katten knuffelenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:13 schreef quickstepster het volgende:
Dankjewel! Gaat helemaal goedkomenga lekker daar met de katten knuffelen en m'n boek lezen straks en dan zie ik hem wel verschijnen.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, huis ook weer een beetje fatsoenlijk(er)
Oh......dan was het wel even nodig danquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ook wel
Eigenlijk sinds dat gedoe met ex maar weinig gedaan dus werd wel weer eens tijd.
Mwa ik hou het wel bij maar veel bezig met vanalles dus op een gegeven moment dan is veel kleine zooi ook veel natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh......dan was het wel even nodig dan
Snap ik wel......maar als het dan weer eens gedaan is geeft het wel voldoening....quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa ik hou het wel bij maar veel bezig met vanalles dus op een gegeven moment dan is veel kleine zooi ook veel natuurlijk
Zeker, geeft ook veel rust.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik wel......maar als het dan weer eens gedaan is geeft het wel voldoening....
Heb je nog lp's ja? Welke zoal??quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, geeft ook veel rust.
Ook wat klusjes aan het doen (lp's/plankjes ophangen) die ik al een tijdje uitstel/geen zin/geen fut voor heb.
Aantal promotie/limited edition 7" singles (van incubus)quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nog lp's ja? Welke zoal??
Oeh interessant! Al ken ik incubus nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aantal promotie/limited edition 7" singles (van incubus)
Vind het vooral leuk om spullen te verzamelen die lastig te krijgen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh interessant! Al ken ik incubus niet
Ken ik ook niet ben ik bang......maar vroegâh hadden wel hier wel een speciale platenzaak die echt klassiekers in huis hadden.....collecters items ook....quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk om spullen te verzamelen die lastig te krijgen zijn
Eentje heb ik er maar 2 ooit te koop van gezien (1 ervan heb ik) en andere 2 zijn er 500 en 1000 van gemaakt. Maargoed als zoiets in 1994+- uitkomt dan zullen er ook niet veel meer over zijn.
NiN wil ik ook nog gaan halen, wellicht bekender. Alleen ook vrij prijzig.
Ja dat is helemaal over helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ken ik ook niet ben ik bang......maar vroegâh hadden wel hier wel een speciale platenzaak die echt klassiekers in huis hadden.....collecters items ook....
Zonde hè.....quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal over helaas.
Ook wel eens dat er aparte beurzen waren met zoiets.
Wel jammer dat er zoveel van dat soort winkels verdwenen zijn ja, pc markt exact hetzelfde, ook allemaal online tegenwoordig. Vind het altijd wel leuk om iets te kunnen bekijken voordat ik een keuze maak, maarja.quote:
Ja precies......vroeger ging ik plaatjes luisteren voor ik het kocht......quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zoveel van dat soort winkels verdwenen zijn ja, pc markt exact hetzelfde, ook allemaal online tegenwoordig. Vind het altijd wel leuk om iets te kunnen bekijken voordat ik een keuze maak, maarja.
Vroegâhquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies......vroeger ging ik plaatjes luisteren voor ik het kocht......
Platenbeurzen zijn juist weer hot! Ik ga er vaak genoeg heen om mijn collectie aan te vullenquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal over helaas.
Ook wel eens dat er aparte beurzen waren met zoiets.
Waarde gechecked op dicogs?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk om spullen te verzamelen die lastig te krijgen zijn
Eentje heb ik er maar 2 ooit te koop van gezien (1 ervan heb ik) en andere 2 zijn er 500 en 1000 van gemaakt. Maargoed als zoiets in 1994+- uitkomt dan zullen er ook niet veel meer over zijn.
NiN wil ik ook nog gaan halen, wellicht bekender. Alleen ook vrij prijzig.
Beetje saaie race.quote:Op zondag 14 april 2019 07:46 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Ik lig met dekbed en al op de bank klaar voor de F1. Op dit soort momenten zou ik wel een tv in mn slaapkamer willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |