abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 april 2019 @ 12:48:12 #101
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186100390
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 12:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik kan me dus niet herinneren dat het vorig jaar ook zo vaak maar 1 of 2 personen was.
Want bij de real thing zijn het er 5 per land toch?
:o)
pi_186100406
Ik zou met Italië als winnaar nog wel kunnen leven. Zweden en Zwitserland zou ik flink zuur zijn, maar waar ik echt niet overheen zou komen is als fucking Rusland wint met dat nummer.
pi_186100410
quote:
5s.gif Op maandag 8 april 2019 12:48 schreef Dave het volgende:

[..]

Want bij de real thing zijn het er 5 per land toch?
:Y
pi_186100458
Van Zweden weten we al hoe de stageing eruit komt te zien. Zal ook van invloed zijn denk ik.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 12:53:29 #105
163650 Greys
pi_186100462
Ik zou met Italië als winnaar goed kunnen leven idd. Met Zweden of Rusland wat minder. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186100644
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik zou met Italië als winnaar goed kunnen leven idd. Met Zweden of Rusland wat minder. :+
Hij staat wel een stuk hoger in de iTunes, Apple en spotify lijsten.....https://kworb.net/itunes/artist/mahmood.html
pi_186100699
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 12:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik kan me dus niet herinneren dat het vorig jaar ook zo vaak maar 1 of 2 personen was.
Dan kan je dat toch niet serieus nemen, 1 persoon die in de jury zit? Ach en Dalal Midhat deed in 2016 mee en Bosnië en Herzegovina werd uitgeschakeld in de halve finale, en dat voor het eerst in de geschiedenis. ;)
pi_186100795
Misschien wordt het stemmen wel een chaos dit jaar.

Televote
1. Rusland
2. Zwitserland
3. Nederland

Jury
1. Zweden
2. Nederland
3. Italië

Zoiets :P
pi_186100872
Nee grapje we gaan gewoon voor een Salvadorretje, beide naar Nederland hoppaaa *O* w/ #komtgoed
pi_186101172
Ik ben super enthousiast!!! Ik kijk écht uit naar het hele spektakel.

Maar ff een vraagje. Die engelachtige stemmen door het nummer...blijft hij dat zelf doen óf komt er bij de eurovisie versie wél echt een mooi koor?

De opzet van het optreden met de pers en t publiek is een mooi begin. Met die stralen licht die door het water naar beneden schijnen. Mooi gedaan. Maar nog genoeg werk aan de winkel!!
The secret of getting ahead is getting started
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 13:37:43 #111
163650 Greys
pi_186101268
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben super enthousiast!!! Ik kijk écht uit naar het hele spektakel.

Maar ff een vraagje. Die engelachtige stemmen door het nummer...blijft hij dat zelf doen óf komt er bij de eurovisie versie wél echt een mooi koor?

De opzet van het optreden met de pers en t publiek is een mooi begin. Met die stralen licht die door het water naar beneden schijnen. Mooi gedaan. Maar nog genoeg werk aan de winkel!!
Een heel koor kan niet want max 6 mensen. Hij zou dus wel achter de schermen 5 backings mogen neerzetten voor dat engelenkoortje. :Y Denk echter dat ie het ook zelf doet vooral aan het eind, al dan niet ondersteund door backings, anders ziet het er heel gek uit als je stemmen hoort en hij houdt z'n mond. Want stemmen mogen niet op tape op het ESF. Moet live.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186101764
26 % w/

en eens met dat als Italië wint, ik daar ook wel mee kan leven, maar Zwitserland, Zweden en Rusland gaan even zeer doen. Maar Duncan gaat het gewoon flikken!
~The present is all there is~
pi_186101779
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar ff een vraagje. Die engelachtige stemmen door het nummer...blijft hij dat zelf doen óf komt er bij de eurovisie versie wél echt een mooi koor?
Bij zijn DWDD optreden stonden er 2 backings die voor dat engelengeluid zorgden.
~The present is all there is~
pi_186101804
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2019 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Een heel koor kan niet want max 6 mensen. Hij zou dus wel achter de schermen 5 backings mogen neerzetten voor dat engelenkoortje. :Y Denk echter dat ie het ook zelf doet vooral aan het eind, al dan niet ondersteund door backings, anders ziet het er heel gek uit als je stemmen hoort en hij houdt z'n mond. Want stemmen mogen niet op tape op het ESF. Moet live.
Ik denk/hoop dat hij de backings mee neemt die zongen bij DWDD, die zijn heel goed (en ervaren) 😄
pi_186101845
Het winstpercentage van Zwitserland daalt en die van Duncan het tegenovergestelde :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186101950
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 12:53 schreef hole1988 het volgende:
Van Zweden weten we al hoe de stageing eruit komt te zien. Zal ook van invloed zijn denk ik.
Zweden ja. Gebruiken dezelfde lampen als Oostenrijk vorig jaar en bijna een zelfde soort staging :')
pi_186103033
Ik heb wel het gevoel dat de top 5 of top 10 er heel anders uit kan komen te zien dan wat de odds suggereren. Nederland gaat echt wel top twee zijn minimaal verwacht ik en als Mahmood zo'n goed optreden neerzet als in dat Italiaanse scholieren/studenten televisieprogramma (als je begrijpt wat ik bedoel :') ) dan zie ik Italië ook hoog scoren. Maar mochten Malta en Cyprus de finale ook halen, valt Zwitserland misschien een beetje weg. Het Zwitserse mist iets, iets unieks en eigens, het mist de fuego zeg maar wat mij betreft. Rusland en Zweden vind ik wel erg belegen, die landen staan standaard hoog, maar dat komt nu wat mij betreft niet door de sterke liedjes. IJsland, Griekenland en Portugal kunnen alle kanten op. Tsjechië, Noord-Macedonië en vooral Hongarije, Servië, Polen en Wit-Rusland (Laatste! Vind ik stiekem wel steeds leuker worden) hebben denk ik veel potentieel om het beter te doen dan verwacht.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2019 @ 15:39:14 #118
368283 ato
pi_186103062
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef grazz het volgende:

[..]

Bij zijn DWDD optreden stonden er 2 backings die voor dat engelengeluid zorgden.
Hij moet wel de backings meenemen, want iedereen is enthousiast over dat koor gedeelte en staar nu eenmaal op plaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186103107
Net het eurovoxx interview gezien van Eurovision in concert en daar zegtDuncan dat hij ook in London is.

Dacht dat hij daar niet naartoe ging? Maar hoe meer promo des te beter!

Go Duncan #Teamduncan
pi_186103110
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:36 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat de top 5 of top 10 er heel anders uit kan komen te zien dan wat de odds suggereren. Nederland gaat echt wel top twee zijn minimaal verwacht ik en als Mahmood zo'n goed optreden neerzet als in dat Italiaanse scholieren/studenten televisieprogramma (als je begrijpt wat ik bedoel :') ) dan zie ik Italië ook hoog scoren. Maar mochten Malta en Cyprus de finale ook halen, valt Zwitserland misschien een beetje weg. Het Zwitserse mist iets, iets unieks en eigens, het mist de fuego zeg maar wat mij betreft. Rusland en Zweden vind ik wel erg belegen, die landen staan standaard hoog, maar dat komt nu wat mij betreft niet door de sterke liedjes. IJsland, Griekenland en Portugal kunnen alle kanten op. Tsjechië, Noord-Macedonië en vooral Hongarije, Servië, Polen en Wit-Rusland (Laatste! Vind ik stiekem wel steeds leuker worden) hebben denk ik veel potentieel om het beter te doen dan verwacht.
Italië heeft alleen geen staging. Hij gaat daar staan in zijn kloffie en zingt en kijkt semi-agressief in de camera. Denk niet dat heel Europa daar warm van gaat worden.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2019 @ 15:48:18 #121
368283 ato
pi_186103181
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Italië heeft alleen geen staging. Hij gaat daar staan in zijn kloffie en zingt en kijkt semi-agressief in de camera. Denk niet dat heel Europa daar warm van gaat worden.
Hoe weet je dat?
Nee ik denk dat Italië er nu een goede staging van maakt.
Let op het gaat straks tussen Nederland en Italië. Ik sta ook niet raar te kijken dat plotseling Cyprus, Malta mee gaan doen voor een top 5 notering.
Zwitserland, Zweden en Rusland gaan alles uit de kast trekken om ook in de top 5 te komen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186103190
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:48 schreef ato het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Nee ik denk dat Italië er nu een goede staging van maakt.

Let op het gaat straks tussen Nederland en Italië. Ik sta ook niet raar te kijken dat plotseling Cyprus, Malta mee gaan doen voor een top 5 notering.
Zwitserland, Zweden en Rusland gaan alles uit de kast trekken om ook in de top 5 te komen.
Wat wil je qua staging doen met dat nummer? Ik denk dat hij daar gewoon staat en meer niet. Ik denk dat Nederland echt met een belachelijk verschil gaat winnen.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2019 @ 15:50:54 #123
368283 ato
pi_186103215
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat wil je qua staging doen met dat nummer? Ik denk dat hij daar gewoon staat en meer niet. Ik denk dat Nederland echt met een belachelijk verschil gaat winnen.
Heb je zijn videoclip al gezien? Daar kan hij genoeg inspiratie uithalen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186103227
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef ato het volgende:

[..]

Heb je zijn videoclip al gezien? Daar kan hij genoeg inspiratie uithalen.
Uiteraard heb ik die gezien, maar noem eens wat? Een geldautomaat op de achtergrond ofzo?
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 15:53:10 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186103235
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik die gezien, maar noem eens wat? Een geldautomaat op de achtergrond ofzo?
Hopelijk ben jij niet meneer Pannenkoek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')