groot geschapen heet datquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
De wereld weet toch al dat ik niet groot geschoten ben
Mijn vriendin ook niet. Paar hele specifieke games. En die kan ze dan ook wel echt gelukkigquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is niet zo van de spelletjes behoudens wat meuk op de app
Ohzo, nog geen echte bugs gevonden maar dat komt misschien nog... dat van die devs heb ik ook gelezen ja. Hoef sowieso geen DLC.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spel zelf is buggy en loopt slecht maar ook veel verhalen over dat de developers dikke drollenbakken zijn, betaalde DLC uitbrengen toen het spel nog early access was enzo
Je mag je gezegend voelenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet. Paar hele specifieke games. En die kan ze dan ook wel echt gelukkig
[..]
Ohzo, nog geen echte bugs gevonden maar dat komt misschien nog... dat van die devs heb ik ook gelezen ja. Hoef sowieso geen DLC.
Thanks manquote:
Ben niet meer zo van Mens erger je niet en Monopoly maar ieder zijn ding makkerquote:
mastermind is een favoquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet meer zo van Mens erger je niet en Monopoly maar ieder zijn ding makker
Dat vond ik altijd maar sufquote:
Heb zelfs de season pass gekocht vriend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Als je geen ganzenbord speelt ben je een loser.
Zeer goede investering lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb zelfs de season pass gekocht vriend.
Ik heb pre-order gedaan zodat ik dat er gratis bij kreegquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb zelfs de season pass gekocht vriend.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een paar speelkaarten zijn een betere investering
Zou zomaar kunnen.quote:
oeiquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Frozen-assassin post hier niet meer, dus misschien voel je je nu meer op je gemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |