Dat op dat gifje is toch Joke die gilt om 'n "vegan" Ossenhaasje?quote:Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nu staat ze op de dam..
[ afbeelding ]
Zo;n type lijkt Joke wel..quote:Op maandag 8 april 2019 15:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat op dat gifje is toch Joke die gilt om 'n "vegan" Ossenhaasje?
Nogmaallllssssssssss. Daar gaat het helemaal niet omquote:Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jij wil de foto's van FHM vergelijken met die van Cristel?
quote:Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nu staat ze op de dam..
[ afbeelding ]
Ik vind dat niet hypocriet van Mylene en dat mag ik vinden.quote:Op maandag 8 april 2019 15:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nogmaallllssssssssss. Daar gaat het helemaal niet om
Het gaat om de hypocrisie van Mylène
Myléne wilde het ook niet doen omdat het voor Shelley haar lingerie was.quote:Op maandag 8 april 2019 15:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nogmaallllssssssssss. Daar gaat het helemaal niet om
Het gaat om de hypocrisie van Mylène
Ja. Dat is heel gemakkelijk als er steeds maar stukjes uit het verhaal worden gepaktquote:Op maandag 8 april 2019 15:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind dat niet hypocriet van Mylene en dat mag ik vinden.
Ook dat is smerig, alleen stinkt pis. Dat kan echt nietquote:Op maandag 8 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze hebben het over het wildplassen,ik vind dat spugen overal op het terrein nog goorder.
Dat dus. Word moe over dat gezeur over de kwaliteit van foto's. Heeft er totaal niets mee te maken en maar er op terug komen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Myléne wilde het ook niet doen omdat het voor Shelley haar lingerie was.
Ik snap die mannen niet.quote:Op maandag 8 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze hebben het over het wildplassen,ik vind dat spugen overal op het terrein nog goorder.
LOL 200 euroquote:
En ze hebben de vijver al.quote:Op maandag 8 april 2019 15:51 schreef puzziepie het volgende:
Erik wil een zwembad maken
Maak eerst die douche nou maar , luie flikker
Nog 1 dingetje;volgens mij noemde ze het zelfs ordinair.quote:Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus. Word moe over dat gezeur over de kwaliteit van foto's. Heeft er totaal niets mee te maken en maar er op terug komen.
ke senkjoequote:Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben die plotterapparaat in bruikleen gehad, en die krijgt Joke nu stuk terug
Dat gaat nog wel een dingetje worden,Andrea zegt al te kunnen draaien.quote:Op maandag 8 april 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Ger zijn droom is die DJ set
Andrea wil ook een DJ set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |