Klinkt niet heel gezond. Een relatie hoeft echt niet zo te zijn. Waarom wil je zo graag dat het lukt? Jullie doen geen leuke dingen, hij doet niets in huis, is geen leuke vader en jullie hebben geen sex. Wat houdt je wel bij elkaar?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:02 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Nee hij doet inderdaad niet veel in het huishouden. Maar dat geeft ook niet aangezien hij werkt en ik thuis voor de kinderen zorg. Ik kan natuurlijk niet van hem verwachten dat hij na het werk nog gaat staan poetsen terwijl ik thuis ben.
We doen inderdaad niks samen. Meestal heeft hij zijn eigen uitjes. Ik ben inderdaad ook bang voor het onbekende aangezien ik al bij hem ben sinds ik net 17 was. En iedereen vindt hem helemaaaaal geweldig. Als we bijvoorbeeld ruzie hebben en mijn moeder komt binnen is hij ineens super vrolijk terwijl ik nog baal en dan is het allemaal mijn schuld. Heel vervelend. Maar ik wil zo graag dat het lukt.
Klinkt echt niet gezond, je hoeft echt niet bij hem te blijven, hij klinkt als een nare manipulerende man. Probeer misschien een baan te vinden om wat zelfstandiger te zijn. Zou je ergens terecht kunnen als je wel weg zou willen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:10 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Miss-X, ja goeie vraag. Daar kan ik eigenlijk geen antwoord op geven... ik wou al eens bij hem weg gaan maar toen werd hij agressief en mocht ik niet meer aan de rekening komen om boodschappen te doen. Ook zei hij dat ik hem gebruikt had enzo. En ik wil al die ellende niet. Ik heb toen besloten het toch maar weer te proberen. En toen ging het een tijdje goed. Een tijdje...
Dus je wil de rest van je leven in een klote situatie zitten omdat je niet een tijdje ellende wil bij het uit elkaar gaan? Heb je vrienden/vriendinnen? Kan je bij je ouders/familie terecht? Heb je een opleiding afgerond? Hoe groot is je baankans?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:10 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Miss-X, ja goeie vraag. Daar kan ik eigenlijk geen antwoord op geven... ik wou al eens bij hem weg gaan maar toen werd hij agressief en mocht ik niet meer aan de rekening komen om boodschappen te doen. Ook zei hij dat ik hem gebruikt had enzo. En ik wil al die ellende niet. Ik heb toen besloten het toch maar weer te proberen. En toen ging het een tijdje goed. Een tijdje...
Zijn dat alle 4 jouw kinderen? Hoeveel kinderen zijn er dan in totaal?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja ik zou mezelf op zich wel kunnen redden. Een baan zoeken gaat niet, ik heb hier vier kinderen die alle vier verschillende schooltijden hebben. Ik zou wel heel erg graag willen werken of een studie volgen zodat ik financieel onafhankelijk zou zijn.
Je bent nu een goedkoop kindermeisje, jij bent echt niet in je eentje verantwoordelijk voor zijn/jullie kinderen. Genoeg ouders die gewoon werken, er bestaat opvang.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja ik zou mezelf op zich wel kunnen redden. Een baan zoeken gaat niet, ik heb hier vier kinderen die alle vier verschillende schooltijden hebben. Ik zou wel heel erg graag willen werken of een studie volgen zodat ik financieel onafhankelijk zou zijn.
Ja stom is dat he... ik blijf het voor me uitschuiven. Ik heb havo gedaan. Dus mijn baankans is redelijk groot. Ik kan niet bij mijn vriendinnen en of ouders terecht qua woonruimte helaas..maar eigenlijk wil ik nog steeds proberen de relatie te redden. Ik wordt al zenuwachtig van het idee dat ik moet zeggen dat het over is namelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus je wil de rest van je leven in een klote situatie zitten omdat je niet een tijdje ellende wil bij het uit elkaar gaan? Heb je vrienden/vriendinnen? Kan je bij je ouders/familie terecht? Heb je een opleiding afgerond? Hoe groot is je baankans?
Ik hou heel veel van hem ja en zou nog graag 20 jaar met hem doorbrengen als hij wat meer affectie zou tonen. Zoals het nu gaat hou ik het geen week meer vol.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef verbijstering het volgende:
Vind je hem uberhaupt wel leuk? Als ik dit zo lees leven jullie complete naast elkaar af, het is meer dat hij bij jou inwoont en jij doet de rest.
Wil je dit nog 20 jaar?
Hij is 31, ik ben nu net 25 geworden. Omdat hij toen veel stress en schulden had en ik dacht dat het wel zou verbeteren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Je bent nu een goedkoop kindermeisje, jij bent echt niet in je eentje verantwoordelijk voor zijn/jullie kinderen. Genoeg ouders die gewoon werken, er bestaat opvang.
Hoe oud is je vriend eigenlijk? En waarom ben je zo lang gebleven als het alleen maar de eerste 3 maanden leuk was?
Waarom geen opvang? En bijvoorbeeld verder studeren zodat je inderdaad zelfstandiger bent. Met alleen een havo diploma kom je ook niet zo ver meer in deze tijd. Of misschien een parttime baan. Wonen zijn kinderen uit eerdere relatie fulltime bij jullie? Is de moeder niet in beeld?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:22 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ik heb twee kindjes met hem, en hij heeft twee kindjes uit een eerdere relatie.
Dat zijn al flinke alarmbellen, maar ja daar heb je nu niets meer aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Hij is 31, ik ben nu net 25 geworden. Omdat hij toen veel stress en schulden had en ik dacht dat het wel zou verbeteren.
Het klinkt alsof je er klaar voor bent om uit de relatie te stappen (en daar zou je ook helemaal gelijk kn hebben) maar eigenlijk niet durft. Ik zou hulp zoeken als ik jou was. Je kan niet bij iemand blijven, omdat je je verantwoordelijk voelt voor zijn andere kinderen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:30 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Plus is de aandacht van andere mannen ook telkens moeilijker te negeren. En daar voel ik mij al helemaal schuldig over...
Hou je van hem ja? Van een man die zijn partner geen affectie toont, en zijn kids negeert? Of hou je van het plaatje wat je van hem gevormd hebt, waar hij alleen nog even aan moet gaan voldoen (als hij maar...)?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van hem ja en zou nog graag 20 jaar met hem doorbrengen als hij wat meer affectie zou tonen. Zoals het nu gaat hou ik het geen week meer vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |