abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186100777
Hangt af van de gevoeligheid op bepaalde gebieden, hangt dus af per vrouw.

[ Bericht 30% gewijzigd door Restyler op 08-04-2019 13:22:53 ]
  maandag 8 april 2019 @ 13:48:48 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186101434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Jawel maar sinds ik weet dat het voor haar hetzelfde is als haar been strelen, is de lol er voor mij ook wel vanaf. Ik vind het belangrijk dat mijn partner geniet van wat ik doe.

Stel dat ze er helemaal niks aan zou vinden, dat hele seks-gedoe niet, dan zou ik oprecht liever gewoon een potje masturberen. Om die reden zou ik ook nooit een hoer neuken bijvoorbeeld. Als ik merk dat wat ik doe 'geen effect' heeft, dan hoeft het van mij niet meer.
Maar been strelen kan ook heel fijn zijn. Dus vindt ze het misschien wel gewoon fijn als je dat je doet, is het enkel niet iets waarvan ze gaat kronkelen van genot.

Met het antwoord wat zij geeft is het misschien zelfs wel jammer als je het nu amper meer doet (zou doen). Alleen maar op de meest gevoelige knopjes rammen is vaak juist minder lekker dan ook die gewoon fijne plekken meenemen.

Aanrakingen, aandacht, jouw genot zien. Dat kan allemaal juist heel lekker zijn voor haar. Het hoeft echt niet altijd en gelijk richting dat orgasm te gaan, rechtlijnig. Dat dwalen is juist heerlijk en draagt bij aan het verschil tussen lekker klaargekomen en mind-blowing seks.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 8 april 2019 @ 13:54:24 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186101488
Voor mezelf geld dat mijn borsten wel positief gevoelig zijn. Zijn wel echt een stevige erogene zone voor me.

Kan ook 'nadelig' zijn, want als iemand er gelijk opduikt zeg maar kan het ook weleens wat teveel van het goede zijn. Een iets mildere versie van iemand die heel direct op de klit duikt zeg maar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_186101833
Bij mijn vriendin gaat het pas meer richting erogene zone sinds ze een borstvergroting heeft gehad. Daarvoor was het voor haar sowieso al een psychische no-go, maar het was ook een dingetje dat d’r tepels behoorlijk overgevoelig waren. Dat is nu een heel stuk minder waardoor ze merkt dat het haar meer doet.
pi_186102925
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar been strelen kan ook heel fijn zijn. Dus vindt ze het misschien wel gewoon fijn als je dat je doet, is het enkel niet iets waarvan ze gaat kronkelen van genot.

Met het antwoord wat zij geeft is het misschien zelfs wel jammer als je het nu amper meer doet (zou doen). Alleen maar op de meest gevoelige knopjes rammen is vaak juist minder lekker dan ook die gewoon fijne plekken meenemen.

Aanrakingen, aandacht, jouw genot zien. Dat kan allemaal juist heel lekker zijn voor haar. Het hoeft echt niet altijd en gelijk richting dat orgasm te gaan, rechtlijnig. Dat dwalen is juist heerlijk en draagt bij aan het verschil tussen lekker klaargekomen en mind-blowing seks.
Ja daar zit zeker wat in. Aangeraakt worden is natuurlijk sowieso fijn. Ik ga ze maar weer eens lekker vastpakken. Ik zal erbij zeggen dat ik geïnspireerd ben geraakt door Cause_Mayhem, mijn grote fokvriendin. Dat zal haar vast extra opwinden.
  maandag 8 april 2019 @ 16:23:00 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186103630
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ja daar zit zeker wat in. Aangeraakt worden is natuurlijk sowieso fijn. Ik ga ze maar weer eens lekker vastpakken. Ik zal erbij zeggen dat ik geïnspireerd ben geraakt door Cause_Mayhem, mijn grote fokvriendin. Dat zal haar vast extra opwinden.
Als je tijd voor jezelf alleen wil als single dan is het idd een goed plan om dat te zeggen, vooral tijdens de seks ;)

Maar even met een serieuzere noot...
Gemiddeld genomen zijn mannen wat rechtlijniger in hun denken dan vrouwen.
Als ze je niet weg probeert te leiden bij haar borsten of (subtiel) er wat van zegt is de kans groot dat ze het wel fijn vindt. Niet dat ze er bijkans klaar door komt, maar gewoon fijn. Als intiem knuffelen, genieten van jouw genot en waardering voor haar lijf e.d.. Waardoor ze zich mooi, sexy en begeert voelt.

Ik neem aan dat je een prima relatie hebt waarin beide zich vrij voelen om nee te kunnen zeggen. Om te zeggen, dit vond ik niet zo tof, zullen we dat niet (meer) doen.
Je komt over als iemand die erom geeft wat zij ervan vindt/van geniet. Als zij zegt dat ze het prima vindt zal het dan ook prima zijn. Is het geen naar offer, maar iets fijns. Iets geven is niet erg, zolang het binnen de eigen grenzen blijft.
  maandag 8 april 2019 @ 17:56:12 #32
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_186105100
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja, die dingen zijn er dan ook voor een heel andere reden :P
Maar toch vinden veel vrouwen het prettig!
Je mond is ook niet bedoeld om te zoenen. Laat staan om mee te pijpen of te beffen. Dus die redenatie gaat niet op.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 8 april 2019 @ 18:46:28 #33
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_186106034
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Jawel maar sinds ik weet dat het voor haar hetzelfde is als haar been strelen, is de lol er voor mij ook wel vanaf. Ik vind het belangrijk dat mijn partner geniet van wat ik doe.

Stel dat ze er helemaal niks aan zou vinden, dat hele seks-gedoe niet, dan zou ik oprecht liever gewoon een potje masturberen. Om die reden zou ik ook nooit een hoer neuken bijvoorbeeld. Als ik merk dat wat ik doe 'geen effect' heeft, dan hoeft het van mij niet meer.
Zij geniet van het jou laten genieten. Dat is toch een groot gedeelte van de lol van seks? Misschien wel het grootste? Gewoon mee doorgaan hoor.
  maandag 8 april 2019 @ 21:30:40 #34
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186109126
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:10 schreef matigeuser het volgende:
Mijn vrouw kwam laatst met de opmerking dat haar borsten eigenlijk amper een erogene zone voor haar zijn. Ze zei dat als ik haar borsten aanraak een vergelijkbare sensatie is als wanneer ik haar been streel. Het voelt fijn, warm, genegenheid, maar ze wordt er verder niet geiler van dan een andere plek dus.

Jammer, want nu is voor mij de lol van het spelen met (haar) tieten er ook wel een beetje van af. Als het voor haar helemaal niks doet dan laat het voor mij ook maar zitten.

Nou vraag ik me dus af of mijn vrouw dan een uitzondering is, of dat dit stiekem ook voor heel veel anderen geldt.

Dus, denk jij als vrouw als er aan je borsten gelikt en gevoeld wordt 'laat hem maar lekker zijn lolletje hebben, vervelend voelt het niet' of denk je 'ooh yea, it's gettin hot in here'. Waarom ik nou ineens als een slappe rapper klink weet ik niet maar je begrijpt mijn punt.

En nou ik toch bezig ben, maak ik er maar meteen een pol van ook.

Poll: Vrouwen, je tieten worden gelikt en gekneed. Geil of niet?
Ja ik word er (nog) geil(er) van!
Meh, doet weinig voor me.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is dit ook zo tijdens de seks? Vind ze het dan niet opwindend om in haar borsten geknepen te worden of als je in haar tepels knijpt?

Mijn vriendin vind het zelfs geil als ze cowgirl op mij zit, dat ik dan af en toe onverwacht een pets op haar borsten te geven, net als op haar kont bij doggy.
pi_186230981
Bij die van mij doet het zelfs pijn als ik aan d'r tepels zuig.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 19:25:49 #36
441859 crew  Lenny77
pi_186236673
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:30 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Is dit ook zo tijdens de seks? Vind ze het dan niet opwindend om in haar borsten geknepen te worden of als je in haar tepels knijpt?
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 19:26:11 #37
441859 crew  Lenny77
pi_186236688
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
Geen pijn maar evenzeer ook :r
pi_186249906
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij vindt het smerig als er aan je borsten gezeten wordt?
  Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 13:17:30 #39
441859 crew  Lenny77
pi_186250012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:12 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij vindt het smerig als er aan je borsten gezeten wordt?
Nee, gewoon echt niet prettig... Het :r was mss wat overdreven.
Meer het idee van dat knijpen enz :o
pi_186250514
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, gewoon echt niet prettig... Het :r was mss wat overdreven.
Meer het idee van dat knijpen enz :o
Hmm. Ok. Hou je ook niet van bij je billen?
pi_186250607
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
Vreemd, als ik dat doe niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186250618
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Vreemd, als ik dat doe niet.
Nee maar jouw penis voelt ze ook niet.
pi_186250640
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 16:33:00 #44
441859 crew  Lenny77
pi_186252973
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hmm. Ok. Hou je ook niet van bij je billen?
Jawel is geen probleem
pi_186253046
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 22:00 schreef Vlinderrijk het volgende:
Je komt aan mijn borsten en je hebt mij.
Afgesproken *)
Ik was hier...
  dinsdag 16 april 2019 @ 20:16:35 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186256939
Borsten ansich niet gevoelig.
M'n tepels vooral als er in geknepen wordt wat ik dan wel lekker vind en geil van kan worden.

Als je echt zachtjes over m'n borsten streelt voel ik 't geeneens.
  dinsdag 16 april 2019 @ 23:07:33 #47
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186263667
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:16 schreef Cue_ het volgende:
M'n tepels vooral als er in geknepen wordt wat ik dan wel lekker vind en geil van kan worden.

*pats!*
pi_186263726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 20:16 schreef Cue_ het volgende:

Ik vind mooi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 april 2019 @ 23:11:20 #49
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_186263788
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik ken meerdere vrouwen die het heerlijk vinden dat tijdens de seks er hard met hun borsten wordt omgegaan. Bijvoorbeeld tijdens cowgirl aan beide tepels trekken. Maar de ene vrouw is de andere niet. Zo schijnen er ook mannen te zijn die het fijn vinden als er in hun tepels geknepen wordt. Ik gil het dan uit en weg erectie.
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:21:28 #50
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186311289
Het zal je verbazen hoeveel vrouwen er niet van houden als je er aan zit, al helemaal veel voorkomend bij vrouwen welke hebben gebaard, omdat borsten dan enkel worden geassocieerd als voedingsuiers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')