Dat lijkt me evident. Bij wie zou dat niet zorgen voor grote hoogten?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Duitse vriendin heeft hem goed gedaan.
Ze moeten zo iemand als Maggellan of Sinkgraven opstellen dus dan is het niet eens nodigquote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jij verwacht nog steeds een klassieke "Nederlandse ploeg tegen een Italiaanse ploeg"-scenario?
Waarom?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Ekkelenkamp inviel sloeg ik wel met de deuren hier.
Maakte hij nog bijna een goal ook (schoot hij wel matig in)
Oei, als Magallan echt gaat spelen zie ik het heel somber in voor julliequote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en wij missen Tagliafico, dus of Mazraoui op links/Sinkgraven als back/Magallan in het centrum. Ja dan zie ik nog wel wat tegengoals vallen.
Speelde zich perfect vrij.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Ekkelenkamp inviel sloeg ik wel met de deuren hier.
Maakte hij nog bijna een goal ook (schoot hij wel matig in)
Ja dan zet ik de tv niet eens aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, als Magallan echt gaat spelen zie ik het heel somber in voor jullie
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Ekkelenkampquote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat niveautje Siem de Jong is.
Jellymad.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Ekkelenkamp
Lol. Check z'n bijnaam nu op Wiki xD
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en wij missen Tagliafico, dus of Mazraoui op links/Sinkgraven als back/Magallan in het centrum. Ja dan zie ik nog wel wat tegengoals vallen.
Ja Mazraoui kan ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Sinkgraven of Blind op linksback wordt afzien.
Eens.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.
Magallan kan helemaal niks.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.
Af en toe echt bizar wat voor combinaties je ziet jaquote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
We hebben zo'n goed team dit jaar jongens. Ongelooflijk wat een klasse spelers.
Gewoon tikkie takka Barca style af en toe bij vlagen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe echt bizar wat voor combinaties je ziet ja
Siem de Jong komt ook nog terug in de zomer.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef -XOR- het volgende:
'De tandem Ekkelenkamp - Dani de Wit', ik kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |