissan micra niks voor jou?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ben aan het kijken naar 5 deurs autootje, maar kan niet echt een auto vinden waarvan ik zeg, jaaa dat is het
Ik weet nog een Charade te koop staanquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ben aan het kijken naar 5 deurs autootje, maar kan niet echt een auto vinden waarvan ik zeg, jaaa dat is het
Die zijn wel mooi kleinquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nissan micra niks voor jou?
De oude versie wel ja. De 2018-2019 modellen zijn al een slag groter.quote:
Beetje mislukte oldtimer past wel bij je, zo'n statement auto, ik heb jarenlang in een brakke Feroza rondgereden met de grootste bullbar ooit, stickers van speedmetalbands erop, 1000 inch banden <----quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
je hoeft sneeuw echt niet als excuus te gebruiken dat je niet door de deur pastquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe normaal ik kom echt niet buiten met die rommel op de straat
Oke, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De oude versie wel ja. De 2018-2019 modellen zijn al een slag groter.
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk hequote:Op zaterdag 13 april 2019 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mislukte oldtimer past wel bij je, zo'n statement auto, ik heb jarenlang in een brakke Feroza rondgereden met de grootste bullbar ooit, stickers van speedmetalbands erop, 1000 inch banden <----ik was de absolute koning op elke weg
Mijn vriendin moest ook een nieuwe auto. Heeft deze gekocht, nog 5 weken wachten tot ie geleverd wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, zal eens kijken.
[..]
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk he
Oke, vind wel moeilijk altijd een auto uitzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest ook een nieuwe auto. Heeft deze gekocht, nog 5 weken wachten tot ie geleverd wordt.
Slaat weer nergens op maarja story of your lifequote:Op zaterdag 13 april 2019 15:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft sneeuw echt niet als excuus te gebruiken dat je niet door de deur past
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Deze blijf ik grappig vinden, maar moet er niet aan denken dat mijn vriend zoiets laat zetten
[ afbeelding ]
Ja of een oude kever, ook gehad, 1968, dofzwart, waxinelichtjes als verwarming op de bijrijdersstoel, geen gordels, trapchoke, witte rand op de banden, straatsteen voorin om hem in balans te krijgen, backfire bij iedere keer gas terug en telkens keer een slokje whisky voordat ik ermee durfde te rijden, lekkere statement bak was datquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, zal eens kijken.
[..]
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk he
Ja is wel een ding jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, vind wel moeilijk altijd een auto uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |