Als ik tijdens het daten irritatie ervaar weet ik dat er geen relatie inzit. Maakt niet uit om wat voor irritatie dan ook. Ook al is hij super lief en leuk. Soms kan ik niet uitleggen waarom ik mij erger: bijv de manier hoe hij of zij loopt/ intonatie/ lacht etc.
Soms kan iemand een enorme klootzak zijn, en bullshit lullen zonder dat ik mij irriteer (dan interpreteer ik het juist van: ah wat lief en schattig dat hij bullshit verkondigd) , terwijl ik bijv mij wel kapot kan ergeren aan iemand waarvan je eerder zou zeggen dat die super leuk en lief is; geen idee waarom ik mij dan erger wel sneu en vals is het leven
Als ik mij niet irriteer zit er voor mij potentie in voor een relatie. (En ik irriteer mij snel aan mensen als ik ze vaak zie). Mijn vorige types waren allen dan totaal verschillend, maar wat ze gemeen hadden was dat ik mij niet aan hen irriteerde.
Bij de 1 erger ik mij kapot aan zijn grote neus en zijn bullshit verhaal , bij de ander vind ik zijn grote neus en bullshit verhaal juist weer schattig. Hierdoor vind ik het lastig om te uit te leggen wat precies nu mijn type is/ wat ik aantrekkelijk vind/ wat mijn eisenlijst is.
Quote en beantwoord:
1. Is voor jou irritatie ook de graadmeter of jij met iemand een relatie wilt?
2. Weet jij hoe het kan dat je soms wel aan de ene persoon ergert en niet aan de ander?
3. Wat is de functie van irritatie?
[ Bericht 4% gewijzigd door Naregenkomtzon op 10-04-2019 11:21:10 ]