Wat?quote:
Valt wel mee pikquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die Agüero in hun lijstje beste top 10 spelers van de wereld hebben staan![]()
faalspeler
Naja, zijn arm blokte wel het schot wat richting doel ging. Dat die er zelf niks aan kan doen lijkt me dan niet rullevantquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Kuipers rot op
Hij kan moeilijk zijn bovenarm weghakken
VAR IS CORRUPTIE
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, zijn arm blokte wel het schot wat richting doel ging. Dat die er zelf niks aan kan doen lijkt me dan niet rullevant
Hij draait van de bal weg, dat zijn bovenarm boven zijn lichaam uitsteekt is natuurlijk in zijn val.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, zijn arm blokte wel het schot wat richting doel ging. Dat die er zelf niks aan kan doen lijkt me dan niet rullevant
Maar om dan weer geel te geven gaat mij wat verquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
mottie nie valllu hequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hij draait van de bal weg, dat zijn bovenarm boven zijn lichaam uitsteekt is natuurlijk in zijn val.
Maar daar gaat het dus niet om in dit geval.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hij draait van de bal weg, dat zijn bovenarm boven zijn lichaam uitsteekt is natuurlijk in zijn val.
terechte pingel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja geel had niet gehoevenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar om dan weer geel te geven gaat mij wat ver
Tjahhh hoe moest hij dan vallen. Je kan moeilijk vallen met je armen naar beneden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het dus niet om in dit geval.
Wie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Iets zegt me dat Klaas hier is, maar ik ben geen snitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |