Sterkte Rokstarr!quote:Op donderdag 11 april 2019 18:58 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Nog steeds crap
Motivatie weg, nergens zin in...
Maar toch straks proberen om weer wat voor tentamen te doen
Ja zover was ik ook nog welquote:
Klote, hopelijk morgen een betere dag.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:58 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Nog steeds crap
Motivatie weg, nergens zin in...
Maar toch straks proberen om weer wat voor tentamen te doen
Dat zou ik sowieso niet erg vindenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan toch maar een keer terug naar London, maar hopelijk lukt het nog!
Ja snap ik, ik duim voor je!quote:Op donderdag 11 april 2019 20:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet erg vindenmaar voor nu hoop ik dat het lukt!
Helaas.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:47 schreef Restyler het volgende:
Alweer een half jaar samen.![]()
Zijn jullie allemaal nog steeds samen?
Yes, exact een maand achter jou aanquote:Op donderdag 11 april 2019 20:47 schreef Restyler het volgende:
Ruim 3 maanden samen nu!quote:Op donderdag 11 april 2019 20:47 schreef Restyler het volgende:
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, auto weer schoon.
Binnen een paar dagen waarschijnlijk weer vol meeuwenschijt maargoed
Dat is een flink eind al, minder last met lopen ook al?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Ben inmiddels al naar fysiotherapie geweest en 2 1/2 km gelopen vanmorgen.......nu wel moe...
Nou het laatste stukje was wel voelbaar......maar het voelt motiverend dat ik weer een stukje verder kanquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is een flink eind al, minder last met lopen ook al?
Langzaam aan opbouwenquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou het laatste stukje was wel voelbaar......maar het voelt motiverend dat ik weer een stukje verder kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |