Snap ik wel, hoe vaak zie je Ronaldo nou scoren.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hey de tegenstander scoort
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
Allemaal appen: 'Doelpunt Juve'quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
als maretingstudent kan ik dit bevestigenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Bugno2 het volgende:
Boursin is er eindelijk achter dat die kruimelige meuk van ze niet te hakken is, maar dat de Paturain-textuur heerst.
Ja zag het ook alquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
maretingstudentquote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als maretingstudent kan ik dit bevestigen
@Smoofiequote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zag het ook al
Stadion zit vol met toeristen die het niet boeit wie door gaat. Behalve die mafklappers in hun blote pens die zelfs in de rust nog homosexuele rijtjes staan te doen.
Het gaat hier wel om je passie hè, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak een foutje
oh gossie wat een ramp
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zag het ook al
Stadion zit vol met toeristen die het niet boeit wie door gaat. Behalve die mafklappers in hun blote pens die zelfs in de rust nog homosexuele rijtjes staan te doen.
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen jaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak een foutje
oh gossie wat een ramp
Doe ff normaal idioot...quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Nog een gebroken been voor Ziyech en/of Tadic en de avond is meer dan geslaagd
*Pakt zich een Duyvis nootje voor na de rust
heb je voorbeeldenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen ja
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen ja
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goh, merendeel dagjesvolk hequote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Ben ik de enige die zich zo stoort aan het tamme thuispubliek? De grootste thuiswedstrijd voor Ajax in 25 jaar en het lijkt wel of het station vol zit met muisstille 70 plussers.
Dat is in Amsterdam toch gewoon normaal?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Ben ik de enige die zich zo stoort aan het tamme thuispubliek? De grootste thuiswedstrijd voor Ajax in 25 jaar en het lijkt wel of het station vol zit met muisstille 70 plussers.
Dat is de spanning van een kwartfinale CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Stoor me er niet aan, maar het is wel tam ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |