abonnement Unibet Coolblue
pi_188786420
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Over een paar jaar kunnen ze er een mooie waargebeurde dramaserie van tig seizoenen over maken voor op Netflix _O-.
ik kwam eerder op de dag een leuk tweet tegen van iemand, over dat hij de vraag krijgt, "hoe lang deze britse soap zal duren" en hij antwoordt dat een britse soap wel eens 30 tot 40 jaar kan duren :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188786459
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:33 schreef Vallon het volgende:

En zoals Boris het ziet: "I have not become the King’s First Minister in order to preside over the liquidation of the British Empire."
oops :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 september 2019 @ 15:04:28 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188786599
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik kwam eerder op de dag een leuk tweet tegen van iemand, over dat hij de vraag krijgt, "hoe lang deze britse soap zal duren" en hij antwoordt dat een britse soap wel eens 30 tot 40 jaar kan duren :P
Beter stappen ze er gewoon uit 31 oktober en als het allemaal niet zo lukt, dan doen ze maar weer een aanvraag om er weer bij te komen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 4 september 2019 @ 15:16:52 #204
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188786781
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]Beter stappen ze er gewoon uit 31 oktober en als het allemaal niet zo lukt, dan doen ze maar weer een aanvraag om er weer bij te komen.
Tja dat heeft wat nodige consequenties...... waar meerderheden het juist niet mee eens zijn.

Als eerder gezegd is een "no-deal" (met tijd komt het tastbare inzicht) niet iets waar "burgers" blij van gaan worden. Zelf denk ik dat ze het hele gebeuren daar als "een beetje dom" referendum moeten afblazen.
Hiervoor hoef je alleen je gebutst ego ter zijde te werpen waarna je weer wordt opgenomen in de zachte boezem van de EU.

Om er bij een exit, weer in te komen moet je voldoen aan een aantal voorwaarden w.o. een stabiele democratie en acceptatie van de EU wetgeving.

Vooralsnog gok ik op "kicking the can forward" en dat de volgende deadline, eind januari 2020 wordt. Tussentijds wellicht verkiezingen om je gezicht te redden, die het zooitje in de trashcan kiepert.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188786819
Goeie start voor Boris

- Parlementslid Phillip Lee is overgestapt naar de Liberal Democrats. Daarmee verliezen de conservatieven hun meerderheid
- Motie van de oppositie om de politieke agenda te wijzigen wordt aangenomen omdat 21 conservatieven voor de motie stemmen
- De 21 voorstemmers worden uit de conservatie partij gezet.
- Vandaag stemming om no-deal Brexit tegen te houden
pi_188786838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:20 schreef grimselman het volgende:
Goeie start voor Boris

- Parlementslid Phillip Lee is overgestapt naar de Liberal Democrats. Daarmee verliezen de conservatieven hun meerderheid
- Motie van de oppositie om de politieke agenda te wijzigen wordt aangenomen omdat 21 conservatieven voor de motie stemmen
- De 21 voorstemmers worden uit de conservatie partij gezet.
- Vandaag stemming om no-deal Brexit tegen te houden
pushing the party infront of the bus heet dat :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188786911
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Beter stappen ze er gewoon uit 31 oktober en als het allemaal niet zo lukt, dan doen ze maar weer een aanvraag om er weer bij te komen.
Beter komen ze er eerst eens achter welke Brexit het volk wil door middel van een tweede referendum. Slechts 19% wil een no deal Brexit namelijk.
pi_188786912
BOJO wordt aan de tand gevoeld in HoC

mooi om te zien :P

https://twitter.com/i/events/1166054651663278080?s=13
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188786936
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Beter stappen ze er gewoon uit 31 oktober en als het allemaal niet zo lukt, dan doen ze maar weer een aanvraag om er weer bij te komen.
Dat is misschien wel het domste wat de Britten kunnen doen. Het VK heeft de afgelopen decennia meerdere uitzonderingsposities bedongen in Brussel. Als het land uit de EU stapt en zich vervolgens weer aanmeldt, is het die speciale voordeeltjes kwijt. Bovendien is het VK dan verplicht het pond te verruilen voor de euro.

Dan heeft die hele Brexit dus geleid tot een (in de ogen van de Britten) slechter resultaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188786999
Is er nog een debat over de brexit-stemming? Zo ja, hie laat? En zo nee, hoe laat is de stemming?
  woensdag 4 september 2019 @ 15:34:53 #211
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188787014
quote:
Daar ligt nu net het onoverbrugbare probleem zoals hoe kan je de (zowel EU als VK) grens in Ierland qua handelsrelatie wil openhouden zonder dat je je daarbij de EU regels wilt (na)volgen en dan dus binnenlandse grenscontroles (douane unie) zult moeten instellen.

Men heeft een monster geschapen en de vraag is wordt die als geheel afgemaakt, de ledematen afgehakt of ook het hoofd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 4 september 2019 @ 15:55:20 #212
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188787234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:33 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Is er nog een debat over de brexit-stemming? Zo ja, hie laat? En zo nee, hoe laat is de stemming?
Tja niets staat nog vast...... momenteel vooral gewauwel over budget/bestedingen en wat vage moties waarbij Bercow de hand aan de tijd lijkt te houden.

Met heel wat mazzel rond 17u00 of eerder pas in de avond met dinner etc.etc. 20u00 of mogelijk pas 22u00... e.e.a. afhankelijk van dinner/speeches. Hou sws je stream aan om het tussentijds niet te missen. Ook komt er - zo begrijp ik - nog een motie van BoJo voor vervroegde verkiezingen.

Allemaal popcorn.
//--//


De stop "no-deal"wet wordt vandaag voorgelegd en kan met wat geluk morgen in de HoL worden geratificeerd.
Ik weet niet of en hoeveel vertragingstactieken de agenda (ook daar in HoL) zullen verstoren.

Ze zijn nu bij het EU puntje.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 4 september 2019 @ 16:16:32 #213
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188787459
Het blijft een genot Bercow's spreekvaardigheid aan te horen waarbij hij onder het uitstrooien van allerlei hoogwaardige complimenten, pertinente dwarsliggers terecht wijst.
Probleem is dat dwarsliggers vinden dat ze te weinig tijd hebben om het incomplete wetsvoorstel te bestuderen.

Voor stream: https://parliamentlive.tv

The second reading (Hilary Benn) van het wetsvoorstel komt nu - conform planning 03u00 BST ter sprake, de derde staat gepland voor niet later dan 20u00 CEST (onze tijd)
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 4 september 2019 @ 18:03:57 #214
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188789131
Precies volgens schema....
Lagerhuis gaat nu stemmen, na het tweede debat over het wetsvoorstel inzake "stop no-deal".
Uitkomst 329-300 (eentje meer voor dan gisteren)
Caroline Spelman is de nieuwe rebel die wel zal worden uitgezet.
Men is nu verontwaardigd bezig met de derde ronde.

Ik haak hier af en we/ik ga verder in POL / [Britse politiek] #93 Johnson has a minority

[ Bericht 30% gewijzigd door Vallon op 04-09-2019 19:36:32 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188791300
Ik krijg de indruk dat Boris Johnson nooit op een no deal brexit uit is geweest.
Hij wilde slechts zijn onderhandelingspositie verbeteren.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_188791407
Oke er komt dus voorlopig geen Brexit. De economie is gered, we krijgen geen recessie. God save the Queen 🙏
pi_188791475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ik krijg de indruk dat Boris Johnson nooit op een no deal brexit uit is geweest.
Hij wilde slechts zijn onderhandelingspositie verbeteren.
Tuurlijk. Hij gaat intern uk op ramkoers en dan is er de vraag wie het eerste beweegt. Hoe dichter bij de afgrond des te hoger de druk. Hij gaat ervan uit dat hij die beter kan weerstaan dan een ander. En daarmee een betere onderhandelingspositie kan afdwingen.

Risicovol. En in het slechtste scenario voor hem ontstaat er niet meer onderhandelingsruimte, maar een nieuw referendum dat remain regelt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_188792176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ik krijg de indruk dat Boris Johnson nooit op een no deal brexit uit is geweest.
Hij wilde slechts zijn onderhandelingspositie verbeteren.
Is hij ook niet, het is blufpoker. Probleem voor hem is alleen dat de EU dat spelletje inmiddels wel doorheeft en dat de EU minder te verliezen heeft dan het VK.

De landen op het vasteland zijn ook al verder voorbereid op een Brexit dan het VK zelf.

Pokeren kan lucratief zijn, maar dan moet je een pokerface hebben of een goede hand en hij heeft beide niet.
pi_188793219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:21 schreef Fokkiebaby het volgende:

Hij wilde slechts zijn onderhandelingspositie verbeteren.
Hoe is zijn onderhandelingspositie nu verbeterd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 september 2019 @ 22:59:21 #220
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_188793961
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe is zijn onderhandelingspositie nu verbeterd?
Het parlement gooide zopas net elke onderhandelingspositie weg door een no deal uit te sluiten. Tis alsof je tegen een vrouw die wil scheiden zegt: alleen als je naar je man gaat en een akkoord hebt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_188794018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het parlement gooide zopas net elke onderhandelingspositie weg door een no deal uit te sluiten. Tis alsof je tegen een vrouw die wil scheiden zegt: alleen als je naar je man gaat en een akkoord hebt ...
Dus de mogelijkheden zijn dan nog: Mays deal. Of helemaal geen Brexit.
Definitely not CIA
pi_188794036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het parlement gooide zopas net elke onderhandelingspositie weg door een no deal uit te sluiten. Tis alsof je tegen een vrouw die wil scheiden zegt: alleen als je naar je man gaat en een akkoord hebt ...
Wel knap dat hij in ieder geval een situatie heeft gecreëerd dat mensen denken dat er een optie was bij de EU om te heronderhandelen met een no deal op tafel. Dat is natuurlijk al een fabel. En dat hij de verkiezingen juist op de 15e wilde bewijst dit.

Het parlement heeft dus ook helemaal niks weggegeven.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:08:58 #223
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_188794131
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wel knap dat hij in ieder geval een situatie heeft gecreëerd dat mensen denken dat er een optie was bij de EU om te heronderhandelen met een no deal op tafel. Dat is natuurlijk al een fabel. En dat hij de verkiezingen juist op de 15e wilde bewijst dit.

Het parlement heeft dus ook helemaal niks weggegeven.
Jawel, ze sluiten het met die bill ook uit voor de toekomst natuurlijk. Mays deal wilde het parlement ook niet. Wat willen ze dan wel? Erin blijven? Zelfs dat niet als je ze laat stemmen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_188794187
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus de mogelijkheden zijn dan nog: Mays deal. Of helemaal geen Brexit.
Nee. De focus lijkt erop dat je alleen maar onderhandelingsruimte kan creëren door iets met de no deal te doen. Maar Johnson heeft dat alleen maar gebruikt om eerst premier te worden. Daarmee heeft hij may weggekregen, en hij kon een dag later niet ineens 180 graden draaien. Nu kan hij zich beroepen op het feit dat het parlement zelfs verkiezingen die en no deal mogelijk maken blokkeert.

Dus nu kan hij verder en in het landsbelang terugkomen op zijn apenrots gedrag rondom zijn periode om May weg te krijgen.

Daardoor ontstaat er ruimte om inhoudelijk te bewegen waardoor de EU ook ruimte krijgt om te bewegen. Realpolitik. Als dit lukt loopt Johnson de volgende verkiezingen in met geslaagde brexit op zak waarin hij intern kan zeggen dat hij heeft gewonnen van Brussel en een betere deal dan may heeft gerealiseerd.

Of ik schat hem veel te hoog in en hij heeft geen strategie voor nu en hij meende de hele no deal retoriek.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_188794217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Jawel, ze sluiten het met die bill ook uit voor de toekomst natuurlijk. Mays deal wilde het parlement ook niet. Wat willen ze dan wel? Erin blijven? Zelfs dat niet als je ze laat stemmen ...
Jij gaat er nog vanuit dat in de huidige situatie er iets was om te sluiten. Er was niks open. Er was namelijk geen enkel drukmiddel of enig geopolitieke reden voor de EU om de may deal te heropenen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_188794282
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Nee. De focus lijkt erop dat je alleen maar onderhandelingsruimte kan creëren door iets met de no deal te doen. Maar Johnson heeft dat alleen maar gebruikt om eerst premier te worden. Daarmee heeft hij may weggekregen, en hij kon een dag later niet ineens 180 graden draaien. Nu kan hij zich beroepen op het feit dat het parlement zelfs verkiezingen die en no deal mogelijk maken blokkeert.

Dus nu kan hij verder en in het landsbelang terugkomen op zijn apenrots gedrag rondom zijn periode om May weg te krijgen.

Daardoor ontstaat er ruimte om inhoudelijk te bewegen waardoor de EU ook ruimte krijgt om te bewegen. Realpolitik. Als dit lukt loopt Johnson de volgende verkiezingen in met geslaagde brexit op zak waarin hij intern kan zeggen dat hij heeft gewonnen van Brussel en een betere deal dan may heeft gerealiseerd.

Of ik schat hem veel te hoog in en hij heeft geen strategie voor nu en hij meende de hele no deal retoriek.
De kaarten liggen anders als een No Deal niet mogelijk is.
Definitely not CIA
pi_188794669
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef capricia het volgende:

[..]

De kaarten liggen anders als een No Deal niet mogelijk is.
Dat ontken ik toch ook niet?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:42:00 #228
432997 Ven1972
Man met humor
pi_188794712
Ik denk echter dat BoJo niet lang premier van VK zal blijven... zelfs heeft hij echt zelf geen plannen gesmeed voor Brexit. Echter is hij alleen voor zijn ego en macht, dat wil hij heel graag mee politiek bedrijven. Dat is echt gevaarlijk voor hem zelf, want hij denkt echter niet in landsbelang. Eerlijk gezegd lijkt het er op dat hij het niet gaat redden met zijn regering omtrent Brexit-prikelen. Het is voor VK het beste dat er in toekomst echte betrouwbare premier zal komen in plaats van die clown die nu regeert met zijn ploeg. Het schijnt dat MP's hem niet begrijpen waarom hij het aanstuurt op 31 oktober als Brexit-datum Zijn voorganger Theresa May heeft wel heel veel respect gekregen van anderen hoe zij voor VK inzette met haar ondankbare taak VK door Brexit-proces te leiden. Wat ik van BoJo denk dat hij alleen maar chaos veroorzaakt in het politiek en ook buiten het politiek is hij onder volk zeer impopulair. Zo heeft hij ook vele mensen voorgelogen rondom referendum van 3 jaar geleden dat mensen voor Brexit stemde. Zo komt hij niet intelligent en kundig over als een rasechte politicus waarmee anderen mee kunnen identificeren, maar heeft hij ook veel vijanden in het politiek bijgekregen dan vrienden. Maar ik vrees ook dat voor BoJo na zijn premierschap geen politieke loopbaan mogelijk is, zoals de rest van zijn leven verder in anonimiteit zal gaan in Engeland. Zoals ik en vele denken dat zijn premierschap heel kort duurt dan verwacht door vele irritaties en problemen met zijn collega's in Britse politiek, zoals hij te ver ging met zijn actie zodat hij bij koningin Elizabeth een verzoek neergelegd heeft om het parlement te schorsen.

Ook heeft het ook gespeeld dat BoJo door zijn vele collega's in het politiek in het algemeen niet te vertrouwen is, maar media smult ook van verhalen over hem zelf in privé en politieke wereld. Hij is op gebaseerd dat hij met zijn tactieken en methodes graag zijn gelijk wil halen en komt als een betweter uit (hij weet alles beter dan hun zelf). Dus dat is voor Conservatieven geen goed signaal dat ze geen betrouwbare premier hebben gekozen vanuit premiersverkiezingen. Ook denk ik dat BoJo in die periode zijn politieke vrienden echt voorgelogen heeft over zijn Brexit-plannen en daarom heeft hij van hun heel veel stemmen gekregen om premier van VK te worden om May op te volgen.

BoJo maakt VK echt helaas niet beter dan zijn voorgangers, zowel het volk hem niet vertrouwt als hun premier. Zowel lijkt het er op dat hij VK hierdoor echt kapot maakt dan lief is. BoJo mag dan wel een bekende Brit zijn onder mensen die hem al kennen maar deze Britten kennen ook zijn geschiedenis hoe met hem verliep. Hij was in het verleden de burgemeester van Londen, maar later in zijn politieke loopbaan was hij ook minister van Buitenlandse zaken onder Theresa May (oud-premier). In het buitenland was hij veel minder geliefd onder zijn collega's. Nu is het bekend dat BoJo nu echt in een lastig parket is door 2 grote nederlagen die hij in 2 dagen leed met stemmingen over wet die no-deal verbiedt en gisteren was het over een nood-debat. Zo veel keus heeft hij inderdaad niet meer als voorheen. ook heeft hij het volk beloofd dat hij echt aan Brexit werken door VK op 31 oktober EU zal moeten verlaten. Maar in echt heeft hij vele beloftes geschonden wat het volk graag wil.
Humor, serieus en vrolijk!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 september 2019 @ 23:45:41 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188794771
Beter komt er gewoon een nodeal brexit. Dan kunnen we genieten :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188795147
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
Beter komt er gewoon een nodeal brexit. Dan kunnen we genieten :D
Zoals men kan genieten als jij een dom ongeluk begaat?
Wie wordt er beter van?
dag
pi_188796331
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef Nikonlover het volgende:
Beter komt er gewoon een nodeal brexit. Dan kunnen we genieten :D
Een recessie in Nederland en zware tijd in het VK vind ik niet bepaald genieten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaeger85 op 05-09-2019 10:38:36 ]
pi_188796379
quote:
Jawel, ze sluiten het met die bill ook uit voor de toekomst natuurlijk. Mays deal wilde het parlement ook niet. Wat willen ze dan wel? Erin blijven? Zelfs dat niet als je ze laat stemmen ...
Een no deal brexit lijkt me in den beginne gunstig voor niemand.
Maar als de Engelsen de EU willen verlaten zonder aan hun verplichtingen te voldoen moet de Europese Unie misschien aan economische sancties gaan denken?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  donderdag 5 september 2019 @ 08:37:14 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188796494
Wat een circus is het weer geworden.

Trouwens, Corbyn moet wat mij betreft ook plaatsmaken. Prima kerel met z'n hart op de juiste plaats, maar niet bij machte om een vuist te maken.
Resistance is futile.
pi_188797637
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wel knap dat hij in ieder geval een situatie heeft gecreëerd dat mensen denken dat er een optie was bij de EU om te heronderhandelen met een no deal op tafel. Dat is natuurlijk al een fabel. En dat hij de verkiezingen juist op de 15e wilde bewijst dit.

Het parlement heeft dus ook helemaal niks weggegeven.
dit dus idd. bojo zegt dat hij in gesprek is met de europeanen omtrent wijziging deal, alle europese leiders ontkennen, bojo kan geen details geven, wat impliceert dat er helemaal geen gesprekken zijn, ik heb dat stuk gezien waarin hij zit te draaien dat er zogenaamd gesprekken zijn, maar je ziet aan zijn lichaamstaal dat hij glashard zit te liegen.

hij zette gewoon vol in op leave ongeacht de consequentie, tegen de wil van het parlement dat aangaf geen no deal brexit te willen.

vraag me af wat hij nu voor kunsten wil gaan uithalen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188797674
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

Of ik schat hem veel te hoog in en hij heeft geen strategie voor nu en hij meende de hele no deal retoriek.
sommige commentatoren zeggen dit, "he's wining it zoals hij altijd heeft gedaan"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188797754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een recessie in Nederland en zware tijd in het VK vind ik bepaald genieten...
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188797768
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:37 schreef Seven. het volgende:
Wat een circus is het weer geworden.

Trouwens, Corbyn moet wat mij betreft ook plaatsmaken. Prima kerel met z'n hart op de juiste plaats, maar niet bij machte om een vuist te maken.
waarom wordt die corbyn zo gehaat eigenlijk? dat is iets wat je vaak hoort.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188797811
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit dus idd. bojo zegt dat hij in gesprek is met de europeanen omtrent wijziging deal, alle europese leiders ontkennen, bojo kan geen details geven, wat impliceert dat er helemaal geen gesprekken zijn, ik heb dat stuk gezien waarin hij zit te draaien dat er zogenaamd gesprekken zijn, maar je ziet aan zijn lichaamstaal dat hij glashard zit te liegen.

hij zette gewoon vol in op leave ongeacht de consequentie, tegen de wil van het parlement dat aangaf geen no deal brexit te willen.

vraag me af wat hij nu voor kunsten wil gaan uithalen.
Die hoge hoed is inderdaad nog lang niet leeg. Het kan allemaal vast nog gekker dan het nu al gaat.
pi_188797853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

In twee weken een nieuwe deal denken te kunnen regelen terwijl dat de afgelopen drie jaar niet is gelukt :')
BOJO is de man die alles kan, je weet togggg :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188798163
Wat een gedoe om niets. Het volk heeft tijdens het referenda gesproken. Brittannië moet er gewoon uit. Heel deze poppenkast is zo overbodig.
pi_188798186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef theunderdog het volgende:
Wat een gedoe om niets. Het volk heeft tijdens het referenda gesproken. Brittannië moet er gewoon uit. Heel deze poppenkast is zo overbodig.
Als Brittannië eruit moet dan kan Noord Ierland dus blijven en is het grote probleem van de backstop meteen opgelost. Goed idee :D.
pi_188798188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef theunderdog het volgende:
Wat een gedoe om niets. Het volk heeft tijdens het referenda gesproken. Brittannië moet er gewoon uit. Heel deze poppenkast is zo overbodig.
Wat heeft het toen gezegd?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188798200
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef theunderdog het volgende:
Wat een gedoe om niets. Het volk heeft tijdens het referenda gesproken. Brittannië moet er gewoon uit. Heel deze poppenkast is zo overbodig.
Waar precies op het stembiljet stond er "no deal brexit"?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 5 september 2019 @ 11:53:36 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188798690
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom wordt die corbyn zo gehaat eigenlijk? dat is iets wat je vaak hoort.
Er doen heel wat wilde verhalen over hem de rondte. Ik merk het ook op facebook, Corbyn wordt veel meer gehaat door de tories dan May en Johnson samen door labour-aanhangers.
Resistance is futile.
pi_188798717
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er doen heel wat wilde verhalen over hem de rondte. Ik merk het ook op facebook, Corbyn wordt veel meer gehaat door de tories dan May en Johnson samen door labour-aanhangers.
waar gaan die wilde verhalen dan over?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 5 september 2019 @ 11:56:24 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188798730
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef theunderdog het volgende:
Wat een gedoe om niets. Het volk heeft tijdens het referenda gesproken. Brittannië moet er gewoon uit. Heel deze poppenkast is zo overbodig.
De gedachtengang was toen anders. De Britten is verteld dat de UK wel even uit de EU zou stappen zodat ze zelf de grenzen dicht konden gooien voor personen, maar het publiek besefte destijds nog niet dat de grenzen ook voor goederen en diensten dicht zouden gaan. Dat zouden ze wel even goed onderhandelen. En op dat punt kwamen ze dus van een bijzonder koude kermis thuis.
Resistance is futile.
  donderdag 5 september 2019 @ 11:58:26 #249
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188798757
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 11:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar gaan die wilde verhalen dan over?
Geen idee, ik hou me niet bezig met zulke onzin. Net als dat achterlijke verhaal dat Cameron een varken geneukt zou hebben. Echt dieptriest.
Resistance is futile.
pi_188798780
Maar met die nieuwe wet hè, wat gebeurd er dan als de EU niet akkoord is met het opnieuw uitstellen van de datum? Of hoeft de EU geen akkoord te geven?
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')