quote:Op donderdag 4 april 2019 15:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
"Op Tinder en co krijg ik letterlijk elke dag ranzige berichten van mannen over dat ik ze opwind, of ik wil neuken etc. Ook op andere sites, soms zelfs op Facebook als ik iets bij een nieuwsbericht plaats. In de trein al 2x een treinrukker meegemaakt en de laatste keer dat ik een v-hals droeg werd er over mijn borsten gefluisterd. Ik ben altijd bedekt, voel me al ongemakkelijk in een korte broek in de zomer, maar toch ontkom ik er niet aan. Mijn make up is ook understated en classy. Op Tinder ook duidelijk geschreven dat ik niet op zoek ben naar seks. Waarom krijg ik dit dan toch?!
Sommige vriendinnen van mij worden bedolven met liefdesverklaringen, mij wil iedereen alleen maar neuken lijkt het.![]()
"
Afgezien van het feit dat ik mijn eigen issues heb, en inderdaad te graag wil en daarnaast torenhoge eisen heb, is het wel erger geworden wat mannen online durven te zeggen de laatste jaren. Alle schaamte voorbij. Tel daarbij op de metoo movement en iets klopt echt niet.
Zijn er ook mannen hier zo raar benaderd door vrouwen?
Nee niet door vrouwen, wel door mannen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
Zijn er ook mannen hier zo raar benaderd door vrouwen?
Goeie deal!quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet door vrouwen, wel door mannen.
Ooit op een dating site benaderd door een man van 47 die me wou pijpen voor ¤50.
Hoe is je bereik groter door triest te doen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:30 schreef PiyeReloaded het volgende:
Als je je kansen vertienvoudigt met 'normaal doen', maar je bereik vertwintigvoudigt met 'triest gedrag', dan is dat statistisch gezien de meer effectieve optie.
Eyy, neuken spammen naar 10,000 vrouwen in plaats van aandachtig een bericht opstellen voor 100 vrouwen waarvan 20 bots, 10 reageren met haha, 60 uberhaupt geen antwoord geven en bij de overige 10 matches het gesprek na 4 berichten doodloopt omdat ze een aantrekkelijkere match heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe is je bereik groter door triest te doen dan?
Impliceren dat je zoveel matches hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Eyy, neuken spammen naar 10,000 vrouwen in plaats van aandachtig een bericht opstellen voor 100 vrouwen waarvan 20 bots, 10 reageren met haha, 60 uberhaupt geen antwoord geven en bij de overige 10 matches het gesprek na 4 berichten doodloopt omdat ze een aantrekkelijkere match heeft.![]()
Dat is weinig relevant voor het beantwoorden van je vraag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Impliceren dat je zoveel matches hebt.
Wel noemenswaardig vond ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is weinig relevant voor het beantwoorden van je vraag.
ok. Ga lekker terug naar /r9k/ je aftrekken op anime figuren of zo./quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat je verder niets te melden had waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |