abonnement Unibet Coolblue
pi_508807
Koos, Ferdi of Robin?

Ik denk Koos. Meeste stemmen tellen. (Zie maar naar Kim, Annet, Ed, Darius enz.)

muziek, m'n lust en mijn leven
pi_508863
Ik wil dat Fewdi eruit gaat!!

<fluistert> maar ik dénk dat iemand anders eruit gaat maar dat zég ik niet want dat brengt ongeluk....

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 1 december 2000 @ 17:34:27 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_508902
Fashionably late - helemaal mee eens en niets aan toe te voegen!
  vrijdag 1 december 2000 @ 20:17:22 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_509262
Ik heb er een weddenschap op lopen. Ik neem een hoop risico maar ik gok op KOOS
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 20:56:29 #5
862 Arcee
Look closer
pi_509335
Die vervelende kangoeroe lul natuurlijk!
pi_509602
quote:
Op 01 december 2000 20:56 schreef Arcee het volgende:
Die vervelende kangoeroe lul natuurlijk!
Precies!

Maar ja, ik ben de laatste tijd niet meer zo goed in voorspellen helaas.

  vrijdag 1 december 2000 @ 22:07:02 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_509619
quote:
Op 01 december 2000 20:56 schreef Arcee het volgende:
Die vervelende kangoeroe lul natuurlijk!
Als het zou kunnen heel graag , denk dat ik maar eens een telefoontje aan waag
  vrijdag 1 december 2000 @ 22:11:55 #8
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_509639
quote:
Op 01 december 2000 17:25 schreef fashionably_late het volgende:
Ik wil dat Fewdi eruit gaat!!
Ik ook!, ik wil het, ik wil het, ik wil het, derrrrrrrrruit met Shirley Fewdie Temple.

( helaas gebeurt er nooit wat ik wil, wat wel weer leuk is voor de Fewdie fans )

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 1 december 2000 @ 22:24:07 #9
7403 rialto
is er geweest
pi_509666
Het is leuk om te zien dat jullie eigenlijk wel realiseren dat Koos het huis zal gaan verlaten. Dus wat dat betreft is het makkelijk. Ik had het ergens anders ook al gezegd maar de bewoners willen dat Koos eruit gaat, Koos wil dat Koos eruit gaat en wij zijn ook realistisch en weten dat Koos eruit zal gaan.

Dus gaat Koos eruit. Jammer voor de Koos aanhangers maar maak je niet druk, er zijn nog genoeg andere bewoners over.

ik ga vanavond niet drinken
  vrijdag 1 december 2000 @ 22:49:27 #10
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_509727
Nee, ik vind dat die FeRRRdi errrr uit moet!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  vrijdag 1 december 2000 @ 22:56:04 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_509741
ik wil dat ze alledrie oprotten.

Fewdie is gewoon saai, voorspelbaar, niet leuk, en over het algemeen een onzekere puber die maar wat graag een vriendin wil hebben. En hij is een leugenaar

Robin is een opgeblazen puber met macho-gedrag dat me al vanaf dag 1 de keel uit hing... hij is zeer pretentieus en absoluut niet grappig, zijn zielige behoefte om bij de dames in de smaak te vallen is te triest voor woorden.

Koos... tja de opa van de groep. En sorry maar hem wil ik gewoon niet op mijn televisie-scherm zien, eentonig, sloom en vooral erg saai. Hij brengt absoluut niets nieuws in de groep, hij hoort er niet thuis en klaagt alleen maar.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_512297
Poll op de frontpage

www.fokzine.net/poll.fok?id=147

pi_512786
FERDI MOET ERUIT!
  zondag 3 december 2000 @ 12:49:18 #14
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_512860
Fewdi wil ik het liefst zien vertrekken uit het huis. Krijgen we misschien toch nog een mooi lesbi-relatie van Hieke met Bianca . Damn woman..

Koos Kerkepad,de ouwe zeikdoos voegt ook niet veel toe; alleen wat schoolmeesterachtige teksten wat de anderen wel of niet mogen zeggen.

Robin gaat deze ronde winnen hoop ik.

  zondag 3 december 2000 @ 13:12:14 #15
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_512901
Ik hoop dan toch dat Koos moet vertrekken,niet om Koos maar anders word het wel erg saai allemaal hoor, dan heb je Dezeuree EN Koos en das lachen.NOT!!!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zondag 3 december 2000 @ 14:38:06 #16
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_513105
quote:
Op 01 december 2000 22:24 schreef rialto het volgende:
Dus gaat Koos eruit. Jammer voor de Koos aanhangers maar maak je niet druk, er zijn nog genoeg andere bewoners over.
SSSHHHHHHHHHH
* w.o.r. kijkt boos
pi_513226
Tot nu toe voorspelde ferdi redelijk goed wie er uit zou gaan, en nu denkt hij zelf te gaan....
Maar ja, hij dacht de laatste keer opeens te weten dat georgie eruit moest.... maar dat was mischien omdat hij een opmerking vanuit de dagboekkamer verkeerd begrepen had.
Effin, ik hoop dat Ferdi eruit gaat.
pi_513729
Ik ga in iedergeval uit donderdag
  maandag 4 december 2000 @ 16:13:05 #19
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_517160
In alle opiniepeilingen (links daarvan op: http://bigbrother.pagina.nl/) staat ferdi op dit moment er duidelijk het slechtst voor. Daarna koos. Helaas... Ferdi is niet super, maar op dit moment zit niemand te wachten op iemand die alleen maar een boek leest en naar de wc continu gaat. En dat niet een dag doet, maar eecht elke dag. Lekker gemakkelijk, zou robin zeggen!
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_517266
Ferdi moet eruit!

Drie van die boys en geen KOOS, no way.
Bovendien wordt de eindstrijd tussen Georgie en Robin dan ook wat meer geprikkeld.

pi_517353
Weg met fuckin' Ferrrrrrrrrrdi. Kotskop.
pi_517400
Als ik zin heb dan ga ik Donderdag ook uit. Waarschijnlijk naar Club Pannonica.

[Dit bericht is gewijzigd door Delta op 04-12-2000 16:39]

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_518296
Laat Koos maar moven, dan kunnen Robin & Ferdi Dees nog even aanpakken.
Heb ik dat gezegd?
pi_518684
Ben bang dat het weer zo gaat worden (Ed, Darius) dat de kijkers de spannendste figuren er uit gooien, en de saaie (verschrikkelijk saai en zeikerige,Koos dus er in willen laten) daarna gaan ze weer klagen dat BB zo saai is.
Het lijkt me duidelijk dat je van Ferdi meer spannenede tv kan verwachten dan van Koos.
Heb ik al gehad trouwens, door Ferdi en Hieke emotie tv en door Koos slaap tv.
  maandag 4 december 2000 @ 22:29:40 #25
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_518855
Ik weet het zeker: Ferdi kan z'n rugzakje pakken!!!!!!!

Koos blijft!

  dinsdag 5 december 2000 @ 00:41:00 #26
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_519524
Koos loopt de hele tijd te jammeren dat ie op zeker het huis uit moet. Deed Kim ook op het laatst, en zie wat er van komt.. Ook gelet op de personen die het vorig jaar deden: als je zelf verkodnigt dat je er waarschijnlijk uit moet trek je juist die mensen over de streep die dan zeggen: "wil je er zo graag uit? help ik je toch een handje.."
Dus is het zeer aannemelijk dat Koos' rol is uitgespeeld...
pi_519759
Hieronder de polls die voorspellen wie van de drie het minst populair is en mag gaan (ik had ze nodig voor een ander topic, maar hier horen ze natuurlijk ook thuis).

http://www.fokzine.net/poll.fok?id=147
http://drive.to/BigBrother
http://home.hetnet.nl/~doren007/
http://www.voorspel.nu/big-brother/default.asp

En Ferdi-haters, jullie moment is daar, want in al deze polls ligt hij ruim voor.

Wat mij betreft, ik zie met vreugde het blok Hieke-Bianca-Ferdi-Georgie uiteenvallen. Want gezamenlijk waren ze duidelijk van plan om Koos, Robin en Desiree weg te nomineren (zie de laatste twee nominatie-rondes).

The trick is to keep breathing
  dinsdag 5 december 2000 @ 14:21:20 #28
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_521613
Ik denk ook dat VOO Ferwdi eruit zal sturen, dan hoeven ze niet meer zgn 'moraliserend' op te treden naar Hieke toe.
De polls op internet en telefoonstemmen zullen nu wel aardig parallel lopen, maar dat is weer een andere topic in dit forum
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  dinsdag 5 december 2000 @ 17:00:15 #29
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_521978
Die polls zeggen volgens mij niet zoveel, want de vorige keer wilden de internetters en masse Sjors eruit hebben, maar bleken uiteindelijk Robin en Kim meer stemmen van het publiek te hebben gekregen. Ik denk dat Koos het huis zal verlaten, puur op VOO-gevoel. Ouwe lul zonder VOO persoonlijkheid, dus eruit.
Verrassend lekker!
pi_522060
quote:
Op 05 december 2000 11:57 schreef Smike het volgende:
Hier een tussenstand van enkele BB-polls. Zoals duidelijk is wordt door gemiddeld 60% op Ferdi gestemd!!! Dit lijkt mij zeer duidelijk, in ieder geval een stuk duidelijker als de vorige stemming met Robin, Georgie en Kim. Toen waren de percentages (ik heb ze niet) redelijk aan elkaar gewaagd. Ik ben benieuwd hoe de stemming er donderdagavond bij BB uit zal zien, maar ga er dit keer toch vanuit dat het Ferdi wordt!!!!


Fok!zine ( http://www.fokzine.net/poll.fok?id=147 )
Ferdi 470 48.7%
Koos 346 35.8%
Robin 150 15.5%

BB Polls ( http://drive.to/BigBrother )
Ferdi 39 55.7%
Koos 19 27.1%
Robin 12 17.1%

BB Poll Site ( http://home.hetnet.nl/~doren007/ )
Ferdi 147 80.3%
Koos 26 14.2%
Robin 10 5.5%

Voorspel.nu ( http://www.voorspel.nu/big-brother/default.asp )
Ferdi 761 68.9%
Koos 249 22.6%
Robin 94 8.5%

Actuele BB Poll ( http://www.restricted.nl/bbpoll.php )
Ferdi 247 63.3%
Koos 98 25.1%
Robin 45 11.5%

Totaal
Ferdi 1664 61.3%
Koos 738 27.2%
Robin 311 11.5%


O+. Ripley. O+.
pi_522121
je bent de poll vergeten die als enige de vorige keer het bij het rechte eind had nl. www.bad-brother.com (dat kim eruit moest)

Robin mag er niet uit.
Hij kan bot zijn, maar is eerlijk en lult tenminste niet zo slap

a.) Ben ik het helemaal mee eens!: 72.80%
b.) Weg met Robin! Ik wil Opa Koos winnaar zien worden.: 16.52%
c.) Robin moet er wel uit. Ik wil Fuwby erin houden!: 10.68%

pi_522131
quote:
Op 05 december 2000 17:27 schreef ponytale het volgende:
je bent de poll vergeten die als enige de vorige keer het bij het rechte eind had nl. www.bad-brother.com (dat kim eruit moest)

Robin mag er niet uit.
Hij kan bot zijn, maar is eerlijk en lult tenminste niet zo slap

a.) Ben ik het helemaal mee eens!: 72.80%
b.) Weg met Robin! Ik wil Opa Koos winnaar zien worden.: 16.52%
c.) Robin moet er wel uit. Ik wil Fuwby erin houden!: 10.68%


Zal wel door de vraagstelling komen, ik nam alleen polls mee die echt duidelijk vroegen om het vertrek van as donderdag...
Vandaar dat ik het niet heb meegenomen...
O+. Ripley. O+.
  dinsdag 5 december 2000 @ 18:29:16 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_522318
Zijn er nu niet twee topics over de polls aan het ontstaan?

Ik hoop nog steeds, tegen beter weten in, dat Koos vertrekt.

pi_522681
groot gelijk: nog niet de hoop opgeven: het zou zo eindeloos saai worden met nog langer die ouwe zeur erin... Koos eruit en snel!!! (als-t-ie dat haalt met z'n ouwe botten)
  dinsdag 5 december 2000 @ 21:29:22 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_522690
Knap werk Smike !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_522829
Aan de kado'tjes van BB aan de bewoners vanavond te zien,
leid ik iets af over wie VOO/Endemol er donderdag niet uit wil :

Koos krijgt een kruik
Robin een fietsje (wat hij wsch. weer gaat laten veilen voor een goed doel, en zeker nog gaat berijden)
Ferdi krijgt klei (dus óók een 'blijf-kado'tje', in de zin van: regie hoopt dat uit het gebruik van het kado nog kijkvoer tevoorschijn kan komen)

Conclusie: Koos gaat eruit, omdat VOO dat nodig vindt. Hoe ze het doen, doen ze het, maar hij gààt er donderdag uit.

  dinsdag 5 december 2000 @ 23:56:00 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_523122
23:30 uur
De 4 zijn nog aan 't kaarten. Bianca gooit er zo nu en dan wat engels doorheen, "Your turn", "Very funny", "Mán". Hoor wat gelach van Fewrdi op de achtergrond.
*Hey BB, ik wil de ándere stream zien, dit is zo saai, het is niet te geloven

Een stukje streamverslag van Cynix.

Zie hier uw voorland voor de komende drie weken. Dit is wat je krijgt als Robin of Ferdi het huis moet verlaten. Die fout maakte we vorig jaar ook al. Toen werd er ook alleen nog maar gekaart en en gepingpongt

Breek de kaartgroep en stuur Koos naar huis.

  woensdag 6 december 2000 @ 02:10:47 #38
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_523515
Ik snap Marky even niet!!!???

Het moge duidelijk zijn dat jij een anti en ik pro Koos ben, maar je zet een open doel dus ik schiet:

Je haalt een stukje aan waarin het vervelende gebral (slecht engels) van Bianca aan de orde komt, het kaarten van 4 bewoners (waaronder waarschijnlijk Koos...)en het flauwe gehinnik van Ferdi.
Nu geef je hier Koos de schuld van???!!!
Misschien omdat hij 1 van de kaarters is? Ik snap het niet hoor, ik zal het er maar op houden dat jongeren altijd ouderen nodig hebben om tegen te schoppen.....

Als de Koos-wegstemmers bang zijn dat het saai wordt in het huis, denk eens aan het volgende: een huis met wat verschil in leeftijd geeft ook verschil in levensvisie. Als de vriendjes en vriendinnetjes alleen over blijven (dat worden dan Bianca, Hieke en Ferdi), wat valt er dan nog te beleven? Zij zitten dan gezellig te babbelen alsof ze in een zelfgekozen vriendenclubje zitten en wat hebben wij de kijkers: een saaie rotzooi!

Ik ben het er dus niet mee eens om maar simpel te stellen dat Koos oud en dus saai is. Verschil in leeftijd brengt meer ergernissen. Laten de anderen zich nu nog maar even ergeren aan "opa Koos", dan kun jij je tenminste verkneukelen dat jij niet met hem onder 1 dak hoeft te wonen en zij wel!

Veel leuker toch!

  woensdag 6 december 2000 @ 07:10:41 #39
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_523624
quote:
Op 05 december 2000 17:15 schreef Smike het volgende:
Ik zou het heel dom vinden ,als Ferdi eruit moet want,dan word het nog saaier dan saaist!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  woensdag 6 december 2000 @ 08:45:38 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_523704
quote:
Op 06 december 2000 02:10 schreef Thorka het volgende:
Ik snap Marky even niet!!!???

Het moge duidelijk zijn dat jij een anti en ik pro Koos ben, maar je zet een open doel dus ik schiet:

Je haalt een stukje aan waarin het vervelende gebral (slecht engels) van Bianca aan de orde komt, het kaarten van 4 bewoners (waaronder waarschijnlijk Koos...)en het flauwe gehinnik van Ferdi.
Nu geef je hier Koos de schuld van???!!!
Misschien omdat hij 1 van de kaarters is? Ik snap het niet hoor, ik zal het er maar op houden dat jongeren altijd ouderen nodig hebben om tegen te schoppen.....

Als de Koos-wegstemmers bang zijn dat het saai wordt in het huis, denk eens aan het volgende: een huis met wat verschil in leeftijd geeft ook verschil in levensvisie. Als de vriendjes en vriendinnetjes alleen over blijven (dat worden dan Bianca, Hieke en Ferdi), wat valt er dan nog te beleven? Zij zitten dan gezellig te babbelen alsof ze in een zelfgekozen vriendenclubje zitten en wat hebben wij de kijkers: een saaie rotzooi!

Ik ben het er dus niet mee eens om maar simpel te stellen dat Koos oud en dus saai is. Verschil in leeftijd brengt meer ergernissen. Laten de anderen zich nu nog maar even ergeren aan "opa Koos", dan kun jij je tenminste verkneukelen dat jij niet met hem onder 1 dak hoeft te wonen en zij wel!

Veel leuker toch!


Nee ik wil een lekker gesprek al gaat het niet diepgravend ergens over. Ik wil keiharde opmerkingen. Ik wil een lach. Ik wil een traan.

Koos staat voor het hele avonden kaarten en schaken en lezen. Als Koos vertrekt dan is het kaartclubje gebroken. Ferdi houdt niet van kaarten (alleen met Hieke) . Die wil vooral lol. Al is het dan soms slappe humor het is altijd beter dan naar een stilzittende, lezende, kaartende, schakende Koos te kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 06-12-2000 09:18]

  woensdag 6 december 2000 @ 10:51:47 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_523985
Toch maar een reaktie...

Marky wil bij Koos een lach en een traan.
Heb je dat gemist ??
De meesten om wie ik de afgelopen weken gelachen heb waren Robin en, jawel, Koos.

Die mooie droge humor van hem, en b.v. Koos in de rol als paparazzi.

O.k. Marky, superaktief is deze man niet. Tevens neemt hij niet veel initiatieven op ander vlak, maar krijgt van mij dus wel de voorkeur boven Fewdi.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_524001
Zie ook:

http://www.fokforum.nl/showtopic/24867/

leuk, dubbele topics

O+. Ripley. O+.
  woensdag 6 december 2000 @ 11:02:55 #43
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_524014
.
Het is gewoon het leukste als de regel, de meeste stemmen (nominaties) gelden, niet opgaat.

Onzeker moeten ze worden, de ogen uit de kop van verbazing.

Wie vindt kijkend Nederland nou leuk?????????

Misschien zijn er wel een heleboel kijkers die dezelfde leeftijd hebben als Koos en afhaken als hij eruit vliegt?

VOO mag dan een jongeren zender zijn, ze willen de "oudjes" vast niet kwijt.

En 1 ouwe op 6/5 jonkies, kunnen ze wel handelen, winnen mag Koos waarschijnlijk niet, maar zo lang mogelijk blijven?..........dacht het wel.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_524245
Dark ben het met je eens.
Het geeft onder het clubje H,G,B wel een schok als de in hun ogen interessante Ferdi eruit vliegt. Bovendien als BB wil dat tot de eindstrijd ook door anderen wordt gekeken dan de"jong en wild" veronicakijker moet Koos er wel in blijven. Vorig jaar was de verhouding op het laatst zelfs 2 jong/ 3ouder.
KOOS MOET BLIJVEN
pi_524291
Update polls, ik zal donderdag voor de live uitzending ook nog een update doen, en vanaf dan kunnen we het lekker gaan vergelijken!!!

Fok!zine ( http://www.fokzine.net/poll.fok?id=147 )
Ferdi 629 47.7%
Koos 491 37.3%
Robin 198 15.0%

BB Polls ( http://drive.to/BigBrother )
Ferdi 39 55.7%
Koos 19 27.1%
Robin 12 17.1%

BB Poll Site ( http://home.hetnet.nl/~doren007/ )
Ferdi 225 75.5%
Koos 56 18.8%
Robin 17 5.7%

Voorspel.nu ( http://www.voorspel.nu/big-brother/default.asp )
Ferdi 953 69.5%
Koos 314 22.9%
Robin 105 7.7%

Actuele BB Poll ( http://www.restricted.nl/bbpoll.php )
Ferdi 307 62.3%
Koos 132 26.8%
Robin 54 11.0%

Totaal
Ferdi 2153 60.6%
Koos 1012 28.5%
Robin 386 10.9%

O+. Ripley. O+.
pi_524303
quote:
Op 01 december 2000 22:56 schreef Cairon het volgende:
ik wil dat ze alledrie oprotten.

Fewdie is gewoon saai, voorspelbaar, niet leuk, en over het algemeen een onzekere puber die maar wat graag een vriendin wil hebben. En hij is een leugenaar

Robin is een opgeblazen puber met macho-gedrag dat me al vanaf dag 1 de keel uit hing... hij is zeer pretentieus en absoluut niet grappig, zijn zielige behoefte om bij de dames in de smaak te vallen is te triest voor woorden.

Koos... tja de opa van de groep. En sorry maar hem wil ik gewoon niet op mijn televisie-scherm zien, eentonig, sloom en vooral erg saai. Hij brengt absoluut niets nieuws in de groep, hij hoort er niet thuis en klaagt alleen maar.


Hear, hear!
pi_524838
Robin is de enige die Bianca op de kast kan krijgen, tegen haar ingaat. Ferdi steunt hem hier soms in. Koos daarentegen laat zich door haar vertellen wat hij moet doen, voelen, denken en laten. Dit is de voornaamste reden dat ik Koos er graag uit zie gaan. (Naast dat ik hem een ouwe zeur vind, waar ik totaal niet om kan lachen. Hij heeft het bij mij al verbruid met zijn te politiek correcte instelling in het intro filmpje.)

Het heeft geen zin om tegen het bovenstaande in te gaan, want dat is mijn mening. Laten we eens naar de vorige stemronde kijken: Kim stond aan kop, Georgie en Robin bungelden erachteraan. Het is niet zo dat Robin meer stemmen had dan Georgie, zoals eerder geopperd werd. Uit deze uitkomst werd op het fokforum als conclusie getrokken dat erg veel jonge, puberende meisjes massaal op Kim hadden gestemd en niet op de twee jonge knullen. Dit kwam totaal niet overeen met de uitkomsten van de internetpolls.

Wat vertelt dit ons dus? Precies, dat Koos eruit gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 06-12-2000 15:03]

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 6 december 2000 @ 15:20:36 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_524905
quote:
Op 06 december 2000 10:51 schreef Harry het volgende:
Toch maar een reaktie...

Marky wil bij Koos een lach en een traan.
Heb je dat gemist ??
De meesten om wie ik de afgelopen weken gelachen heb waren Robin en, jawel, Koos.

Die mooie droge humor van hem, en b.v. Koos in de rol als paparazzi.

O.k. Marky, superaktief is deze man niet. Tevens neemt hij niet veel initiatieven op ander vlak, maar krijgt van mij dus wel de voorkeur boven Fewdi.


Ja en bij mij dus niet. De laatste keer dat ik om koos gelachen heb is idd het paparazzi gebeuren. Daarnaa heb ik er niet meer om moeten lachen. Dus dat is al weer drie weken geleden. Ferdi en Robin bezorgen mij haast dagelijks en glimlach of een schaterlach.

Daarnaast geeft de spanning tussen Ferdi en Hieke al zoveel meer dan alles wat er in het huis gebeurd, dat het voor mij eigenlijk niet eens meer een keuze is.

En dat is mijn mening.

  woensdag 6 december 2000 @ 15:26:36 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_524932
quote:
Op 06 december 2000 15:20 schreef marky het volgende:

Daarnaast geeft de spanning tussen Ferdi en Hieke al zoveel meer dan alles wat er in het huis gebeurd, dat het voor mij eigenlijk niet eens meer een keuze is.


Kan je aangeven wat momenteel de spanning is tussen Fewdi en Hieke ?

Sinds de 'correctie' in de DK en de video later is de spanning zeer bekoeld naar mijn idee.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 6 december 2000 @ 15:28:26 #50
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_524941
quote:
Op 06 december 2000 15:20 schreef marky het volgende:
En dat is mijn mening.
Ja, die mening kennen we nu wel !
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  woensdag 6 december 2000 @ 15:35:41 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_524975
quote:
Op 06 december 2000 15:26 schreef Harry het volgende:
Kan je aangeven wat momenteel de spanning is tussen Fewdi en Hieke ?

Sinds de 'correctie' in de DK en de video later is de spanning zeer bekoeld naar mijn idee.


http://www.fokforum.nl/showtopic/23196/4

Daar staat mijn idee hierover.

Het feit dat je het niet eens ziet of in de gaten hebt, houdt in dat je te vluchtig naar de uitzendingen en naar de streams kijkt.(naar mijn mening)

  woensdag 6 december 2000 @ 15:54:45 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_525034
Marky,

Jouw mening is wel erg kort door de bocht !!
Wens daarom niet verder te reageren op waar ik dacht dat dit een zinvolle discussie zou kunnen worden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_525048
quote:
Op 06 december 2000 15:35 schreef marky het volgende:
http://www.fokforum.nl/showtopic/23196/4

Daar staat mijn idee hierover.

Het feit dat je het niet eens ziet of in de gaten hebt, houdt in dat je te vluchtig naar de uitzendingen en naar de streams kijkt.(naar mijn mening)


Je gaat me toch niet vertellen dat je ingespannen naar de TV en/of streams zit te kijken, om te analyseren hoe die twee naar elkaar kijken.
Het zal met niets verbazen als je de video nog 10 maal terug spoelt om te kijken of je het goed hebt gezien.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  woensdag 6 december 2000 @ 16:19:12 #54
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_525105
quote:
Op 06 december 2000 12:31 schreef brilletje het volgende:
Dark ben het met je eens.
Het geeft onder het clubje H,G,B wel een schok als de in hun ogen interessante Ferdi eruit vliegt. Bovendien als BB wil dat tot de eindstrijd ook door anderen wordt gekeken dan de"jong en wild" veronicakijker moet Koos er wel in blijven. Vorig jaar was de verhouding op het laatst zelfs 2 jong/ 3ouder.
KOOS MOET BLIJVEN
Asjeblieft man,wat voegt Koos nou toch toe aan deze groep ,om Ferdi en Robin kun je tenminste nog een keertje lachen,Koos zit alleen maar te zeuren en te zeiken,en wedden als ie er niet uit moet morgen,dan is het eerste wat ie zegt, he ik zit er niet bij,met een grijns op zijn smoel van heb ik jou daar bah
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_525124
quote:
Op 06 december 2000 16:19 schreef FarahDibah het volgende:
Asjeblieft man,wat voegt Koos nou toch toe aan deze groep ,om Ferdi en Robin kun je tenminste nog een keertje lachen,Koos zit alleen maar te zeuren en te zeiken,en wedden als ie er niet uit moet morgen,dan is het eerste wat ie zegt, he ik zit er niet bij,met een grijns op zijn smoel van heb ik jou daar bah
Een voorbeeld en ik ben overtuigd
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  woensdag 6 december 2000 @ 16:30:11 #56
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_525135
quote:
Op 03 december 2000 13:55 schreef marky het volgende:
En verder ben ik de ene keer serieus en de andere keer probeer ik een beetje provocerend over te komen. En geloof me... ik wist niet dat het me zo goed lukte.
Harry !

Laat je niet op de kast jagen door Marky !

Zijn postings zijn niet serieus te noemen.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_525152
quote:
Op 06 december 2000 16:27 schreef Delta het volgende:
Een voorbeeld en ik ben overtuigd
Moet je hier even kijken, maar ja, dat telt natuurlijk niet...

http://www.fokforum.nl/showtopic/23375/

O+. Ripley. O+.
  Moderator woensdag 6 december 2000 @ 16:35:51 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_525154
quote:
Op 03 december 2000 13:55 schreef marky het volgende:
En verder ben ik de ene keer serieus en de andere keer probeer ik een beetje provocerend over te komen. En geloof me... ik wist niet dat het me zo goed lukte.
Dat truckje heeft-ie al wel vaker uitgehaald, en is een beetje flauw: je roept hier iets, en als je dan met tegenargumenten om de oren wordt geslagen dan zeg je snel dat het 'alleen om te provoceren' was. Zo kun je altijd goedkoop onder je eigen beweringen uitkomen. En dan nog trots gaan doen dat je reacties krijgt ook...
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 6 december 2000 @ 17:14:05 #59
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_525354
Ik hoop dat Koos er uit gaat.... die man is zo saai, niet te geloven gewoon. Ik dacht niet dat het erger kon dan Willem, maar blijkbaar toch wel. Maar Ferdi staat er het slechts voor in de polls dus die zal wel moeten vertrekken, jammer genoeg.
http://www.expage.com/yvettek
  woensdag 6 december 2000 @ 17:48:35 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_525477
Statistisch kun je wel iets spelen met de cijfers, ziet er wel significant uit... 95% intervallen zijn meestal gebruikelijk als fout indicatie
Gemiddelde % over de 5 polls in andere topic met bijbehorende intervalletjes

f k r



Mean 63.56 24.96 11.62
Std. Deviation 12.27 7.801 4.803
Std. Error 5.486 3.489 2.148

Lower 95% CI 48.33 15.27 5.656
Upper 95% CI 78.79 34.65 17.58

krijg er geen tab tabelletje uit dus maar ff zo

[edit]chips verkeerde topic... nou ja ach het was leuk[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Re op 06-12-2000 17:54]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 6 december 2000 @ 20:02:37 #61
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_526157
quote:
Op 06 december 2000 15:54 schreef Harry het volgende:
Marky,

Jouw mening is wel erg kort door de bocht !!
Wens daarom niet verder te reageren op waar ik dacht dat dit een zinvolle discussie zou kunnen worden.


Een zinvolle discussie lijkt me onmogelijk. We zitten allebij in de stellingen en ik ga er niet uit en jij ook niet. Ik heb ook niet de illusie dat jij eruit komt en jij zal die ook zeker niet van mij hebben.

Alles is wat mij betreft hier al over gezegd.

Mijn mening is en blijft, en zeker ook weer na de uitzending van vanavond, dat ik Koos liever zie vertrekken dan Robin of Ferdi.

Ik zal wel van andere TV houden dan de meerderheid op dit forum. Dat ik niet geacht wordt er een andere mening op na te mogen houden. Ook nadat ik al meerdere malen heb uitgelegd waarom ik liever kies voor de een dan voor de ander. En daar zelfs ook een uitleg over heb gegeven.

Ik wordt het eerlijk gezegd een beetje zat. Het wordt mij verweten dat ik de zaken niet zou onderbouwen maar ik kom hier maar zelde enigzinds onderbouwde meningen tegen. Het gross van de forummers pleurt hier wat neer en denkt er verder ook niet over na. Allemaal ingegeven door de mening van de meerderheid. Ik heb mijn eigen mening en die
maak ik naar eigen afwegingen. En als jullie die niet zien zitten is dat dan jammer voor jullie. Ik zal me zeker niet weg laten jagen zodat jullie het weer lekker met elkaar eens kunnen zijn.

Ik ben hier en ik blijf hier.

En dit is niet provocerend bedoelt.

En wil je toch een discussie, dan kan je die krijgen, je zegt het maar.

pi_526183
even off-topic....o nee! tóch on-topic..(is een beetje vaag hier)

Mag Koosje alsjullieblieft nog éven blijven...hij is was weer zó aandoenlijk eerlijk en oprecht vanavond met pakjesavond... Het zou ook zo'n goeie opsteker voor zijn ego zijn...winnen van de volgens hem twee grote kanshebbers

En Fewdi..tja, zijn rol van hopeloze verliefde tiener is er toch al uitgeschreven...

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_528455
farah diba schreef:en wedden als ie er niet uit moet morgen,dan is het eerste wat ie zegt, he ik zit er niet bij,met een grijns op zijn smoel van heb ik jou daar bah
haha ja daar word ik nu ook moe van, altijd dezelfde opmerking, iedere keer wanneer als de stand bekend wordt.

fashionably late schreef:Het zou ook zo'n goeie opsteker voor zijn ego zijn...winnen van de volgens hem twee grote kanshebbers.

ook dat is iets waar ik me aan kan ergeren van Koosje. Zich zelf de hele tijd in de underdog positie proberen te zetten.
Lijkt mij meer wat voor dezeuree.
Koos wordt mijn inziens steeds irritanter.
krijg steeds te horen dat Koos zo leuk zich zelf is. laat hem dan maar zo leuk zichZelf thuis zijn.

  donderdag 7 december 2000 @ 12:03:36 #64
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_528476
EN NOU OPGEROT MET DIE ENORME BUS-LUL!!!!!

Ferdi Raus!

Nou doe je het weer!
pi_528490
quote:
Op 06 december 2000 20:02 schreef marky het volgende:

Ik zal me zeker niet weg laten jagen zodat jullie het weer lekker met elkaar eens kunnen zijn.
Ik ben hier en ik blijf hier.
En dit is niet provocerend bedoelt.


Marky, van mij hoef je helemaal niet weg! Ben je mal, niets hoor! Maar wat het alleen zo lastig maakt is dat je de ene keer zegt dat je iets zegt om te provoceren en de andere keer geef je wel een serieuze reactie. Doordat alles geschreven is kan ik niet zien wanneer je iets meent of niet. (Dat je Ferdi erin wilt houden heb ik echter allang begrepen en dat is wat mij betreft prima en hoef je van mij niet meer te onderbouwen of te verdedigen.)
Ik wil best zeggen (wat mij betreft): zand erover. En ik wil er best vanuit gaan dat je je provocerende houding hebt achtergelaten. Misschien is dat ook wel al achterhaald, ik weet het niet.
  donderdag 7 december 2000 @ 12:21:34 #66
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_528549
quote:
Op 07 december 2000 12:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Marky, van mij hoef je helemaal niet weg! Ben je mal, niets hoor! Maar wat het alleen zo lastig maakt is dat je de ene keer zegt dat je iets zegt om te provoceren en de andere keer geef je wel een serieuze reactie. Doordat alles geschreven is kan ik niet zien wanneer je iets meent of niet. (Dat je Ferdi erin wilt houden heb ik echter allang begrepen en dat is wat mij betreft prima en hoef je van mij niet meer te onderbouwen of te verdedigen.)
Ik wil best zeggen (wat mij betreft): zand erover. En ik wil er best vanuit gaan dat je je provocerende houding hebt achtergelaten. Misschien is dat ook wel al achterhaald, ik weet het niet.
Ik buig nu nederig. En dank u voor uw woorden.
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 15:33:55 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_529190
De spanning stijgt! Dit wordt voor mij hoe dan ook een mooie exit, want
1)Robin blijft, of er moeten wel héle gekke dingen gebeuren.

2)Als Kooseruit moet: prima! 't Is mooi geweest. Ik gun hem de terugkeer naar zijn Els. Opa Koos is uitgeblust, er zit geen fut meer in. Er is geen enrgie meer over (en hij had al niet zoveel). Ik wil Koos nog wel een paar keer in de studio zien deze maand, maar niet meer in het huis.

3) Als Ferdimoet vertrekken: dat wordt DRAMA. Ruw losgerukt van zijn Hiekje! Emmers met tranen, hartverscheurende taferelen, emo-TV op zijn best! (en écht medelijden hoef je niet met H+F te hebben, dus je kunt lekker ongegeneerd genieten )

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-12-2000 15:37]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 december 2000 @ 16:07:52 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_529374
quote:
Op 07 december 2000 15:33 schreef Gert het volgende:
De spanning stijgt! Dit wordt voor mij hoe dan ook een mooie exit, want
1)Robin blijft, of er moeten wel héle gekke dingen gebeuren.

2)Als Kooseruit moet: prima! 't Is mooi geweest. Ik gun hem de terugkeer naar zijn Els. Opa Koos is uitgeblust, er zit geen fut meer in. Er is geen enrgie meer over (en hij had al niet zoveel). Ik wil Koos nog wel een paar keer in de studio zien deze maand, maar niet meer in het huis.

3) Als Ferdimoet vertrekken: dat wordt DRAMA. Ruw losgerukt van zijn Hiekje! Emmers met tranen, hartverscheurende taferelen, emo-TV op zijn best! (en écht medelijden hoef je niet met H+F te hebben, dus je kunt lekker ongegeneerd genieten )


Optie twee voor mij graag. Alleen weet ik bijna wel zeker dat het optie drie wordt.
pi_529389
Ferdi ligt op alle polls met straatlengte voor .. als toch koos eruit moet dan is het voor mij duidelijk dat veronica met de uitslag sjoemelt !!!
  donderdag 7 december 2000 @ 16:15:37 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_529415
quote:
Op 07 december 2000 16:10 schreef bonnie het volgende:
Ferdi ligt op alle polls met straatlengte voor .. als toch koos eruit moet dan is het voor mij duidelijk dat veronica met de uitslag sjoemelt !!!
Ach bij Georgie de vorige ronde was dat ook al zo. Ik sta nergens van te kijken. Het publiek is grillig.
  donderdag 7 december 2000 @ 16:16:36 #71
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_529421
internet polls zijn nooit betrouwbaar. Dat geldt niet alleen voor BB, maar ook voor De Bus. Je moet kijken naar wie belt. Dat zijn voornamelijk meisjes tussen de 16 en de 20. Wie zouden zij kiezen...Dus ik zou koos niet uitsluiten, ondanks dat ferdi zo voor staat. 8)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_529431
ja maar dit keer is het toch anders marky !! de vorige keer zat het heel dicht bij elkaar en nu heeft ferdi gemiddeld 60 procent van de stemmen
pi_529676
OK, laatste update.... en vanavond vergelijken!!!


Fok!zine ( http://www.fokzine.net/poll.fok?id=147 )
Ferdi 816 48.6%
Koos 619 36.9%
Robin 243 14.5%

BB Polls ( http://drive.to/BigBrother )
Ferdi 68 58.6%
Koos 30 25.9%
Robin 18 15.5%

BB Poll Site ( http://home.hetnet.nl/~doren007/ )
Ferdi 397 74.9%
Koos 99 18.7%
Robin 34 6.4%

Voorspel.nu ( http://www.voorspel.nu/big-brother/default.asp )
Ferdi 1234 69.9%
Koos 404 22.9%
Robin 128 7.2%

Actuele BB Poll ( http://www.restricted.nl/bbpoll.php )
Ferdi 413 62.5%
Koos 182 27.5%
Robin 66 10.0%

Totaal
Ferdi 2928 61.6%
Koos 1334 28.1%
Robin 489 10.3%

O+. Ripley. O+.
  donderdag 7 december 2000 @ 17:17:27 #74
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_529681
Weer attent Smike .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_529707
fijn die hoera-stemming hier over de polls, maar ga nu aub je mobiel aan gort bellen anders zitten we nog 2 weken met die flapdrol opgescheept

wat is trouwens de bedoeling van al die smilies hieronder, ksnap dat ik ze kan posten maar de betekenis ervan ontgaat me
ben de slimste niet, dat mag duidelijk zijn, maar ook nieuw dus ik heb wat vragen

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  donderdag 7 december 2000 @ 18:14:17 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_529804
Komodo mag hier ook niet ontbreken, was vorig jaar vaak raak:
Ferdi 61.69%
Koos 28.81%
Robin 9.49%
***
  donderdag 7 december 2000 @ 23:15:00 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_530765
De Voorspel.nu Poll zat wel heel close !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-12-2000 23:16]

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')