Het wordt al snel saaiquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben er de afgelopen weken behoorlijk goed in geworden
Hehe, vrees het ergste vriend. Maar de maand mei is er 1 voor je om naar uit te kijken in dat geval want dan is er een stagiaire die ik moet inwerken. Dan kan ik dus niet meer vrijuit fokken op het werk en in mijn eigen tijd zit ik hier toch al niet meer zoveelquote:
mooiquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hehe, vrees het ergste vriend. Maar de maand mei is er 1 voor je om naar uit te kijken in dat geval want dan is er een stagiaire die ik moet inwerken. Dan kan ik dus niet meer vrijuit fokken op het werk en in mijn eigen tijd zit ik hier toch al niet meer zoveel
Ga je niet dood van.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zelf kijk er niet echt naar uit want dan moet ik meer gaan werken
Niks mis mee joh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zag net een zwangere vrouw voorbij lopen.
Zwangere vrouwen
Kinderen
Baby's
Moeders
Ligt aan jou denk ikquote:
Beetje liedjes tegen zingen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
zo lekker trommelen op die bolle buik huehuehue
Echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Zwangere vrouwen
Kinderen
Baby's
Moeders
Vrouwen zwanger makenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Zwangere vrouwen
Kinderen
Baby's
Moeders
Milfsquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vrouwen zwanger maken![]()
Kinderen laten struikelen![]()
Baby's laten schrikken
Moeders neuken
Mevrouw Kiid en ik weten al hoe onze liefdesbaby genoemd gaat wordenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Zwangere vrouwen
Kinderen
Baby's
Moeders
Vegeta?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mevrouw Kiid en ik weten al hoe onze liefdesbaby genoemd gaat worden
Misschien is kinderen krijgen voor jou niet het beste idee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mevrouw Kiid en ik weten al hoe onze liefdesbaby genoemd gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |