Ben je nog niet duizelig? (je UI)quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
@:Working_Class_Hero hoe kom je zo kaal en lelijk en kaal?
Mijn karakter is gewoon zichtbaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
@:Working_Class_Hero hoe kom je zo kaal en lelijk en kaal?
Ik kan dat ook hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatste hij laatst hier, is echt niet normaal meer
Nou jongens, stop de persen, we hebben eindelijk iets gevonden dat deze jongen wel kan blijkbaarquote:
waarom kun je nooit eens aardig en normaal doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou jongens, stop de persen, we hebben eindelijk iets gevonden dat deze jongen wel kan blijkbaar
waarom zouden we dat in de krant afdrukkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou jongens, stop de persen, we hebben eindelijk iets gevonden dat deze jongen wel kan blijkbaar
Met zo'n TT??????quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom kun je nooit eens aardig en normaal doen
Komt allemaal door jou, iedereen blijft daardoor wegquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey maar even serieuze vraag, waarom heeft KLB tegenwoordig meer mods dan actieve leden?
Er bestaat nog een wereld buiten de SC hequote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey maar even serieuze vraag, waarom heeft KLB tegenwoordig meer mods dan actieve leden?
Maar dan hoef je toch ook niet te modden man?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Komt allemaal door jou, iedereen blijft daardoor weg
haha ik snap 'm want je bent kaal huehuehuequote:Op vrijdag 12 april 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met zo'n TT??????
GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE DAARAAN DENKT JA!
Gemiddeld zo rond de 21% van al mijn ademhalingen bestaat uit zuurstofquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pleur van mijn stoel van verbazing, adem je tegenwoordig zuurstof ofzo?
21% wow dan adem je wel heel droge buitenlucht... zeldzaamquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gemiddeld zo rond de 21% van al mijn ademhalingen bestaat uit zuurstof
nou meid het is watquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
21% wow dan adem je wel heel droge buitenlucht... zeldzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |