Mijn werkplaats is dat niet, bedoel je? Dat weet ik inmiddels wel. Maar het komt er vaak toch spontaan uit. Ben jij niet dirty minded?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef LorneMalvo het volgende:
Je kan een dirty mind hebben en de juiste omgeving voor je grappen kiezen tegelijkertijd
Ben jij 50?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:24 schreef Miss-X het volgende:
Er is een tijd en een plaats voor dingen, op mijn werk vind ik dubbelzinnige onzin vaak ook irritant. Gewoon voor je houden dus.
Wie is nu de jongste? Jij of die gast van 48?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:17 schreef Vlinderrijk het volgende:
Hoi!
Ik heb, wat men noemt, een dirty mind.
Ik kan het echt niet helpen. Ik kan bij bijna elke zin iets dubbelzinnigs ontdekken. Mijn vrienden nemen mij zoals ik ben en zien er vaak wel de humor van in. Maar sinds vorig jaar heb ik ander werk waar ik de jongste ben. De jongste na mij is 48 jaar. Nu snappen jullie het, mijn dirty mind wordt niet altijd gewaardeerd. Soms lachen ze erom, maar soms zie ik ze kijken alsof ze iets van me denken. Misschien wel negatief. Dan schaam ik me achteraf vreselijk. Eigenlijk wil ik minder dirty minded zijn. Als jullie tips hebben hoe ik mijn "vieze" gedachten kan minderen zijn die heel welkom. Het niet hardop zeggen is inmiddels geen optie, want ik roep het er toch spontaan uit.
Wie hier heeft ook een dirty mind? Ik ben wel nieuwsgierig of er veel mensen zijn die dat hebben.
Nee, midden 30. Maar zelfs toen ik in de 20 was zat ik niet altijd op vieze grapjes te wachten. Hoe oud ben je zelf?quote:
Ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie is nu de jongste? Jij of die gast van 48?
Ik maak geen vieze grapjes. Ik zie alleen gewoon iets seksueels in sommige zinnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nee, midden 30. Maar zelfs toen ik in de 20 was zat ik niet altijd op vieze grapjes te wachten. Hoe oud ben je zelf?
Zoals?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Ik maak geen vieze grapjes. Ik zie alleen gewoon iets seksueels.
En dat moet je altijd aan anderen vertellen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Ik maak geen vieze grapjes. Ik zie alleen gewoon iets seksueels.
Leeftijd maakt niets uit. Ik weet nog dat toen ik werkte sommige collega's ook altijd leuk dachten te zijn.quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niets uit. Ik weet nog dat toen ik werkte sommige collega's ook altijd leuk dachten te zijn.
Heel irritant. Vooral omdat je als vrouw zijnde werd weggezet als humorloze trut.
Nee die kerels met hun plas en poepgrappen, dat is leuk.
Zeker na die zeikgrappen 10 miljoen keer te hebben gehoord.
Als jij je geile gedachtes op je werk deelt, snap ik ook dat mensen daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:37 schreef Vlinderrijk het volgende:
Als jullie denken dat (vieze) grapjes maken over poep/plas of sexgrapjes dirty mind is, dan begrijpen jullie, denk ik, niet precies wat dirty mind is.
Neem nou ijslollies. Als iemand zegt: "Een ijslollie moet je niet eten, maar zuigen". Dus gewoon zoals er staat. Dan denk ik daar dus ook iets anders bij en zeg: Hahaha! Ijslollie zuigen!quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:39 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als jij je geile gedachtes op je werk deelt, snap ik ook dat mensen daar niet op zitten te wachten.
Geef eens een voorbeeld dan, wat voor dingen zeg je op je werk?
Als je het alleen maar denkt, dan heeft niemand er last van. Maar als je met ieder dingetje wat maar iets dubbelzinnig is, giechelt als een meisje van 13, ja dat zou ik ook wel stront vervelend vinden na een tijdje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Neem nou ijslollies. Als iemand zegt: "Een ijslollie moet je niet eten, maar zuigen". Dus gewoon zoals er staat. Dan denk ik daar dus ook iets anders bij en zeg: Hahaha! Ijslollie zuigen!
Snap je?
Die gasten willen je allemaal uit elkaar trekken in het kopieerhok.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef Vlinderrijk het volgende:
Maar ik moet erbij zeggen dat de mannen collega's het altijd wel grappig vinden. De oudere vrouwen hebben geen humor
Daar verdenk ik ze ook van. Maar ze hebben verder nooit een teken gezien dat het meer is dan wat ik bedoel. Daar waak ik wel voor.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die gasten willen je allemaal uit elkaar trekken in het kopieerhok.
Dat hoeft ook niet, dat hebben ze allang zelf voor je ingevuld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef Vlinderrijk het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze ook van. Maar ze hebben verder nooit een teken gezien dat het meer is dan wat ik bedoel. Daar waak ik wel voor.
Be that as it may.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef Vlinderrijk het volgende:
Maar ik moet erbij zeggen dat de mannen collega's het altijd wel grappig vinden. De oudere vrouwen hebben geen humor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |