Maar dan ben ik weer de klos met opruimen.....heb ik alleen mezelf meequote:Op zondag 14 april 2019 18:03 schreef _Hestia_ het volgende:
Emmer koud water over hem gooien werkt vast ook
Droogt vanzelf wel weer hoorquote:Op zondag 14 april 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan ben ik weer de klos met opruimen.....heb ik alleen mezelf mee
Wellicht in combinatie met dat water?quote:Op zondag 14 april 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ghehe....die ga ik proberen!
Wie weetquote:Op zondag 14 april 2019 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht in combinatie met dat water?
Jep.....quote:Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je op wachten dat hij je daarmee terugpakt
Hij is een kopie van zijn moederquote:Op zondag 14 april 2019 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja? Is hij zo erg dan om je terug te pakken?
Liefje, als je liefde zoekt kun je me PM'en hé.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas.
Wel nog steeds chagrijnig, weet niet of dat telt?
Oeh toevallig, al meer dan vijf maandjes nu dus.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yes, exact een maand achter jou aan
Leuk om te lezen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Ruim 3 maanden samen nu!
Op dat vlak gelukkig wel happy, en heb de laatste dagen veel steun aan hem
En is het gelukt om haar in de kleding te krijgen die jij wil?quote:Op maandag 15 april 2019 09:34 schreef Restyler het volgende:
Ik wil jullie niet té wild maken op deze vroege ochtend, maar vriendin zei gisteravond dat ze leuke nieuwbouw appartementen had gevonden op internet... Donderdag gaan we naar de open huis van de appartementen.
Ene kant super leuk natuurlijk, maar vind het aan de andere kant ook wel snel/eng.
quote:Op maandag 15 april 2019 09:37 schreef RokStarr het volgende:
Spannend Restyler!
Zegt iig wel dat ze er vertrouwen in heeft dat jullie happily ever after zijn
Ja, merk ook wel dat ze wel echt voor me gaat. Vind het wel lief.quote:Op maandag 15 april 2019 09:41 schreef quickstepster het volgende:
Lief, samen naar huizen kijkenongeacht of het meer wordt dan kijken geeft bet wel aan dat het goed zit!
Ja, ze heeft jurkjes gekocht.quote:Op maandag 15 april 2019 09:38 schreef MCH het volgende:
[..]
En is het gelukt om haar in de kleding te krijgen die jij wil?
Sorry ik ben helaas niet van de mannen.quote:Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Restyler het volgende:
[..]
Liefje, als je liefde zoekt kun je me PM'en hé.
Dus het gaat hard tegen hard dan?quote:Op zondag 14 april 2019 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is een kopie van zijn moeder
Zijn vriendin moest er echt aan wennen in het beginquote:Op maandag 15 april 2019 11:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry ik ben helaas niet van de mannen.
Ondanks dat vrouwen soms bloed irritant kunnen zijn vind ik ze stiekem nog te leuk
[..]
Dus het gaat hard tegen hard dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |