abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186168758
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:10 schreef Postbus100 het volgende:
Heb het hele topic gelezen. Wow, that escalated quickly. Weet niet of dat nou zo hard nodig was... Direct de eindconclusie stellen ('rennen, TS'), maar waar blijft de reflectie?

Mij vielen wel een aantal dingen op in de OP (en een aantal latere posts) waarin ik dacht: kom op TS, laat niet over je heen lopen. Maar om dan direct te concluderen: 'geef maar op, dit wordt niets meer, want bij mij was dat ook het geval....'?

Wel een goede post was van Scary_Mary, met concrete adviezen wat je zelf kan doen.

Als ik je post lees, dan zie ik ook een glijdende schaal van dingen steeds maar weer toelaten en dingen van hem gedogen, in plaats van een streep trekken en zeggen: stop, tot hier, en niet verder. Je werkt aan jezelf, of je communiceert helder met mij wat er aan de hand is, of ik ben weg (oid). Ja, dan wrodt h et op een gegeven moment wel lastig om daar nog tegenin te gaan en assertiever te worden dan hij van jou gewend was. En dan is een rigoureuze oplossing ineens wel het makkelijkste, want hoe kan je anders het tij nog keren?

Dat waren mijn gedachten bij het lezen van dit topic. Niet bedoeld om je aan het twijfelen te brengen, wel bedoeld ter reflectie. Sterkte met de keuze.
Bedankt voor je reflectie. Je hebt idd gelijk. That escalated quickly... Maar dat komt ook omdat ik weet dat de mensen hier gelijk hebben en ik er echt een punt achter moest zetten. Ik bedoel als vreemde mensen het al zeggen die er open minded in gaan, zegt dat wel genoeg. En er is ook een flinke last van mijn schouders gevallen.
pi_186168768
En dat praten heb ik vaak genoeg gedaan. Maar dat lijkt helaas niet te helpen.
  vrijdag 12 april 2019 @ 10:52:38 #278
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186170824
Dumpen die lapzwans, hij ziet je gewoon als een fulltime oppas voor zn kinderen. Laat hem zn eigen boontjes maar doppen.

En als het dan uit is, ga je ding doen en gebruik je vagina wat meer. Zal je zien dat het leven een stuk leuker is dan voor een frigide koude volwassenenkleuter te zorgen.
pi_186174257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:52 schreef pferdfahrer het volgende:
Dumpen die lapzwans, hij ziet je gewoon als een fulltime oppas voor zn kinderen. Laat hem zn eigen boontjes maar doppen.

En als het dan uit is, ga je ding doen en gebruik je vagina wat meer. Zal je zien dat het leven een stuk leuker is dan voor een frigide koude volwassenenkleuter te zorgen.
Haha, je hebt gelijk dat weet ik ook, maar ik ga echt niet rond slettebakken. Zo ben ik niet 😉 maar ik denk dat als alles straks geregeld is dit wel heel veel rust gaat geven inderdaad.
  vrijdag 12 april 2019 @ 15:15:35 #280
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186174547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:53 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Haha, je hebt gelijk dat weet ik ook, maar ik ga echt niet rond slettebakken. Zo ben ik niet 😉 maar ik denk dat als alles straks geregeld is dit wel heel veel rust gaat geven inderdaad.
Lees ook dat die agressief is, je weet dat je heden ten dage alles op een ongeluk kan laten lijken he?
pi_186175647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Lees ook dat die agressief is, je weet dat je heden ten dage alles op een ongeluk kan laten lijken he?
Nouuu... dat zal ook wel weer wat mee vallen. Hij heeft een kort lontje inderdaad maar hij zal nooit fysiek worden hoor. Het is al over he tussen ons? En het is hier gewoon heel rustig. Denk dat het wel goed komt.
pi_186175695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nouuu... dat zal ook wel weer wat mee vallen. Hij heeft een kort lontje inderdaad maar hij zal nooit fysiek worden hoor. Het is al over he tussen ons? En het is hier gewoon heel rustig. Denk dat het wel goed komt.
Die heeft waarschijnlijk al iemand anders.
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 19:17:45 #283
441859 crew  Lenny77
pi_186178925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Maar hij zou je wel vermoorden als je iemand anders hebt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186181445
Ik bedoelde het niet letterlijk. Maar gewoon dat die dan boos zou worden, wat logisch is. Zou ik ook worden.
pi_186181457
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Die heeft waarschijnlijk al iemand anders.
Nou ik denk eerder dat ie denkt dat het toch wel weer goed komt
pi_186186234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nou ik denk eerder dat ie denkt dat het toch wel weer goed komt
Denkt hij dat omdat je de vorige keren ook hebt ingebonden wbt uit elkaar gaan?
Hoe serieus is deze breuk eigenlijk voor jou?
pi_186187915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:59 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Bedankt voor je reflectie. Je hebt idd gelijk. That escalated quickly... Maar dat komt ook omdat ik weet dat de mensen hier gelijk hebben en ik er echt een punt achter moest zetten. Ik bedoel als vreemde mensen het al zeggen die er open minded in gaan, zegt dat wel genoeg. En er is ook een flinke last van mijn schouders gevallen.
Nog wat reflectie: Jij post hier een bak negativiteit over hem zonder enig tegenwicht. Dan kun je fluiten naar die openmindedheid, want wij kunnen alleen reageren op hetgeen jij hier deelt en dat is best wel gekleurd. Met je focus op vooral praten solliciteerde je gewoon naar medestanders die jou, oh arme opofferende meid, groot gelijk geven. En dan trek je vervolgens de stekker er ook meteen uit. Gewoon omdat het kan.
Beetje te makkelijk van de regen in de drup lekker op naar je ouders, kun je weer onder andermans juk gaan leven tot je je shizzle bij elkaar hebt leren rapen en echt volwassen wordt. Gemiste kans dit, maar bij je ouders zitten je kinderen tenminste tijdelijk in een voor hen bekende omgeving. Dat is dan wel weer een voordeel als je niet kiest voor in 1x door naar een eigen woning waar je voor langere tijd kan verblijven. Stabiliteit ditdat, het is al chaotisch genoeg voor ze zo.

Doe je kinderen en jezelf een lol en blijf minimaal het eerste jaar dat je alleen woont ook gewoon single zodat je eerst leert hoe het is om echt alleenstaand te zijn. En niet weer in een zelfde valkuil stapt zodat je je weer achter een ander kan verschuilen.
pi_186188359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog wat reflectie: Jij post hier een bak negativiteit over hem zonder enig tegenwicht. Dan kun je fluiten naar die openmindedheid, want wij kunnen alleen reageren op hetgeen jij hier deelt en dat is best wel gekleurd. Met je focus op vooral praten solliciteerde je gewoon naar medestanders die jou, oh arme opofferende meid, groot gelijk geven. En dan trek je vervolgens de stekker er ook meteen uit. Gewoon omdat het kan.
Beetje te makkelijk van de regen in de drup lekker op naar je ouders, kun je weer onder andermans juk gaan leven tot je je shizzle bij elkaar hebt leren rapen en echt volwassen wordt. Gemiste kans dit, maar bij je ouders zitten je kinderen tenminste tijdelijk in een voor hen bekende omgeving. Dat is dan wel weer een voordeel als je niet kiest voor in 1x door naar een eigen woning waar je voor langere tijd kan verblijven. Stabiliteit ditdat, het is al chaotisch genoeg voor ze zo.

Doe je kinderen en jezelf een lol en blijf minimaal het eerste jaar dat je alleen woont ook gewoon single zodat je eerst leert hoe het is om echt alleenstaand te zijn. En niet weer in een zelfde valkuil stapt zodat je je weer achter een ander kan verschuilen.
Ik weet niet waar dit allemaal op slaat hoor... maar ik ga helemaal niet bij mijn ouders wonen. Moeilijk he lezen? Jullie doen verdorie net alsof dit voor mij heel makkelijk is ofzo flikker toch op zeg. Ik doelde als ik het financieel niet red. En ik hoef ook echt GEEN andere man. Ik ben al opzoek naar een huisje voor onszelf en heb me al ingeschreven voor een opleiding. Wat nou leven van iemand? Ik heb altijd gewerkt, pakte alles wat ik krijgen kon. Rot toch op zeg je doet net alsof ik een of andere golddigger ben... en hoe serieus het einde van de relatie voor mij betekend? Heel serieus!!! Anders had ik het niet negen fucking jaar geprobeerd!!!!
pi_186188385
Maar ik ben er wel klaar mee met al die negative rotzooi van jullie. Ik heb al genoeg negative dingen meegemaakt de laatste tijd. Bedankt voor de mensen die mij wel serieus namen en alle prive berichten die ik heb ontvangen. Ik ga nu stoppen met posten hier.
pi_186188498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:28 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik weet niet waar dit allemaal op slaat hoor... maar ik ga helemaal niet bij mijn ouders wonen. Moeilijk he lezen? Jullie doen verdorie net alsof dit voor mij heel makkelijk is ofzo flikker toch op zeg. Ik doelde als ik het financieel niet red. En ik hoef ook echt GEEN andere man. Ik ben al opzoek naar een huisje voor onszelf en heb me al ingeschreven voor een opleiding. Wat nou leven van iemand? Ik heb altijd gewerkt, pakte alles wat ik krijgen kon. Rot toch op zeg je doet net alsof ik een of andere golddigger ben... en hoe serieus het einde van de relatie voor mij betekend? Heel serieus!!! Anders had ik het niet negen fucking jaar geprobeerd!!!!
Oh my bad, maar terugvallen op je ouders, ook al is het alleen maar financieel, kan ook een emotionele afhankelijkheid geven.

Ik beweer nergens dat het makkelijk is, ik beweer wel dat het voor iemand die zich jarenlang achter andermans mening geschaard heeft moeilijk kan zijn om uit dat patroon te komen. En dat het daarom, en dus niet per se financieel gemotiveerd, moeilijk kan zijn om zoiets te (leren) doorbreken.
Daarom zou ik ook nog even nadenken over gelijk inschrijven voor een studie. Er gaat behoorlijk veel op je af komen en een degelijke studie gaat toch de nodige tijd kosten. Is het niet handiger om eerst je draai te vinden met je kids, hun vader en je huishouden en een financiële buffer op te bouwen enzo?

Voor de toekomst, ook op een ander forum eventueel, kan het handig zijn om in gedachten te houden dat wat en hoe jij een en ander schrijft ook verantwoordelijk is voor het soort reacties je krijgt. Als jij duidelijker bent over wat je allemaal wel zelf hebt geregeld, dan kunnen mensen daar ook wat meer op reageren. We zijn niet allemaal helderziend en of kwaadwillend ofzo.

Evengoed wens ik jou en je kinderen al het goeds, succes en wijsheid toe.
pi_186188729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:31 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Maar ik ben er wel klaar mee met al die negative rotzooi van jullie. Ik heb al genoeg negative dingen meegemaakt de laatste tijd. Bedankt voor de mensen die mij wel serieus namen en alle prive berichten die ik heb ontvangen. Ik ga nu stoppen met posten hier.
Is dat iets nieuws ofzo? Je moet toch een week lid zijn voor je DM/PM kunt lezen?

Succes ermee iig.
Ik heb nog steeds niet begrepen of het nou aan of uit is maar ik begrijp uit je laatste post dat het er ook niet meer toe doet.
  Moderator zaterdag 13 april 2019 @ 11:11:22 #292
184769 crew  Deisyy
pi_186188888
Ben ik de enige die dit topic ongeloofwaardig vindt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_186188996
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu pas?
pi_186189157
Vervolgopleiding volgen of werk zoeken zodat je enigszins financieel zelfstandig kan worden. Scheiden. Zelfstandig wonen. Voogdij over de 2 kinderen die van jou zijn.

Of stap 1 skippen en meteen scheiden, mocht het écht niet uit te houden zijn. Maar leren / sparen is nu nog makkelijker nu je er nog niet helemaal alleen voor staat (nouja .. ik bedoel .. he ..).

Edit: Probeer is veel te laat op het feestje. Ik ga verder lezen.

[ Bericht 23% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 12:08:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_186189251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ze hebben al een OTS. Ze zijn al uit huis geplaatst. Als pa niet naar zijn eigen jong omkijkt lijkt mij dat jeugdzorg daar wel weet van moet hebben.
Kan je het woord zelfreflectie überhaupt wel spellen?

Edit: Mocht je niet helemaal begrijpen wat ik bedoel ... Als er onder aan dit topic een klein vragenlijstje zou staan met daarin de vraag 'Is er een FoK-user die jou aan de man van TS doet denken?' dan zou 95% van de reguliere R&P bezoekers jouw naam noemen. En de hier iets minder bekende users zouden meerdere van je users-namen noemen.

[ Bericht 21% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 12:01:13 ]
pi_186189339
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 11:47:59 ]
pi_186189427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat je meedenkt maar ik ga niet overal antwoord op geven he. Het gaat er om dat ik tips wou voor mijn relatie. Financiele dingen gaat je verder geen flikker aan 😉
Je bent dus niet financieel afhankelijk van hem? En die al dan niet aanwezige financiële afhankelijkheid speelt geen enkele rol in hoe jullie in deze situatie terecht gekomen zijn, en is ook totaal irrelevant voor je toekomstige stappen? Nul invloed op je kinderen ook?

Mooi, dat maakt alles namelijk echt een heel heel heel stuk makkelijker. Dan kan je vandaag nog weg.
pi_186189923
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Ja samen met die andere zeikerd die denkt dat hij raad kan geven, daarna commentaar terwijl ik wel lees dat het net zo'n klootzak is als die inmiddel ex van mij!
pi_186190555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja samen met die andere zeikerd die denkt dat hij raad kan geven, daarna commentaar terwijl ik wel lees dat het net zo'n klootzak is als die inmiddel ex van mij!
Twee jaar geleden was die klootzak nog goed genoeg om de vader van je tweede kind te worden. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Kan je het woord zelfreflectie überhaupt wel spellen?

Edit: Mocht je niet helemaal begrijpen wat ik bedoel ... Als er onder aan dit topic een klein vragenlijstje zou staan met daarin de vraag 'Is er een FoK-user die jou aan de man van TS doet denken?' dan zou 95% van de reguliere R&P bezoekers jouw naam noemen. En de hier iets minder bekende users zouden meerdere van je users-namen noemen.
En wat wil je nu zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')