abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 april 2019 @ 21:15:33 #126
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186181282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:42 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze reageert als het meisje uit jouw topic. Afkomst maakt mij niks uit, zolang hij/zij maar een moslim is.

Subhanallah, alles gebeurt met een reden.

En trouwens, bekeren voor de liefde is onzin. Dit zou ik ook niet accepteren.

Je kan dit bekrompen vinden, maar het werkt gewoon niet. Ik had jaren geleden als kleine Fushia 3 jaar een relatie met een niet-moslima. Alles ging goed in het begin, maar eens het serieus werd merkte ik wel op dat het nooit ging werken.

En ik hield wel van dat meisje, dit wil ik mijn kinderen graag besparen.
Je hoopt zeg je, wat als ze het doorzet?
  zaterdag 13 april 2019 @ 08:53:06 #127
471419 Otger
Reconquista
pi_186187149
Jammer TS. Maar als je van dit soort chicks houdt probeer dan gewoon een Griekse/Libanese/Assyrische etc. meid te zoeken. Dat bespaart je wat gezeik.
pi_186226297
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 15:26 schreef Mahra het volgende:

[..]

Dat maak jij er van. Je hoeft voor een ander niet in te vullen. Als iemand geen blonde dame wenst, betekent dat niet dat de persoon haatdragend en vol afkeur is jegens blonde dames.
De koran staat vol met hoe slecht niet-moslims zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186228126
En FOK! staat weer vol hoe slecht moslims zijn. Wie moet ik nu geloven?
pi_186229170
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef nanuk het volgende:
En FOK! staat weer vol hoe slecht moslims zijn. Wie moet ik nu geloven?
Nou, volgens mij wordt Fok niet door 1,5 miljard mensen als de ultieme waarheid gezien, maar ik kan me vergissen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186468662
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef Otger het volgende:
Jammer TS. Maar als je van dit soort chicks houdt probeer dan gewoon een Griekse/Libanese/Assyrische etc. meid te zoeken. Dat bespaart je wat gezeik.
Ik zou wel niet-moslim daten. Je scheert iedereen over 1 kam.
pi_186472788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:42 schreef Fushia2 het volgende:
En trouwens, bekeren voor de liefde is onzin. Dit zou ik ook niet accepteren.
Een bepaald geloof aanhangen alleen omdat je ouders het doen zou dan ook onzin zijn, en dat is bij 99% van de gelovigen het geval.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:36:27 #133
476199 Elias87
Reflecting
pi_186759199
Ben zelf moslim en nergens in de Koran staat dat je ongelovig wordt als je een niet-moslim trouwt.

Maar volgens bijna alle interpretaties mag het niet. Aan de andere kant mag drinken ook niet en dat doet ze wel.

Het eten van varkensvlees was onbedoeld en in de Islam kan je geen zonde plegen zonder dat er een intentie achter zit.

Ik denk zelf dat zo'n relatie gedoemd is te mislukken TS. Oosterse culturen zijn erg collectief. De familie wil naast het bekeren bijv. dat je je besnijdt. Heb je daar zin in? Misschien kan je haar overtuigen dat het niet nodig is, maar ze zal er wel mee blijven zitten. Alleen al door haar familie.

En wat dacht je van hoe jullie de kinderen willen opvoeden? Je kan wel zeggen dat ze dat zelf mogen bepalen, maar je komt gewoon voor keuzes te staan. Simpele als Islamitische namen tot jongens besnijden.

Verliefd zijn is leuk, maar zorg ervoor dat het je rationaliteit niet in de weg staat.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 10:10:42 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_186759700
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Elias87 het volgende:
Ben zelf moslim en nergens in de Koran staat dat je ongelovig wordt als je een niet-moslim trouwt.

Maar volgens bijna alle interpretaties mag het niet. Aan de andere kant mag drinken ook niet en dat doet ze wel.

Het eten van varkensvlees was onbedoeld en in de Islam kan je geen zonde plegen zonder dat er een intentie achter zit.

Ik denk zelf dat zo'n relatie gedoemd is te mislukken TS. Oosterse culturen zijn erg collectief. De familie wil naast het bekeren bijv. dat je je besnijdt. Heb je daar zin in? Misschien kan je haar overtuigen dat het niet nodig is, maar ze zal er wel mee blijven zitten. Alleen al door haar familie.

En wat dacht je van hoe jullie de kinderen willen opvoeden? Je kan wel zeggen dat ze dat zelf mogen bepalen, maar je komt gewoon voor keuzes te staan. Simpele als Islamitische namen tot jongens besnijden.

Verliefd zijn is leuk, maar zorg ervoor dat het je rationaliteit niet in de weg staat.
Ach, het kan wel. Kwestie van willen. Maar inderdaad, stellen die zo gemixt zijn, zijn zeer zeldzaam. Ik heb er een paar gekend die zelfs getrouwd zijn maar meestal gaf het toch wel ergens heibel in de familie.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186764054
Weet waar je aan begint. Rennen voordat het te laat is.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 14:50:17 #136
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186765066
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:36 schreef Elias87 het volgende:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 10:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, het kan wel. Kwestie van willen. Maar inderdaad, stellen die zo gemixt zijn, zijn zeer zeldzaam. Ik heb er een paar gekend die zelfs getrouwd zijn maar meestal gaf het toch wel ergens heibel in de familie.
Ik ga hier toch mee met Godshand, klinkt misschien naïef en waarschijnlijk is het dat ook wel maar toch zou het moeten kunnen naar mijn mening. Het niet kunnen daten van iemand puur op het feit dat ik geen moslim ben weiger ik gewoon te geloven (hoe dom dat misschien ook is).
pi_186766972
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 14:50 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

[..]

Het niet kunnen daten van iemand puur op het feit dat ik geen moslim ben weiger ik gewoon te geloven (hoe dom dat misschien ook is).
SubhanAllah heb je het bewijs al gekregen en laat/liet ze je links liggen.

Move on, of verdiep je in fe islam met de juiste intenties.

Want wat zoek je eigenlijk? Het is nou ramadan, stel je later voor dat zij aan het vasten is terwijl jij lekker een biertje drinkt op de bank en moet wachten tot zonsondergang om fysiek contact met je vrouw te hebben.

Dit zal toch nooit werken? Dit is toch logisch? Als ze niet gelovig was wel, maar zij gelooft duidelijk 😊
  zaterdag 11 mei 2019 @ 20:57:48 #138
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_186772669
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:49 schreef DeTolk het volgende:
OK, dus ze drinkt alcohol, ze heeft varkensvlees gegeten, maar hier struikelt ze over?
Als een moslim alcohol drinkt pleegt hij een zonde maar het is en blijft een moslim. Echter moet hij wel weten en geloven dat alcohol drinken niet geoorloofd is en er uiteindelijk mee stoppen..
Als een moslim een keer varkensvlees (per ongeluk) heeft gegeten dan is en blljft het een moslim, Uit nieuwsgierigheid proberen kan wel een keer gebeuren, maar hij dient dan wel te beseffen dat het niet geoorloofd is en moet het voortaan niet meer doen.
Trouwen als vrouw met een atheist is helaas voor een gelovige vrouw (ook al is ze liberaal) niet geoorloofd. Ook voor een moslim man is trouwen met een atheistische vrouw niet toegestaan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:03:25 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_186772786
Wat let je eigenlijk om te bekeren? Turkse moslims zijn best wel makkelijk hoor. Alleen varkensvlees moet je wel mee kappen, voor de rest zijn er een hoop Turken die alcohol drinken, niet vasten met de Ramadan en met kerst gewoon een kerstboom hebben.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_186772858
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:03 schreef TeenWolf het volgende:
Wat let je eigenlijk om te bekeren? Turkse moslims zijn best wel makkelijk hoor. Alleen varkensvlees moet je wel mee kappen, voor de rest zijn er een hoop Turken die alcohol drinken, niet vasten met de Ramadan en met kerst gewoon een kerstboom hebben.
:')
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:12:34 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_186772995
Als je bang bent voor besnijdenis. Besnijdenis staat niet in de Koran voorgeschreven, maar wel in de hadith, hadith zijn niet verplichtend omdat in de Koran staat dat alleen de Koran bepaalt wat haram en helal is.

Dat betekent dat het niet verplicht is, alleen de Koran bepaalt namelijk of iets verplicht is of niet.

http://www.fetva.net/yazi(...)-gelenegi-midir.html
pi_186773214
quote:
Wat denk je van het ontbreken van geloof?
  zaterdag 11 mei 2019 @ 21:24:24 #143
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_186773323
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 21:20 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Wat denk je van het ontbreken van geloof?
Ontbreken van geloof is not done, dat moet hij dan eerlijk zeggen en die meid niet meer bellen.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:27:44 #144
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186797089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 16:53 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

SubhanAllah heb je het bewijs al gekregen en laat/liet ze je links liggen.

Move on, of verdiep je in fe islam met de juiste intenties.

Want wat zoek je eigenlijk? Het is nou ramadan, stel je later voor dat zij aan het vasten is terwijl jij lekker een biertje drinkt op de bank en moet wachten tot zonsondergang om fysiek contact met je vrouw te hebben.

Dit zal toch nooit werken? Dit is toch logisch? Als ze niet gelovig was wel, maar zij gelooft duidelijk 😊
Dat jij niet vindt dat het samen kan gaan moet jij weten, ik geloof dat wel en zoals ik al zei zullen er vast wel moslimmeisjes zijn die dat ook vinden. (al ben ik niet specifiek op zoek naar een moslimmeisje).

Krijg ook een beetje het idee dat je tegen zo'n gemixte relatie bent. Mocht dit zo zijn
is maar duidelijk dat je integratie in de Nederlandse samenleving prima gelukt is. ^O^
  zondag 12 mei 2019 @ 22:30:03 #145
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186797143
quote:
Omdat ik een atheïst ben en ik mijn leven niet laat bepalen door een ander of een boek. Dat iemand dat anders dat doet (eventueel zelfs een toekomstige partner) moet diegene zelf weten zolang ik er maar geen last van heb of hierdoor zichzelf niet buiten de Nederlandse maatschappij plaatst (dan heb ik er eigenlijk al last van)
pi_186797528
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Dat jij niet vindt dat het samen kan gaan moet jij weten, ik geloof dat wel en zoals ik al zei zullen er vast wel moslimmeisjes zijn die dat ook vinden. (al ben ik niet specifiek op zoek naar een moslimmeisje).

Krijg ook een beetje het idee dat je tegen zo'n gemixte relatie bent. Mocht dit zo zijn
is maar duidelijk dat je integratie in de Nederlandse samenleving prima gelukt is. ^O^
Kom je daar nu pas achter.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:44:30 #147
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186797562
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Kom je daar nu pas achter.
Vanaf het begin van dit topic heeft hij al een attitude van 'Blijf gewoon met je tengels van moslimmeisjes af vieze ongelovige' maar ik wil natuurlijk niet meteen iemand beschuldigen maar hij houdt het wel consequent vol :')
pi_186797584
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:44 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Vanaf het begin van dit topic heeft hij al een attitude van 'Blijf gewoon met je tengels van moslimmeisjes af vieze ongelovige' maar ik wil natuurlijk niet meteen iemand beschuldigen maar hij houdt het wel consequent vol :')
Dat zegt hij ook gewoon hoor.
  zondag 12 mei 2019 @ 22:49:28 #149
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_186797670
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat zegt hij ook gewoon hoor.
Heb effe z'n posts in dit topic teruggelezen want die wist ik natuurlijk niet meer uit m'n hoofd.
Gasten zoals hij zijn natuurlijk de enige echte reden waarom moslims in Nederland niet integreren en een parallelle samenleving opbouwen in enclaves in de grote steden. Daarnaast waarschijnlijk ook nog zeuren dat de samenleving hen niet accepteert :')
pi_186797805
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 22:49 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Heb effe z'n posts in dit topic teruggelezen want die wist ik natuurlijk niet meer uit m'n hoofd.
Gasten zoals hij zijn natuurlijk de enige echte reden waarom moslims in Nederland niet integreren en een parallelle samenleving opbouwen in enclaves in de grote steden. Daarnaast waarschijnlijk ook nog zeuren dat de samenleving hen niet accepteert :')
Hij is dan ook niet helemaal lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')