Ik heb een hekel aan profetenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
taal is geen democratische aangelegenheid, moira; neem mijn hand en beëindig deze farce, onze aristocratische superioriteit als profeten van het reine woord vaststellend
SNAPJE?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik had LH hoger zitten. Dit is toch diep triest.
Slechte verliezer is het.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork is gewoon druk met allerlei kloontjes aan het stemmen.
LIMBURGquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zouden alle 'vanielje'-zeggers ook ff moeten roepen in welke provincie ze wonen.
Ben benieuwd of 't net iets is als friet/patat, waarbij ik voor de friet-zeggers nog meer respect kan opbrengen dan voor de vanielje-zeggers
Maar Hork komt uit Noord-Holland dus het is ook geen Belgending. De Belgen zeggen ook gewoon vanieje of vanille.
Handicap? Limburgers zijn meestal meertalig tegenover randstedersquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel al een handicap op zich.
Misschien zijn er ook wel randsteders die 'vanielje' zeggen, dan vind ik ze net zo vreemd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Handicap? Limburgers zijn meestal meertalig tegenover randsteders
Die wc-papier kwestie hč, daar denk ik vaak over na... maar als je de rol weg van de muur hangt, dan komt toch ook gewoon elk stukje papier eerst langs de muur?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:04 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is dit net zoiets als mensen die hun wc papier naar de muur toe ophangen, of mensen die staand hun kont afvegen na het schijten.
Dat zijn van die dingen waar ik gewoon écht niet bij kan, weetje.
Het gaat er ook meer om dat het lastiger pakken en afrollen is, het is gewoon niet logisch als het andersom zo veel makkelijker gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:07 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Die wc-papier kwestie hč, daar denk ik vaak over na... maar als je de rol weg van de muur hangt, dan komt toch ook gewoon elk stukje papier eerst langs de muur?
DIT IS NOG ERGER DAN VANIELJE JA!quote:Het ergste zijn trouwens mensen die tekielja zeggen. Er zit niet eens een dubbele l in het woord.
Patat 'friet' noemen is gewoon wat raar, maar het woord 'friet' klinkt in elk geval niet zo gehandicapt als 'vanielje'.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zouden alle 'vanielje'-zeggers ook ff moeten roepen in welke provincie ze wonen.
Ben benieuwd of 't net iets is als friet/patat, waarbij ik voor de friet-zeggers nog meer respect kan opbrengen dan voor de vanielje-zeggers
Maar Hork komt uit Noord-Holland dus het is ook geen Belgending. De Belgen zeggen ook gewoon vanieje of vanille.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:04 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk is dit net zoiets als mensen die hun wc papier naar de muur toe ophangen, of mensen die staand hun kont afvegen na het schijten.
Dat zijn van die dingen waar ik gewoon écht niet bij kan, weetje.
Ligt ook aan de houder natuurlijk, ik heb het liefst een zo simpel mogelijke houder met alleen zo'n uitsteeksel waar je de rol op doet, niet zo'n achterlijk klepje erbovenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat er ook meer om dat het lastiger pakken en afrollen is, het is gewoon niet logisch als het andersom zo veel makkelijker gaat.
Mag verder toch hopen dat je muur schoner is dan je reet dus dan maakt dat al niet zo veel uit, daarnaast komt 'ie bij de meeste wcrolhouders toch tegen de houder zelf en niet tegen de muur.
[..]
DIT IS NOG ERGER DAN VANIELJE JA!
Dan ís het gewoon een enkele L en gaan ze alsnog moelijk doen met LJ![]()
![]()
__ Maar mensen die 'tekieja' zeggen zijn in dit geval ook fout (omdat geen dubbel L).
Omdat het kan:
Poll: Hoe spreek jij 'tequila' uit?
• tekieja
• tekielja
• tekiela
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja kijk maar eens in dit topic, blijkbaar doen vet veel mensen dat. Heb er geloof ik ook ooit eens een KLB-topic over geopendquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Vanielje zeggen klinkt nog normaal vergeleken bij dat
Ja ik weet niet, ik hang hem ook altijd weg van de muur hoor, maar iemand gebruikte dat argument jaren geleden eens op FOK! en nu zit ik altijd pijnzend naar de wc-rol te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat er ook meer om dat het lastiger pakken en afrollen is, het is gewoon niet logisch als het andersom zo veel makkelijker gaat.
Mag verder toch hopen dat je muur schoner is dan je reet dus dan maakt dat al niet zo veel uit, daarnaast komt 'ie bij de meeste wcrolhouders toch tegen de houder zelf en niet tegen de muur.
[..]
DIT IS NOG ERGER DAN VANIELJE JA!
Dan ís het gewoon een enkele L en gaan ze alsnog moelijk doen met LJ![]()
![]()
__ Maar mensen die 'tekieja' zeggen zijn in dit geval ook fout (omdat geen dubbel L).
Omdat het kan:
Poll: Hoe spreek jij 'tequila' uit?
• tekieja
• tekielja
• tekiela
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt ook aan de houder natuurlijk, ik heb het liefst een zo simpel mogelijke houder met alleen zo'n uitsteeksel waar je de rol op doet, niet zo'n achterlijk klepje erboven
En tekiela. Salsa, tekiela corazon servesa moei boeweeno
Tekieja is nog wel te vergeven, maar tekielja. Jezus Christus zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik hang hem ook altijd weg van de muur hoor, maar iemand gebruikte dat argument jaren geleden eens op FOK! en nu zit ik altijd pijnzend naar de wc-rol te kijken.
Maar ja, tekieja is ook fout en ik moet toegeven dat ik het ook lang zo heb uitgesproken, omdat ik door de uitspraak van anderen ook in de veronderstelling verkeerde dat het een dubbele l had.
Ik heb hetzelfde gehad iddquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar ja, tekieja is ook fout en ik moet toegeven dat ik het ook lang zo heb uitgesproken, omdat ik door de uitspraak van anderen ook in de veronderstelling verkeerde dat het een dubbele l had.
Dit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |