Wat is dit voor wijvengedrag hansquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
laat maar, misschien wel veiliger zo voor mij
Denk dat je aan mijn piemel wel genoeg hebtquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas te weinig om in mijn mond te nemen
Oh yeahquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
the hound is toch wel de meester van de quotes
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit voor wijvengedrag hans
Wie bende gijquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Chloroform in het echt is, ik heb het idee dat haar internetpersonage totaal niet strookt met haar echte ik.
ik ben in het echt nog grappiger al is dat bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Chloroform in het echt is, ik heb het idee dat haar internetpersonage totaal niet strookt met haar echte ik.
Kan hier niks meequote:
Vertel eens wat mijn internetpersonage is danquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ga ik vanaf nu ook doenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kun je tegen elke post van hans zeggen
arya, the hound, bronn, tormund zijn mijn homiesquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook een zwak voor davos seaworth
Stuk voor stuk genotquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
arya, the hound, bronn, tormund zijn mijn homies
die nog leven dan haha
Echt hequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook een zwak voor davos seaworth
Stannis, maar die verloor zichzelf door Carice met dr lekkere lijf en tietenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he
Beetje rechterhand zijn van zo'n debiele koning
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stuk voor stuk genot
Die lach van Tormund als hij Brienne voor het eerst ziet
[ afbeelding ]
Prachtig kopje
Kan hier niks meequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Smerig altijd als ik dan ga zitten op de pot en per ongelijk ik mijn eikel dan tegen de binnenkant van de pot aan sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |