De huid van mijn gezicht is namelijk nogal slecht.
Maar helpt het nou echt? Want het is heel vervelend met bijvoorbeeld scheren.
Ik heb nog geen verbetering gemerkt maar dat kan kloppen want ik doe het pas een week.
Je moet nou ook weer niet àlles geloven wat ze zeggen...
quote:Het is in ieder geval wel gezonder om buiten rond te lopen dan om achter je computer te zitten.
Op maandag 6 januari 2003 16:04 schreef tummeke het volgende:
Ja, en van met dit weer lekker buiten rondlopen wordt je gezicht zeker ook beter?
Je moet nou ook weer niet àlles geloven wat ze zeggen...
quote:Ik was mijn gezicht elke ochtend met koud water! Ten eerste ben je gelijk wakker en ten tweede is het gewoon heel erg goed voor je gezicht. Daarna gelijk een neutraal cremetje erop, en je heb nooit last van een schraal gezicht!
Op maandag 6 januari 2003 16:01 schreef Jabberwockie het volgende:
Sinds ik van iemand hoorde dat wassen met koud water beter is voor je huid, was ik mijn gezicht niet meer met warm water.De huid van mijn gezicht is namelijk nogal slecht.
Maar helpt het nou echt? Want het is heel vervelend met bijvoorbeeld scheren.
Ik heb nog geen verbetering gemerkt maar dat kan kloppen want ik doe het pas een week.
quote:dat laatste wat je zegt klopt wel maar het is gewoon onzin klaar
Op maandag 6 januari 2003 16:06 schreef WouteRF het volgende:
Er zit wel degelijk een verschil tussen wassen met koud of warm water. Ligt er maar net aan hoe je ermee omgaat. Ik geloof dat warm water de porien opent ofzo?
En euh, in de zomer is lauw water ut beste om af te koelen... Alleen ben de preciese reden daarvoor vergeten (doh!)
quote:En wat ben jij aan het doen dan?
Op maandag 6 januari 2003 16:06 schreef irestmycase het volgende:[..]
Het is in ieder geval wel gezonder om buiten rond te lopen dan om achter je computer te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |