misschien moet jij het dan doen, voor het teamquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik noem dat juist opruimen
Nee man, vergeet niet dat je je helemaal leeg schijt als je stikt tochquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik noem dat juist opruimen
Ik dacht dat we ergens naartoe aan het werken warenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien moet jij het dan doen, voor het team
Tarrel kennende zet hij wiesowie een klysma voordat hij seks heeft, hij is niet zo thuis in de hetero wereld hequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee man, vergeet niet dat je je helemaal leeg schijt als je stikt toch
oh ja jij post hier ook meequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ergens naartoe aan het werken warenen dan lees ik dit.
Jij bent echt de pineut nu.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tarrel kennende zet hij wiesowie een klysma voordat hij seks heeft, hij is niet zo thuis in de hetero wereld he
Werkt niet, ik kan geen dm/pm ontvangen of versturenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt de pineut nu.
[ afbeelding ]
maar hou toch van je, met heel mijn zielquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt de pineut nu.
[ afbeelding ]
Vriend ik ben dé KLB casanova.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
In onz maak je meer kans op flip Tardis.
Hier zijn de echte goed toebedeelde casanovas.
Haha, loserquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben dé KLB casanova.
Tenminste.
Dat was ik.
In een ver verleden.
Rip.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tenminste.
Dat was ik.
In een ver verleden.
Nee de wanhoop ben ik ook alweer voorbijquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rip.
Nu lees ik vooral veel wanhoop.
Echt hèquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geheel conform competentieprofiel dus
Mwahhquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee de wanhoop ben ik ook alweer voorbijIk ga uitstekend.
Hoi haags, ja goed goed, gezellig bij vriendin langs geweest, straks nog even boodschapje doen en dan lekker thuis, en jouw dag?quote:
Hoi Driepinkquote:
Heb je me gemist?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, ja goed goed, gezellig bij vriendin langs geweest, straks nog even boodschapje doen en dan lekker thuis, en jouw dag?
[..]
Hoi Driepink
Nu ben ik erquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tenminste.
Dat was ik.
In een ver verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |