Ja tog, natte tong G E N O Tquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beft... mkayyy mkay!!
Leuk begin van de dag wel.. ja!![]()
HHa nee hoor meende ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik censureer bijna nooit iets vriend, alleen de dood van een huisdier is nooit fijn.
Als het jou was overkomen had ik het ook weggehaald.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tog, natte tong G E N O T
Nee, je hebt een voorbeeldfunctie en daar moet je je naar gedragen. Wat jij wilt en denkt zelf te kunnen bepalen is irrelevantquote:
Gaat het weer over dat beest van Amaquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik censureer bijna nooit iets vriend, alleen de dood van een huisdier is nooit fijn.
Als het jou was overkomen had ik het ook weggehaald.
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, je hebt een voorbeeldfunctie en daar moet je je naar gedragen. Wat jij wilt en denkt zelf te kunnen bepalen is irrelevant
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.
Faka G? Ik kijk al uit naar de zalmdag van morgen.
Likewise, maar dat betekent niet dat je je niet hoeft te dragen hier.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat jij zegt interesseert mij niet zoveel.
Faka G? Ik kijk al uit naar de zalmdag van morgen.
Ga jij ook even op je knietjes?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.
Op je knietjes verdomme!!
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe? Voor een tientje heb je er 1 bij Pets Place
Ik lik welquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag eerst mosseldag.
Op je knietjes verdomme!!
Walgelijke post. Vraag me af waarom 3pink die niet verwijderdquote:
Het schijnt inderdaad dat er in die regionen hele vieze beestjes rondkrioelenquote:
man manquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dit hoef je toch niet te verwijderen man, slappe zak
3pink that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |