abonnement Unibet Coolblue
pi_186250825
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 22:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In dit screenshot gebeurt al meer dan Temptation zelf. _O- _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_186250833


SOONY
  dinsdag 16 april 2019 @ 14:20:07 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_186250950
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 07:40 schreef so.original het volgende:

[..]

Rodanya :')
Opvliegend grofgebekt prinsesje op de erwt.
Vreselijk mens. Als je t toch zover krijgt dat verleiders niet meer met je op date willen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_186251573
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze heeft wel haar eigen neus betaald......
Precies het lelijkste aan haar gezicht.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 april 2019 @ 19:50:10 #55
367000 roos94
pi_186256372
Die tutjes gaan ook echt de hele tijd live met zo'n kwaliteit :')

https://imgur.com/J0H9NxU
pi_186257016
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef DKUp het volgende:
Wel leuk die tikkende tijdbommen die leven op aandacht, voornamelijk Sydney en Rodanya.
Eigenlijk allemaal wel, met uitzondering Laura en Roger :)
pi_186258408
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Eigenlijk allemaal wel, met uitzondering Laura en Roger :)
Ja de stukjes van Roger en Laura kan je wel doorspoelen inderdaad. Zelfs de aankondiging dat ze niet bij elkaar waren werd nauwelijks ontvangen in de studio en de kijkers.
Is dit een grap dacht ik :+ _O-
SOONY
pi_186263750
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja de stukjes van Roger en Laura kan je wel doorspoelen inderdaad. Zelfs de aankondiging dat ze niet bij elkaar waren werd nauwelijks ontvangen in de studio en de kijkers.
Is dit een grap dacht ik :+ _O-
Ja boeit ook niemand :P
pi_186267234
quote:
Soms denk ik hmm ze ziet er wel goed uit, maar dan dit soort beelden en mee, toch niet. :D
pi_186268519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 07:57 schreef so.original het volgende:

[..]

Soms denk ik hmm ze ziet er wel goed uit, maar dan dit soort beelden en mee, toch niet. :D
Dit ja, toch ook wel dat mannelijke wat anderen hier posten.
SOONY
pi_186269259
Een dame genaamd Deveney claimt in een Facebook-groep te weten hoe het allemaal zit:
quote:
“Temptation is dit jaar ZO dom geweest dat ze er niet achter waren gekomen dat Danicio en Rodanya gezoend hadden. Op het laatste kampvuur heeft Rodanya dit ook niet verteld aan Morgan, omdat meneer haar ‘opeens’ waardeerde en ze zoiets had van, oké, even kijken hoe lang hij dit volhoudt. Nou het duurde nog geen dag en meneer was alweer gefrustreerd. Achterlijk ventje.”

”Ze hebben Danicio op Temptation wel gevraagd ‘heb je gezoend met Rodanya’, maar hij ontkende het. Dit omdat hij het beste met haar voor had en bij terugkeer in Nederland ook. Ze hebben een maand lang elkaar af en toe gezien meteen na Temptation. Waarom? Omdat hij er wel voor haar was toen ze niet kon lopen met haar ontstoken voet en Morgan het belangrijker vond om uit te gaan met z’n vriendjes. En Danicio is simpelweg gewoon leuker/liever/gezelliger.”

Toch zou Rodanya het nog een kans hebben willen geven met Morgan en hierop verbrak zij het contact met Danicio. ”Ze wilde kijken of Morgan echt zou veranderen. Toen kwam de laatste aflevering en ja hoor: meneer Danicio heeft een ‘boodschap’ ingesproken, waarin hij alles vertelt voordat Rodanya het zelf had verteld. Een en al sensatie. Nu komt het: Rodanya had alles open en eerlijk verteld aan Morgan en wilde met haar domme hoofd nog steeds verder. Die klootzak wilde niet, want zijn wereld was ingestort…”
Benieuwd of dit allemaal waar is :P
  woensdag 17 april 2019 @ 10:51:00 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_186269300
Het gek vinden dat iemand niet meer met je verder wilt als je zelf vreemd bent gegaan :'). Überhaupt iemand vergeven die vreemd is gegaan :'). Wat een achterlijke mensen joh.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_186269422
Leffing auwt lauwt.
Rodanya _O-
SOONY
pi_186274967
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Miss 200.000.000! woensdag 17 april 2019 @ 17:25:40 #66
367000 roos94
pi_186275706
Rodanya was toch laatst nog gespot in hetzelfde parkje oid als Morgan waar ze samen de dag doorbrachten. Ik geloof echt 0,000% van dit hele verhaal :) gewoon een vooropgezet iets om sensatie te kweken, aangezien iedereen jankt dat dit het kutste seizoen is etc
pi_186277428
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:25 schreef roos94 het volgende:
Rodanya was toch laatst nog gespot in hetzelfde parkje oid als Morgan waar ze samen de dag doorbrachten. Ik geloof echt 0,000% van dit hele verhaal :) gewoon een vooropgezet iets om sensatie te kweken, aangezien iedereen jankt dat dit het kutste seizoen is etc
Zou nogal dom zijn als ze zich zo voor schut laat zetten :) Ik geloof wel dat het echt is.

Edit: die gelekte appjes bedoel ik
pi_186279827
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:01 schreef so.original het volgende:

[..]

Zou nogal dom zijn als ze zich zo voor schut laat zetten :) Ik geloof wel dat het echt is.

Edit: die gelekte appjes bedoel ik
Precies de reden dat ik geloof dat het echt is. Zo laat je jezelf toch niet te kakken zetten?
pi_186288302
Geen nieuwe aflevering?
pi_186288567
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:06 schreef Physsic het volgende:
Geen nieuwe aflevering?
Jawel. Ik ben nu aan het kijken *O*
pi_186289083
Tja wat kan ik er over zeggen......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186289937
De sensatie en roddels die naar buiten komen zijn op dit moment leuker om te volgen dan het programma zelf. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_186290203
quote:
Deelnemers Temptation woedend op presentatrice: ‘Ze kon alleen maar stoken’

Demi en Roger, die beiden hun relatie testen in het programma Temptation Island, hebben via sociale media flink uitgehaald naar presentatrice Annelien Coorevits. Zij liet eerder deze week weten dat de dames op het eiland niet altijd eerlijk waren, en dat veel deelnemers enkel op zoek zijn naar bekendheid. En dat schoot bij Demi en Roger in het verkeerde keelgat.

,,Ik kan soms moeilijk tot de vrouwen doordringen. Ze zijn niet altijd eerlijk. Ik heb het gevoel dat bepaalde koppels zich niet hebben ingeschreven om hun relatie te testen, maar om bekend te worden”, zei Annelien deze week in Story. Maar volgens Demi zit de realiteit toch anders in elkaar. ,,Sorry, maar deze vrouw hebben wij letterlijk 10 minuten per dag gezien en zij kent mij zogenaamd als geen ander? Ga toch weg, het enige wat je kon doen was stoken tijdens de show. En nee, het is geen ‘relatietest’’’, reageert zij fel via Instagram.

Ook deelnemer Roger is niet te spreken over de woorden van de presentatrice. Hij stelt dat de deelnemende koppels bejubeld zouden moeten worden voor hun brave gedrag in Thailand, in plaats van afgekraakt wegens het gebrek aan ‘actie’. ,,Dit seizoen zou juist gecomplimenteerd moeten worden. Het feit dat er tot nu toe niets gebeurt, wil juist zeggen dat de motivatie heel hoog lag bij ons ‘saaie koppels’’’, laat hij weten. ,,Zo zie je maar… Beter ben je daar de slet of een mannelijke hoer en scheld je elkaar uit omdat je iets ziet van elkaar wat je niet leuk vindt, dan dat je probeert te werken aan jezelf of aan je probleem. Ik zelf snap het probleem niet!’’

Annelien heeft nog niet gereageerd op de commentaar.

Bron: https://www.ad.nl/show/de(...)aar-stoken~a3a68211/
Complimenten voor het meest saaie seizoen van Temptation Island :+
Gelukkig is het geen relatietest volgens Demi :+
#ikhebmijnslaapnodig

Een vergelijkbaar seizoen en ze kunnen beter stoppen :')
SOONY
  Miss 200.000.000! donderdag 18 april 2019 @ 10:36:29 #74
367000 roos94
pi_186290245
Aflevering 12

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186290344
We moeten ze juist loven. De deelnemers willen hun relatie niet testen maar beroemd worden, geef ze eens geen gelijk. Een programma de kop omdraaien en een aantal volgertjes extra krijgen.

_O_
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')