Deze heb ik , en had hem mee voor India en Thailand , en Indonesiequote:
Gisteren was ie nog helemaal blijquote:Op maandag 8 april 2019 14:34 schreef Mumbojumbo het volgende:
Eric soliciteert weer naar een Petertje. Wil niks, ga niks doen, jullie bekijken het maar met zn allen.
Erik wil vast weer naar huis gestemd worden maar ik hoop dat er, net als met de vorige stemming, niet op hem gestemd gaat wordenquote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Erik ; ik ga helemaal niks meer doen
llr Hoertje bellen , beetje neikie
in de zon zitten bier zuipen
Die heeft echt wisselende stemmingen. Zie je vaak bij vrouwen van die leeftijd maar mannen hebben er blijkbaar ook last van.quote:
Toen zat er 12 bier in.quote:
Dat zou het kunnen verklaren dan.quote:Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij slikt toch prednison nu ?
Dat kan inderdaad stemmingswisselingen geven
Ik heb de indruk dat er veel die Petertjes daar ook zat zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik wil vast weer naar huis gestemd worden maar ik hoop dat er, net als met de vorige stemming, niet op hem gestemd gaat worden
Laat hem zelf maar vertrekken
Niks mis mee en super handigquote:Op maandag 8 april 2019 14:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Deze heb ik , en had hem mee voor India en Thailand , en Indonesie![]()
Hij had dit al voor de prednison, vorige stemmingen deed hij ook zo.quote:Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij slikt toch prednison nu ?
Dat kan inderdaad stemmingswisselingen geven
quote:Op maandag 8 april 2019 14:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er veel die Petertjes daar ook zat zijn.
Prima ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |