Moet. Niet. Kijken...quote:
Om hem daarna te vertellen dat ie eigenlijk niet wist hoe het moest maar dat ze daar samen vast wel achter zouden komen... In canon zijn er nu meer voorbeelden van Sith die hun essence in een voorwerp hebben geplaatst en vooral maskers zijn in het Star Wars universe altijd erg krachtig en symbolisch geweest.quote:Op donderdag 28 november 2019 00:03 schreef pokkerdepok het volgende:
ik denk eerder dat palpie zichzelf terug brengt. hij zegt zelfs, noone is ever really gone. en heeft opgeschept over hoe hij doden kon terugbrengen, tegen anakin.
Het hoeft ook niet meer dan z'n stem te zijn natuurlijk, Kylo die denk dat Vader's helm tegen hem praat maar eigenlijk is het Papa Palpatine.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:28 schreef Tokus het volgende:
Of ze hebben hem gewoon alleen in de trailer wat voiceovers laten doen om zo de fans te fucken. Dat zou pas een stunt zijn.
Plausibelquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Maar het is JJ, dus we zullen wel een terugblik zien dat Palpatine schreeuwend de schacht naar beneden valt, steeds langzamer begint te vallen, en dan een klaarstaand ruimteschip inzweeft. Vervolgens met een grote trollface de camera inkijkt de plannen voor Starkiller base omhooghoudt, en wegvliegt.
Blijf gewoon thuis joh, scheelt in je bloeddrukquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel plausibel dat de dark side doden tot leven kan wekken, maar Palpatine tegen Anakin zei dat hij het niet kon. Omdat een gebroken, gefrustreerde Anakin meer onder de controle van de Dark Side is.
Een beetje zoals in andere fantasy. Dat de donkere magie necromancy is, en de lichte magie illusion. Light side Jedi kunnen een illusie van zichzelf astraal projecteren, Dark side Jedi kunnen doden tot leven wekken.
Maar het is JJ, dus we zullen wel een terugblik zien dat Palpatine schreeuwend de schacht naar beneden valt, steeds langzamer begint te vallen, en dan een klaarstaand ruimteschip inzweeft. Vervolgens met een grote trollface de camera inkijkt de plannen voor Starkiller base omhooghoudt, en wegvliegt.
Enige voorbeeld wat we nu hebben komt uit de VR game Vader Immortal. Oude regent van de planeet Mustafar probeerde haar man terug te halen met een krachtig artefact. Het terughalen van haar man uit de dood resulteerde in de vernietiging van de planeet (vandaar dat gezellige lava-hellscape) en een man die in een soort Limbo zat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel plausibel dat de dark side doden tot leven kan wekken, maar Palpatine tegen Anakin zei dat hij het niet kon. Omdat een gebroken, gefrustreerde Anakin meer onder de controle van de Dark Side is.
Een beetje zoals in andere fantasy. Dat de donkere magie necromancy is, en de lichte magie illusion. Light side Jedi kunnen een illusie van zichzelf astraal projecteren, Dark side Jedi kunnen doden tot leven wekken.
dit lijkt me de meest voor de hand liggende optie, aangezien ze bij de films zelf bedenken hoe ze het willen doen en de rest van de verhalen heeft zich maar aan te passen.quote:
Dat was met Ome George inderdaad wel erg het geval, maar tegenwoordig hangt alles aan elkaar. In het nieuwe resistance reborn boek bijv. zitten alleen in de eerste hoofdstukken al characters uit de games, cartoons en films bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
dit lijkt me de meest voor de hand liggende optie, aangezien ze bij de films zelf bedenken hoe ze het willen doen en de rest van de verhalen heeft zich maar aan te passen.
Maar de novel van Plagueis is geen canon meer dus het hoeft niet per s waar te zijn wat daarin staat. Het enige wat we dus hebben is wat Palps ons verteld in de PT.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:15 schreef speknek het volgende:
Nouja enige voorbeeld is van Darth Plagueis the Wise. Ik ben geen fan van de nieuwe Disney canon, tijdens George Lucas golden alleen de films als canon en daarbinnen past het, maar je hebt op zich gelijk dat dat nu het raam uit is.
Ja leuk, maar dat zijn nog altijd de dingen die om de film heen hangen waar ze samenkomen. Niet in de films zelf.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was met Ome George inderdaad wel erg het geval, maar tegenwoordig hangt alles aan elkaar. In het nieuwe resistance reborn boek bijv. zitten alleen in de eerste hoofdstukken al characters uit de games, cartoons en films bij elkaar.
In Jedi Fallen Order zitten characters die rechtstreeks uit de Darth Vader comic komen etc.
ja, ik denk dat het helemaal niet per se afhankelijk is van of iets al eerder is gebeurt of niet.quote:
Nee ik hoop dat dat wel meer wordt. Maar de cameo van Chopper en de Ghost uit Star Wars Rebels in Rogue One bijv zijn een eerste stap.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat zijn nog altijd de dingen die om de film heen hangen waar ze samenkomen. Niet in de films zelf.
Is ook weer waar, in deel VIII werden ook dingen met de Force gedaan die we nog niet eerder hadden gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ik denk dat het helemaal niet per se afhankelijk is van of iets al eerder is gebeurt of niet.
Gelukkig zit er nog een story-group achter die wel wat meer moet hebben dan 'hij kan dat dus kennelijk'. Als de verklaring goed is gaan de fans er ook wel in mee (hopelijkquote:ik denk ook niet dat de gemiddelde starwars kijker dit zo uitgebreid doorlicht. hij was een van de machtigste darkside figuren, als hij gewoon weer terug komt uit de dood....why not. dan kan hij dat dus kennelijk.
Harrison wilde in de OT al dat Solo het loodje legde, voor hem was die arc al klaar. Als ze Ford terug zouden laten komen zou dat een groter wonder zijn dan de wederopstanding van Christus.quote:maar goed, dat ie toch niet dood was, kan ook ja. ik denk dat ze daarom ook solo naar beneden hebben gegooid. voor het geval dat ie toch nog een film had willen doen.. zou wel spectaculair zijn, als hij nog terug kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:38 schreef KingRadler het volgende:
Waar is de marketing afdeling mee bezig met het maken van Trailers.
Er zit gewoon Spoiler in TV Spot.
Niet op klikken als je film nog wilt zien. Deze Spoiler zat in Trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
ja moet wel een goed verhaaltje zijn, natuurlijk. maar niet per se afhankelijk of het ergens in een starwars tekenfilm of game al eens aangehaald is. ik geloof ook dat disney redelijk schijt heeft aan of Lucas iets ooit zo bedoeld had of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Is ook weer waar, in deel VIII werden ook dingen met de Force gedaan die we nog niet eerder hadden gezien.
[..]
Gelukkig zit er nog een story-group achter die wel wat meer moet hebben dan 'hij kan dat dus kennelijk'. Als de verklaring goed is gaan de fans er ook wel in mee (hopelijk)
[..]
Harrison wilde in de OT al dat Solo het loodje legde, voor hem was die arc al klaar. Als ze Ford terug zouden laten komen zou dat een groter wonder zijn dan de wederopstanding van Christus.
waar was die story-group toen Ryan Johnson besloot om al het opgebouwde uit episode VII weg te donderen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Gelukkig zit er nog een story-group achter
Ja? Waaruit blijkt dat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik geloof ook dat disney redelijk schijt heeft aan of Lucas iets ooit zo bedoeld had of niet.
Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond (in de grote lijn) dus ik zie het niet zo. Sowieso kun je er echt pas wat van zeggen als IX klaar is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar was die story-group toen Ryan Johnson besloot om al het opgebouwde uit episode VII weg te donderen?
jij zit in het kamp dat alles wat krom is recht probeert te lullen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond
Helemaal goed gast, maar ik ga deze discussie niet voor de zoveelste keer aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
jij zit in het kamp dat alles wat krom is recht probeert te lullen.
ik zag in een amateur docutje op youtube.. dat lucas wel een idee had klarliggen voor 7-8-9 maar dat disney dat niet gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja? Waaruit blijkt dat dan?
[..]
Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond (in de grote lijn) dus ik zie het niet zo. Sowieso kun je er echt pas wat van zeggen als IX klaar is.
Lucas had idd wel plannen maar die waren volgens een paar leden van de storygroup 'surprisingly brief'. Een vrouwelijk hoofdpersonage en Luke in exile waren iig 2 dingen die ook Lucas in zijn kladje had zitten maar meer dan dat was het schijnbaar niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:34 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik zag in een amateur docutje op youtube.. dat lucas wel een idee had klarliggen voor 7-8-9 maar dat disney dat niet gebruikt heeft.
ja, in tegenstelling tot veel fans, vind ik de disney periode nu al een groot succes. ik amuseer me er rot mee, in ieder geval. maar ik vraag me af in hoeverre we ervan af zijn, als je deze laatste the rise of skywalker noemt, en binnenkort met een obi-wan serie gaat komen. dat ze ooit nog iets met prinses leia gaan doen lijkt me ook niet meer dan logisch (met andere actrice dan..)quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lucas had idd wel plannen maar die waren volgens een paar leden van de storygroup 'surprisingly brief'. Een vrouwelijk hoofdpersonage en Luke in exile waren iig 2 dingen die ook Lucas in zijn kladje had zitten maar meer dan dat was het schijnbaar niet.
Wel was bekend dat Lucas de meer spirituele kant en diepere betekenis van de Force zelf wilde gaan onderzoeken in de sequels in hoeverre dat een succes zou zijn geweest valt ook nog te bezien. Lucas is goed in werelden bouwen maar regisseren en dialogen bouwen moet hij dan weer niet doen.
Als Lucas het had gedaan hadden we ongetwijfeld een ander verhaal gehad, maar laten we wel wezen; de reden dat Lucas er klaar mee was was alle gal en doodsbedreigingen die hij over zich heen kreeg door de prequels. Ik heb niet de illusie dat Lucas een sequel trilogie had neergezet die niet dezelfde reacties had uitgelokt als die we nu zien.
Lucas zou zijn eigen ding doen en allerlei zaken uit de (nu) Legends EU negeren en daarmee ook weer vast kwaad bloed zetten.
En als deze klaar is zijn we iig van het Skywalker gedoe af en gaan ze hopelijk wat meer risico nemen met de franchise
Klopt dat verhaal over die bouwstenen e.d. hoorde je wel vaker, maar dat zag je bijv. ook al terug in de Mortis-arc in de Clone Wars serie (en later in Rebels maar da's post-George).quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:53 schreef pokkerdepok het volgende:
ik begreep dat lucas een heel verhaal in zn hoofd had, wat zou draaien om de bouwstenen van de force, ben even de juiste termen kwijt. iets waar disney niet zoveel in zag. en lucas zou op een of andere manier betrokken blijven bij de producies, maar daar is ook niets van terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |