quote:Op zondag 14 april 2019 00:18 schreef golfer het volgende:
Maar jullie hebben niet zo'n wel echt erg handig liggend flessenrekje in de Siemens/Bosch.
Koningsvogelquote:
Helemaal wel, die heb ik er alleen uitgeslooptquote:Op zondag 14 april 2019 00:18 schreef golfer het volgende:
Maar jullie hebben niet zo'n wel echt erg handig liggend flessenrekje in de Siemens/Bosch.
Ohhhh dan zal die van mij ook wel ergens liggenquote:Op zondag 14 april 2019 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal wel, die heb ik er alleen uitgesloopt
Volgens mij hangt hij onder je bovenste plankquote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dan zal die van mij ook wel ergens liggen
Tip voor BBQ-saus
[ afbeelding ]
Oliehoornquote:Op donderdag 18 april 2019 17:38 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen een reminder voor mezelf dat ik zo nog even melk moet halen
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oliehoorn![]()
Croma![]()
Zaanse mayo![]()
Beemster kaas![]()
Kuhne augurken
Wat zijn die kartonnen pakjes in je koelkastdeur naast de currypasta?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:58 schreef _Hestia_ het volgende:
Wat een leuk topic
Ik was blut en mn koelkast was leeg, maar net eindelijk weer boodschappen kunnen doen
Morgen alleen nog ff bij de Jumbo sojayoghurt en wat meer vleesvervangers halen nog.
En voor ik alles erin deed meteen maar ff de boel schoongemaakt omdat toch leeg was
Medicatie.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:30 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat zijn die kartonnen pakjes in je koelkastdeur naast de currypasta?
Insulineflesjes voor mn insulinepompquote:Op woensdag 24 april 2019 09:30 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat zijn die kartonnen pakjes in je koelkastdeur naast de currypasta?
Jouw koelkast ligt plat op de grond?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:14 schreef Charlie_Brown het volgende:
[ afbeelding ]
In de groentela ligt spinazie, witlof, winterpeen, pond gehakt, paprika’s, pot augurken en een pot atjar.
In de witte bakjes zit salami en kliekje andijviestamppot.
Bovenin voorraad vleeswaren, spekreepjes en kaasvoorraad.
Tja, net boodschappen gedaan en een georganiseerd type mens.
Mosterd in een tube...ik ga daar naar op zoek, goed man!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:00 schreef Charlie_Brown het volgende:
Nee, maar tinypic doet soms dom. Heb een lekkere grote staande koelkast.
Ja dat gebeurt soms met foto's. Georganiseerde koelkastenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:00 schreef Charlie_Brown het volgende:
Nee, maar tinypic doet soms dom. Heb een lekkere grote staande koelkast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |