truequote:
Dat is zeker waar jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueal is gewoon beetje chillen in de zon bij water ook echt mega chill
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.quote:
Is wel een ding uiteraard, mannen die een grote baard mooi kunnen laten staan is gewoon nicequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Is het voor mannen echt een ding als je een volle baard kan laten zetten ofzo? De mannen die ik ken met een baard die gaan vaak meteen best overdreven en ja nouja nee
Oehhhquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja
Over anderhalve week ook lekker een weekje vakantie en een nieuwe auto, heerlijk
echt, nicequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.
Nee nouja jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Is het voor mannen echt een ding als je een volle baard kan laten zetten ofzo? De mannen die ik ken met een baard die gaan vaak meteen best overdreven en ja nouja nee
Ben jij Mozyquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.
Nee blijf lekker in Nederlandquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhen gewoon vakantie of ga je ook weg? En nieuwe auto, welke dan? Zo een super luxe
MAG IK DAN OOK RIJDEN PLS JE WEET HOE GOED IK KAN RIJDEN![]()
![]()
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is wel een ding uiteraard, mannen die een grote baard mooi kunnen laten staan is gewoon nice
Jeetje meid tochquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftkutvocht in baarden
eten in baarden
baarden
mannen met kleine hoofden zonder baard
onverzorgde baarden want 'haha is toch een baard'
nee nee nee en het jeukt
Is volgens onderzoek wel aantrekkelijker voor vrouwen die een vaste betrouwbare partner zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Medium. Vanavond plannen om te stappen met een maat die achter de dames aan wil. Echt geen klap zin in, dus laat 'm lekker staan. Hoop zoveel mogelijk mensen weg te jagen.quote:
Dan heb je wel goede week uitgekozenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee blijf lekker in Nederland
Ja een super luxe en anderen erin laten rijden lijkt me niet verstandig
Dan ziet er altijd zo smerig uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, nice![]()
doe er dreadjes in, dat is wel tof
jij hebt denk ik ook geen hoofd meer over met baardquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje meid toch
Ik laat 'm gewoon lekker staan
Nou zeg hoezoquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt denk ik ook geen hoofd meer over met baard
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftkutvocht in baarden
eten in baarden
baarden
mannen met kleine hoofden zonder baard
onverzorgde baarden want 'haha is toch een baard'
nee nee nee en het jeukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |