Ik heb gehoord dat @Flippiee van kleine piemels houdtquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee veel minder
Wordt nu niets meer tussen @:Flippiee en mij zeker.
Dit was wel de druppelquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee veel minder
Wordt nu niets meer tussen @:Flippiee en mij zeker.
Dat is dan echt pech voor tarrel, dat is namelijk best een grote lulquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat @:flippiee van kleine piemels houdt
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is dan echt pech voor tarrel, dat is namelijk best een grote lul
hihiquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest lachenwat een klier ben je toch voor iemand van jouw respectabele leeftijd.
ik las vandaag een artikel over allerlei problemen met penis vergrotingen in Papua New Guinea.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Excuses namens mij en mijn kleine penis.
Rare artikelen lees jijquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik las vandaag een artikel over allerlei problemen met penis vergrotingen in Papua New Guinea.
Ik kan dat niet aanraden, voor je het weet is seks niet meer mogelijk
Maakt voor hem toch niet uit, met die kop van hemquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik las vandaag een artikel over allerlei problemen met penis vergrotingen in Papua New Guinea.
Ik kan dat niet aanraden, voor je het weet is seks niet meer mogelijk
Daar kun je nog een papieren zak overheen doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maakt voor hem toch niet uit, met die kop van hem
Zou plastic doen, hij kwijlt er anders zo doorheen manquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kun je nog een papieren zak overheen doen.
Deal. Wanneer kan je?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar kun je nog een papieren zak overheen doen.
Straks stikt ie en dat geeft zo'n rommelquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou plastic doen, hij kwijlt er anders zo doorheen man
Ik noem dat juist opruimenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks stikt ie en dat geeft zo'n rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |