Ga lekker vuurwerk afsteken bij hotels enzoquote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat ben jij viesmad vanavond zeg, kijk anders niet.
Magallangodquote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Zorro het volgende:
Volgende wedstrijd is Chiellini terug en Tagliafico weg. Goede ruil.
Eerder 14 jarigquote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef ikbenrond het volgende:
Als je een 18-jarige ballenjongen op zijn plek probeert te zetten ben je ook niet helemaal lekker
Juist wel. Die bitch moet z'n plek kennen. Hij is niks en zal nooit wat worden vergeleken met Ronaldo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef ikbenrond het volgende:
Als je een 18-jarige ballenjongen op zijn plek probeert te zetten ben je ook niet helemaal lekker
Daarom al heerlijk ditquote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Bugno2 het volgende:
Als je vorig jaar zou zeggen dat Ajax gelijkwaardig speelt aan Juve in de CL na Real te hebben uitgeschakeld zou je zijn opgenomen.
Sowieso speelt die in grote wedstrijden vaak goed, krijgt hier niet de credits die hij verdient.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Ik denk dat Hendrix een hogere ratio schot:goal heeft dan Ziyech.
Voor hetzelfde geld scoorde hij de eerste helftquote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Die is een partij matig idd. Die schotenquote:
Een Europese middenmotor is gewoon zijn plafond. Zou hij op z'n 26ste zo onderhand ook moeten weten.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech gaat niet naar een topclub deze zomer
Ik las gisteren dat hij 50 miljoen moest kostenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een Europese middenmotor is gewoon zijn plafond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |