Lol jij hebt meer issues dan braddiequote:Op zondag 7 april 2019 18:55 schreef Flamarande het volgende: Geintje sukkels ik heb helemaal geen issues
Contaminatiequote:
Sterktequote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik weet dat ze ongelukkig is heb ik een crush op Flamarande als wereldverbeteraar zijnde
Heb toch chipsquote:Op zondag 7 april 2019 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol jij hebt meer issues dan braddie
oei, wat een taalfoutquote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Nu ik weet dat ze ongelukkig is heb ik een crush op Flamarande als wereldverbeteraar zijnde
quote:Op zondag 7 april 2019 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol jij hebt meer issues dan braddie
Meer een stinkende camembertquote:Op zondag 7 april 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Flamarande is en beetje Pecorino terwijl je Parmezaanse verwacht maar verder wel ok denk ik
Mozzarella gebakken in teveel roomboterquote:Op zondag 7 april 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Of zo'n plak van die plastic smelt cheddar
Dit topic kan wel wat leven gebruikenquote:
Blok oude kaas waar je de beschimmelde randjes vanaf moet snijdenquote:Op zondag 7 april 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mozzarella gebakken in teveel roomboter
Heb al wel de hele dag geen blauw gezienquote:Op zondag 7 april 2019 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit topic kan wel wat leven gebruiken
Sshhh straks komen ze met zn allenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |