oh, whutquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is volgens onderzoek wel aantrekkelijker voor vrouwen die een vaste betrouwbare partner zoeken.
Misschien dus een onbewust iets.
ohquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet er altijd zo smerig uit
ik heb geen ideequote:
Een mooie Duitsequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel goede week uitgekozen![]()
en welke dan, en nee alleen ik en gewoon ergens stukje optrekken zou al genoeg zijn. Alleen die feeling omdat die van mij dat allemaal niet kan
Tuurlijk staat mij dat goedquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb geen ideegewoon mental image, misschien staat het je wel heel goed
hoezo nee, klootzakquote:
Een forse bijgehouden baard.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, whuthad ik niet verwacht, ligt dat niet ook aan soort baard? Vind beharing wat anders dan een flinke baard
Kan ik failliet door raken, zulke risico's moet je nooit nemenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo nee, klootzakwat kan er gebeuren
en mooie duitse bestaan niet
klinkt als een bijzonder onderzoek welquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een forse bijgehouden baard.
Bij mannen met stoppels hadden vrouwen (weet niet meer hoe het zat met gay mannen) een positievere indruk voor een one night stand.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik failliet door raken, zulke risico's moet je nooit nemen
Oh oke, jammer, dan heb ik een lelijke auto gekocht
En als je grijs wordt?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee gewoon haar hoor haha heb een veel te mooie bos om het af te scheren
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee gewoon haar hoor haha heb een veel te mooie bos om het af te scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |