Ik zou het niet weten, ik vind zowat elke vrouwenblik geil, ja nou of ze moet echt als een schildpad in een te kleine vijver kijken of zoquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of het is gewoon een gefaalde sexy blik?
Nee verjaardagquote:
Ahwquote:
Ahaha nee leg uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De mannen zien haar toch niet staan.
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.
Maar dan nog
Liever ga je ze niet krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.
Maar dan nog
WAAROM KOMEN ALLE BLAUWEN HIERNAARTOEquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan nog
OMDAT JA SNAPJEquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WAAROM KOMEN ALLE BLAUWEN HIERNAARTOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |