Ik ben nog steeds niet wakkerquote:
Oh vervelend.......liggen piekeren vannacht?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet wakker
Hele nacht niet kunnen slapen, vanochtend nog wel een paar uurtjes, maar wakker zou ik mezelf niet noemen dus
Nee dat viel op zich wel mee. Maar heb soms gewoon van die nachten helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh vervelend.......liggen piekeren vannacht?
Oh dat is bij mij meestal andersomquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja vervelend is dat.
Net mn waterstand opgenomen en heb een stuk minder verbruikt dan vorig jaarDat was het eerste jaar dat ik hier woonde en toen erg geschrokken van de rekening
Dus nu maar wat zuiniger aan gedaan.
Met gas wordt alleen weer een probleem, want die meters kloppen niet nadat ze ze gewisseld hebben. Dus de stand die ik op mijn meter heb is niet de goede. Dus dat wordt weer veel heen en weer gebel volgende maand
Ik heb alleen qua electriciteit een slimme meter, want die zit gewoon boven in mn eigen flat. Maar water en gas zijn nog oud want die zitten beneden in de berging.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij meestal andersom......maar hier hebben we slimme energiemeters gekregen en ik krijg elke maand de stand door die eigenlijk wel altijd klopt
Lastig wel.......succes ermee dan!quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen qua electriciteit een slimme meter, want die zit gewoon boven in mn eigen flat. Maar water en gas zijn nog oud want die zitten beneden in de berging.
Dankje, vorig jaar uiteindelijk wel veel geld terug gekregen, dus hopelijk dit jaar weerquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lastig wel.......succes ermee dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |