Ziedend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:00 schreef Wandtegel het volgende:
Hopen dat Ajax verliest stelletje mongolen daar.
https://www.voetbalwedden(...)/asian-handicap.htmlquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Asian Handicap heb ik nooit gesnapt alleen
Waarom dan 4,5, jezus man.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat er meer dan 4,5 goals gemaakt moet worden, niet lastig toch?
Goede uitleg, moest er wel even aan wennen in het begin bij toto.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je 4+ zegt, kan het verwarrend zijn. Is dan 4 genoeg, of moet je er 5 hebben. Vandaar 4,5
Wat een intelligente teksten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:02 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Ja en hoe. Club van de beurs optyfen met die joden
Ja dat dacht ik. Als trouwe twentenaar naaien ze ons nu behoorlijk hard. Dus kan maar één ding concluderen. Aan t gas ermeequote:
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:06 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Als trouwe twentenaar naaien ze ons nu behoorlijk hard. Dus kan maar één ding concluderen. Aan t gas ermee
Ah een Tukker, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:06 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Als trouwe twentenaar naaien ze ons nu behoorlijk hard. Dus kan maar één ding concluderen. Aan t gas ermee
asianquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Asian Handicap heb ik nooit gesnapt alleen
God schiep de Twentenaren uit de kaft en de resten de mensen uit het westen. Zegt ook genoeg tochquote:
Hoezo ben je nu genaaid? Je kunt nu thuis je kampioenschapje vieren toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:06 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Je vond dat je nog niet zwakzinnig genoeg overkwam dus je doet ook nog een religie-act?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:09 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
God schiep de Twentenaren uit de kaft en de resten de mensen uit het westen. Zegt ook genoeg toch
Doe maar gewoon normaal nu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:06 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen. Frustratie is er weer van af. Ajax succes vanavond van mij mogen jullie winnenquote:
Misschien gewoon naar jezelf kijken als Vak P...quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:16 schreef Wandtegel het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen. Frustratie is er weer van af. Ajax succes vanavond van mij mogen jullie winnen
CR7 to score, -0,50quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziyech to shoot from outside the box @:1.001
Hoezo, is dat het nieuwe uurtarief van je moeder?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:17 schreef TLC het volgende:
Vandaag 16/4, en 16 plus 4 = 20, dus dat is een goed voorteken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |