Denk dat ik wel mooie grijs word zolang ik zo'n bos haar hebquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je grijs wordt?
Merk het echt dat ik grijs aan het worden ben man
Gatverdammequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mijn man had altijd een ringbaardje, dat vond ik wel leuk
nee bijna haha xDquote:
whut, zo bijzonder vind ik mezelf nou ook weer niet maar okayquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken denk ik niemand die meer anders is dan jij.
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met natgooien maar dat het niet ten koste gaat van de klantervaringquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee bijna haha xD
Een van mijn favorietjes gaat weg en die mogen we straks natgooienga haar wel zo godje missen
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gaan, ik cringe de tent uit hier
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Plsquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee gewoon haar hoor haha heb een veel te mooie bos om het af te scheren
Bij jou of bij mijquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oke ik stop alquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Pls
Ik ben begonnen met Rick & Morty kijken, is grappigkeek jij dat ook
Ik vond het hem ontzettend mooi staan, de laatste week had hij mij gevraagd of ik hem helemaal eraf wilde scheren en kon daar gewoon niet aan wennenquote:
Echt een naar trekje is dat van jequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Pls
Ik ben begonnen met Rick & Morty kijken, is grappigkeek jij dat ook
Dagquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
neuh, en meestal vinden ze het wel grappig of soms denken ze WTF omdat ze niet weten wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met natgooien maar dat het niet ten koste gaat van de klantervaring
Maar 1 dekbedovertrek hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe maar bij jou ik heb net mijn dekbedovertrek in de was
Oke dan is het goed, doe wel voorzichtigquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuh, en meestal vinden ze het wel grappig of soms denken ze WTF omdat ze niet weten wat er aan de hand is
wh, wahrheit?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke ik stop al
Nee je haalt me door de war met WH denk ik
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een naar trekje is dat van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |